Hotel Mint London Westminster ****

Hotel Mint London Westminster
Mint London Westminster
8,6

10 reviews over Hotel Mint London Westminster in het Nederlands

Prima hotel voor city trip

Pieter, 23-8-2011

Wij hebben 2 nachten verbleven in Mint Westminster Hotel (voorheen City Inn). Hotel ligt op loopafstand (5/10 min) van metrostation Pimlico. Verder ligt het nabij Big Ben, Westminster en Buckingham Palace. Kortom prima ligging. Kamers zijn ruim en voorzien van I Mac met tv en internet. Ideaal om iets op te zoeken. Badkamer is niet heel groot, maar ruim genoeg. Ook personeel is erg behulpzaam. Ontbijt is wel prijzig, maar in de omgeving van het hotel zijn genoeg tentjes waar je voor ca 5 pond prima kunt ontbijten. Zeker een aanrader voor verblijf in Londen
Gereisd met vrienden in augustus 2011

Aanrader

Stef, 11-12-2010

Mooi hotel, kamers ruim en goed verzorgd. Metro op 8-10 minuten lopen. Hotel ligt op 10 minuten van House op Parlement in rustig gedeelte van Londen. Ontbijt goed verzorgd. Vriendelijk personeel.
Gereisd met vrienden in december 2010

prima hotel, dicht bij Big Ben

L.Brouwer, 21-10-2010

prima rustig hotel, (bad)kamer niet al te groot maar van alle gemakken voorzien, incl gratis intenet, prima bed. Op loopafstand van metro Pimlico (ca 5 min) en Westminster (ca 10 min). en dus ook van House of Parliament. Big Ben en London Eye. Kortom prima uitvalbasis. Op internetboekingsites wordt het hotel zonder ontbijt aangeboden, inclusief ontbijt en aanzienijk goedkoper dan elders.

Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2010

Geen aanrader

Jeroen, 3-3-2009

Vooral de kamers vond ik flauw... een veel te kleine badkamer, zwak uitzicht, ok wel een IMac.

Qua ligging veel te ver van een metrostation. Voor wie het geld heeft om alles per taxi te doen echter geen probleem dus.

Gereisd met partner in februari 2009

Prima hotel in rustige buurt

Frank, 24-6-2008

Modern hotel met ruime lounge en goed, maar redelijk duur ontbijt. Het dichtsbijzijnde metrostation is een minuut of 10 lopen van het hotel. De kamers zijn niet bijster ruim, maar wel voorzien van alle gemakken inclusief een iMac op iedere kamer die behalve gratis internet, ook vele TV zenders en andere diensten biedt. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
Gereisd met partner in juni 2008

Lara, 5-6-2008

Ik heb samen met mijn moeder 4 dagen doorgebracht in het City Inn Westminster. De service was uitstekend, het personeel bijzonder vriendelijk. Ze waren altijd in voor een praatje en stonden 24/7 klaar om je te helpen. Het ontbijt smaakte ook erg goed, veel keuze. De kamers zijn fantastisch. Heerlijke bedden en met een beetje geluk een mooi uitzicht op de Thames. Een grote iMac staat klaar met gratis internet, tv, dvd-speler en cd-speler. CD's en DVD's zijn gratis te huren in het hotel. Veel keuze! Het is 5/10 minuten lopen naar underground Pimlico, maar de wandeling naar underground Westminster (15 min.) is zeker aan te raden! Je loopt door het Victoria Tower park en langs The Houses of Parliament.

De volgende keer dat ik in London verblijf, zal ik zeker de City Inn kiezen. Aanrader: ga naar de musical We Will Rock You in het Dominion Theater. Een waar spectakel!

Gereisd familie in juni 2008

Ernst en Ria Woudbos, 25-3-2008

Metrostation Pimlico is ca. 8 minuten lopen. Op loopafstand van de Theems en de Big Ben e.d.

Naar het centrum was met metro ca. 15 minuten. Taxi vanaf centrum naar hotel was 10 Engelse pond.

Prettig was dat wij zowel op dag van aankomst als vertrek de bagage konden achterlaten. Prima geregeld. Ontbijt was ook erg uitgebreid. Keuze uit Engels of continentaal ontbijt. Kortom, zeer goed hotel.

Gereisd met partner in maart 2008

A. Rolloos, 18-12-2007

Ligging t.o.v. centrum is redelijk, naar de metro wel een stukje lopen, hou hier rekening mee met koffers. Er is niet echt een snackbar of zoiets in de buurt, wel 24h dure hap in hotel verkrijgbaar. De prijs is een "Londenprijs", dit kan echt ten opzichte van de kwaliteit goedkoper. Eten hadden we alleen ontbijt besteld, de informatieverstrekking was summier want we gingen ook uit van een Engels ontbijt en zeiden ze ook aan de balie, maar hiervoor moet je veel extra betalen. Het continentale ontbijt was zeer goed te doen behalve dat ze niet gewoon brood hebben. Kamer had een 9-10 kunnen krijgen voor wat wij hadden besteld, helaas stond er een bad op voucher maar die hadden we niet. Let op dat er geen 220V stekker past!
Gereisd met partner in december 2007

M. van Veen-Krijgsman, 14-11-2007

Erg mooi modern hotel, heel aardig personeel, prachtige kamer, alles heerlijk schoon, alleen jammer dat t niet dichter bij het centrum zit
Gereisd zakelijk in november 2007

wendy, 30-12-2006

we zijn hier 4 dagen met 2 kinderen geweest en hoewel prijzig net als alles in London, zijn we erg tervreden. Goede gatsenservice, onvolkomenheden worden meteen opgelost. Bus en taxis voor de deur, metro 600 m lopen
Gereisd anders in december 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mint London Westminster bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mint London Westminster in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mint London Westminster zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mint London Westminster scoort een 8.6 uit 10 op basis van 10 reviews.