Beoordelingen Hotel Millennium Bailey's London Kensington***

Millennium Bailey's London Kensington***
17 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Millennium Bailey's London Kensington***
140 Gloucester Road, SW7 4QH, Londen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Millennium Bailey's London Kensington*** in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Millennium Bailey's London Kensington*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Millennium Bailey's London Kensington scoort een 8,4 uit 10, op basis van 17 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Millennium Bailey's London Kensington*** in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Millennium Bailey's London Kensington***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Millennium Bailey's London Kensington*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 18 vakantiefoto's van Hotel Millennium Bailey's London Kensington*** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Millennium Bailey's London Kensington*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Engeland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Groot Londen. Vergelijk Hotel Millennium Bailey's London Kensington*** met andere accommodaties in Londen.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

4 beoordelingen over Millennium Bailey's London Kensington***

17 beoordelingen
8,5
8,9
8,6
9,4
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Sept. 2010
"Fantastisch hotel"vertalen
peter
10,0

14-09-2010 Dit hotel is tegenover het metrostation Gloucester Road gelegen. Je bent hierdoor snel in het centrum van de stad. Het hotel ligt in een trendy wijk met veel restaurantjes, waardoor het lang gezellig druk op straat blijft. Het hotel zelf is smaakvol ingericht, de bedden slapen prima en het ontbijtbuffet is goed in orde. Het restaurant (Italiaans) is smaakvol, maar redelijk aan de prijs. Voor een stedentripje is dit een prima hotel!

Met partner, 2009
"Nieuwe en grote kamer"vertalen
wendyvdvelden
7,0
10,0

10-03-2011 Waren in dit hotel toen het gerenoveerd werd, maar hadden weinig last van de werkzaamheden. Voor zo een stad echt een riante kamer tegen een schappelijke prijs. Zeker een aanrader!

Met vrienden, Mrt. 2009
"Aanrader met super ligging!"vertalen
Kees
8,0

27-03-2009 Dit keurige 4* hotel ligt tegenover metrostation Gloucester Road (3 metrolijnen, waaronder de Piccadilly Line, die rechtstreeks vanaf Heathrow de stad in rijdt!), schuin tegenover een kleine Tesco supermarkt, perfect dus. De straat kan voor geluidsoverlast zorgen, ben je een licht slaper of wil je graag 's nachts de ramen open: vraag om een kamer aan de andere kant van het fraaie gebouw. Ontbijt erg uitgebreid, prima van kwaliteit en frequent aangevuld, jammer van de matige koffie. Kamer is netjes, hier en daar wat achterstallig onderhoud, maar ach, de heerlijke bedden vergoeden dit ruimschoots. Leuk: music on demand via de tv. Ook: dure films en nog duurdere minibar (leve Tesco). Ben sinds 1981 7x in London geweest, dit was het beste hotel tot nu toe en ook nog voor een schappelijke prijs. De kamer kostte ruim 130 euro per nacht incl. Engels ontbijtbuffet.
Geboekt via Globe Reisburo (Transhotel).
We konden ook nog zonder kosten de bagage achterlaten op de dag van vertrek. Aanrader!

Ried
4,0
7,0

05-12-2006 Hotel Baileys is een kleinschalig hotel in een prachtig Victoriaans gebouw recht tegenover de underground (Gloucester Road). Het straalt klasse uit en kost behoorlijk wat, waardoor je ook service verwacht. Nou, dat krijg je hier zeker NIET! Wij kwamen na onze treinreis aan in ons hotel. De dame achter de receptie kon duidelijk onze gegevens niet terugvinden, maar zei verder niets. Uiteindelijk kwam ze terug met een fax dat wij geannulleerd hadden de dag daarvoor!?!??? Ik kreeg de telefoon in mijn hand geduwd, het nummer van de agent werd nog net gedraaid en verder konden we het helemaal zelf uitzoeken. Later kwamen we bij Holiday Inn Kensington Forum, waar ook een kamer te weinig geboekt was, maar die receptionist legde alles uit en belde zelf met de agent om het te regelen. Het kan dus zeker wel!

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?