Hostel No.8

No.8

1 review over Hostel No.8 in het Nederlands

Leuk voor klein budget

Rieke, 28-8-2012

We zijn in dit hostel geweest tijdens de Olympische spelen. Hier gelukkig geen drastiche prijsverhogingen en dus betaalbaar.

Bij binnenkomst sta je al bijna gelijk in de kroeg. Geeft dus goede sfeer

Alle bekende faciliteiten aanwezig.

Op max. 5 minuten lopen van metrostation Dollis Hill. Vanaf daar is het ong. 15 minuten naar het centrum.

Avond voor vetrek werd ons verteld dat we tussen 8:00 en 10:00 konden uitchecken. Helaas kwamen ze pas om 9:45 aanzetten. Beetje jammer van je ochtend en helemaal als je een vlucht oid moet halen.

Wij sliepen in kamer beneden met met 18 bedden en 1 klein raam. Weinig natuurlijk licht dus en erg muf.

Opzich prima hostel maar alleen voor diegene die het niet altijd kwalitatief goed hoeven te hebben.

Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel No.8 in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel No.8 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel No.8 scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.