8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Novotel London Blackfriars bij :

3 reviews over Hotel Novotel London Blackfriars in het Nederlands

Super hotel

Driessen, 26-7-2016

Een fijn hotel hotel met mooie kamers en fijne badkamer.

Goed geslapen..wij zaten op de 7de etage.

Ontbijt is prima.Het is er druk maar wij gingen vroeg en dan valt het mee.Veel gezinnen met kinderen.

Heerlijk dat er een verzorgd zwembad aanwezig is.

Het hotel ligt op loop afstand van de London Eye en Big Ben.

Metrostation erg dichtbij.

Gereisd familie in juli 2016

Goed hotel, slechte service

Khufu, 20-7-2014

Goed hotel met een moderne inrichting en mooie moderne kamers. Wel rumoerig aan de drukke blackfriars road. Zeker als je een kamer hebt aan de voorkant op een lagere verdieping. De kamers zijn ook erg warm, zoals je vaak hebt in Franse hotels. De service is matig en het eten ook geen aanrader. Er zijn gelukkig genoeg leuke restaurants om de hoek als je richting Waterloo loopt.

Er is gratis internet op de kamer maar helaas niet snel genoeg voor streaming video. Daarvoor moet je alsnog bijbetalen

Gereisd alleenreizend in juni 2014

Superfijn hotel

Monique, 19-2-2014

Fijn hotel. Mooie moderne, schone kamers met een fijne badkamer met regendouche. Wij hadden een familiekamer. De kinderen sliepen op een bedbank, maar dat was prima. Ook nog voldoende ruimte. Het ontbijt was bij ons niet inbegrepen. Ter plaatse vonden wij dat behoorlijk duur, dus gewoon onderweg ontbeten. Voldoende gelegenheid daarvoor en veel voordeliger. Het metrostation Southwark ligt om de hoek. Ideaal. Snelle verbindingen met alle bezienswaardigheden in de stad. Prettige wijk. Kortom, wij vonden het een prima verblijf en zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd familie in februari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel London Blackfriars in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel London Blackfriars zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel London Blackfriars scoort een 8.43 uit 10 op basis van 3 reviews.