8,7

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Millennium Gloucester**** bij :

3 reviews over Hotel Millennium Gloucester in het Nederlands

Ideaal om Londen te ontdekken

Linda Valencyns, 13-8-2013

Prachtig hotel, mooie kamers, alle faciliteiten. Vriendelijk personeel, vlakbij de metro gelegen.
Gereisd met partner in augustus 2013

prijs/kwaliteit heel goed

FCML., 21-2-2011

het hotel ligt heel dicht bij de metro in een rustige en aangename wijk van Londen. De kamers zijn mooi ingericht en zeker ruim genoeg. Het enkele glas is een minpuntje maar eerlijk gezegd hebben we er zeker niet van wakker gelegen. Het ontbijt is niet heel ruim maar wel lekker.

Bij ons volgende bezoek aan Londen komen wij hier zeker terug. Er is zeker goedkoper te vinden in Londen maar prijs/kwaliteit is het heel goed.

Gereisd met partner in februari 2011

Prachtig hotel met goede ligging!!

Erik Kamper, 12-1-2009

Sjiek hotel met ruime schone kamers. Ontbijt is voortreffelijk. Makkelijk bereikbaar via de metro. Hier komen we zeker een keer terug!!
Gereisd met partner in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Millennium Gloucester in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Millennium Gloucester zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Millennium Gloucester scoort een 8.67 uit 10 op basis van 7 reviews.