8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Millennium Bailey's London Kensington*** bij :

6 reviews over Hotel Millennium Bailey's London Kensington in het Nederlands

Prima hotel op een prima locatie!

Sandra, 23-3-2015

Het hotel ligt zeer centraal in een gezellige wijk. Kamers zijn netjes onderhouden en schoon. De matrassen zijn wel aan vervanging toe maar dat schijnt binnenkort te worden aangepakt. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Hotel is een aanrader!
Gereisd met partner in maart 2015

Nieuwe en grote kamer

wendyvdvelden, 10-3-2011

Waren in dit hotel toen het gerenoveerd werd, maar hadden weinig last van de werkzaamheden. Voor zo een stad echt een riante kamer tegen een schappelijke prijs. Zeker een aanrader!
Gereisd met partner in januari 2009

Aanrader!

Pieter, 2-12-2010

Hotel is gelegen op 20 meter van een metro station. Super ligging dus.

Hebben hier 3 nachten overnacht en heel tevreden.

Zeer mooie kamers, mooi hotel, goede ontvangst.

Avondeten vrij duur voor wat het maar was maar het ontbijt daarentegen zeer uitgebreid, voortdurend aangevuld, dik in orde.

Ideaal om Londen te verkennen.

Gereisd met partner in februari 2009

Fantastisch hotel

peter, 14-9-2010

Dit hotel is tegenover het metrostation Gloucester Road gelegen. Je bent hierdoor snel in het centrum van de stad. Het hotel ligt in een trendy wijk met veel restaurantjes, waardoor het lang gezellig druk op straat blijft. Het hotel zelf is smaakvol ingericht, de bedden slapen prima en het ontbijtbuffet is goed in orde. Het restaurant (Italiaans) is smaakvol, maar redelijk aan de prijs. Voor een stedentripje is dit een prima hotel!
Gereisd met partner in september 2010

Aanrader met super ligging!

Kees, 27-3-2009

Dit keurige 4* hotel ligt tegenover metrostation Gloucester Road (3 metrolijnen, waaronder de Piccadilly Line, die rechtstreeks vanaf Heathrow de stad in rijdt!), schuin tegenover een kleine Tesco supermarkt, perfect dus. De straat kan voor geluidsoverlast zorgen, ben je een licht slaper of wil je graag 's nachts de ramen open: vraag om een kamer aan de andere kant van het fraaie gebouw. Ontbijt erg uitgebreid, prima van kwaliteit en frequent aangevuld, jammer van de matige koffie. Kamer is netjes, hier en daar wat achterstallig onderhoud, maar ach, de heerlijke bedden vergoeden dit ruimschoots. Leuk: music on demand via de tv. Ook: dure films en nog duurdere minibar (leve Tesco). Ben sinds 1981 7x in London geweest, dit was het beste hotel tot nu toe en ook nog voor een schappelijke prijs. De kamer kostte ruim 130 euro per nacht incl. Engels ontbijtbuffet.

Geboekt via Globe Reisburo (Transhotel).

We konden ook nog zonder kosten de bagage achterlaten op de dag van vertrek. Aanrader!

Gereisd met vrienden in maart 2009

Ried, 5-12-2006

Hotel Baileys is een kleinschalig hotel in een prachtig Victoriaans gebouw recht tegenover de underground (Gloucester Road). Het straalt klasse uit en kost behoorlijk wat, waardoor je ook service verwacht. Nou, dat krijg je hier zeker NIET! Wij kwamen na onze treinreis aan in ons hotel. De dame achter de receptie kon duidelijk onze gegevens niet terugvinden, maar zei verder niets. Uiteindelijk kwam ze terug met een fax dat wij geannulleerd hadden de dag daarvoor!?!??? Ik kreeg de telefoon in mijn hand geduwd, het nummer van de agent werd nog net gedraaid en verder konden we het helemaal zelf uitzoeken. Later kwamen we bij Holiday Inn Kensington Forum, waar ook een kamer te weinig geboekt was, maar die receptionist legde alles uit en belde zelf met de agent om het te regelen. Het kan dus zeker wel!
Gereisd anders in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Millennium Bailey's London Kensington in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Millennium Bailey's London Kensington zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Millennium Bailey's London Kensington scoort een 8.09 uit 10 op basis van 18 reviews.