4,5

Onvoldoende

5 reviews over Hotel Norfolk Towers in het Nederlands

Prima kamers maar ongeschikt voor drie volwassenen

Peter, 4-1-2016

Mooie recent verbouwde kamers. We hadden een Suite gehuurd met king size bed en bedbank. De bedden zijn verre van king size. De lengte is niet meer dan 180 cm. De breedte is ok maar voor lange mensen dus erg kort. De bedbank is uitermate ongeschikt voor een volwassene. De matras is niet meer dan 5 cm dik en eenvoudig met duim en wijsvinger plat te drukken. Je ligt dus gewoon op de houten lattenbodem. Niet te doen. Doordat je continu draait tgv de drukpunten kraakt het zo dat de andere ook niet slapen :-(

Badkamer erg luxe met bad en tv in bad.

Kluisje en lege koelkast. Er was helaas geen badjassen, slippers en ook geen gratis mineraal water zoals op de bevestiging stond vermeld.

Continentaal ontbijt is prima te doen. Vers fruit, geschild fruit (sinaasappel, grapefruit, diverse soorten doorelkaar zoals appel, druiven etc) boterhammen, broodjes met beleg (kaas, salami, ham en kipfilet), diverse musli, koffie, thee. Voor Engels ontbijt moet je bijbetalen. Lift hapert regelmatig.

Gereisd familie in december 2015

Middelmatig hotel

nina, 7-12-2008

Hotel ligt 5 min lopen van paddington station (metro).

Personeel aan receptie is redelijk vriendelijk, personeel bij ontbijt is zeer onvriendelijk en chagrijnig, staat in de weg terwijl ze staan te kletsen met elkaar en zegt geen goedemorgen e.d.

Wij vonden prijs nog vrij hoog voor wat je kreeg.

Ontbijt is in vergelijking met andere Engelse hotels redelijk goed: toast en broodjes (wit/bruin), croissantjes, sappen, diverse crusli's en yoghurtjes, fruit, kaas, sla en tomaat, koffie, thee, water en melk, jammetjes en honing.

Schoonmaak van kamer was prima maar de vloer van de kamer liep scheef, tegels op badkamer waren kapot, enkele beglazing waardoor het erg gehorig was. Wij waren er alleen om te slapen dus voor ons was het prima maar een volgende keer in Londen gaan we hier niet meer heen.

Gereisd met partner in december 2008

Aanrader voor een nacht

Danny, 23-10-2008

Dit hotel ligt gunstig: ongeveer 2 minuten lopen van de metro. Hotelpersoneel is niet echt vriendelijk. Wij hadden een zeer kleine kamer. Goed hotel voor een nacht, maar voor de paar tientjes voor een 4**** hotel ga ik daar liever naartoe.
Gereisd anders in oktober 2008

R.Molema, 3-7-2005

bed was een ramp,weinig vriendelijk personeel
Gereisd anders in juli 2005

Marielle, 28-12-2003

Begin december dit jaar zijn wij naar London geweest. We hadden geboekt voor dit hotel. Bij binnenkomst waren wij blij, het hotel zag er prachtig uit. Maar eenmaal met inchecken kregen wij te horen dat er een lekkage was geweest en wij daarom overgeplaatst waren naar het Four Stars Hotel. Wij dachten: dat kan alleen maar beter zijn. Maar dat bleek helaas niet zo te zijn. We zijn in een oud krot gedumpt. Personeel was wel vriendelijk, maar liep 3 dagen in dezelfde legerbroek... Ontbijt was een verschrikking. Kamer was klein en oud. Wij voelen ons zeer genaaid door het schitterende Norfolk Towers. Dit hotel kosten ruim 120 pond per nacht. Four Stars maar 70 pond. Wie heeft de winst opgestreken? Norfolk??
Gereisd anders in december 2003

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Norfolk Towers*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Norfolk Towers in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Norfolk Towers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Norfolk Towers scoort een 4.45 uit 10 op basis van 7 reviews.