Hotel Marylebone Inn

Hotel Marylebone Inn
Marylebone Inn

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Marylebone Inn bij:

1 review over Hotel Marylebone Inn in het Nederlands

Verrassend goed!

Laura, 29-6-2014

Toplocatie, vlakbij Bakerstreet Station. EasyBus shuttle naar vliegveld stopt aan de overkant. Ideaal. Aan drukke straat (busstop voor de deur), maar daar hadden we weinig last van. Inchecken ging vlot. Receptionist was vriendelijk en bracht de koffers naar boven (er is geen lift in het hotel).

We hadden 'n familiekamer, bijna exact zoals op de foto's: Koelkast, keukentje met magnetron, theefaciliteiten, bestek etc., ventilator, ruime zithoek, eettafel en vide met 2 2-pers. bedden. Lang? Pas op voor je hoofd! Bedden waren naar mijn mening wel erg zacht. Badkamer schoon maar erg klein. Kamer erg warm – ramen konden niet goed open. Elke dag schoongemaakt en zelfs de afwas werd gedaan. Service!

Bij uitchecken hebben we 6x moeten bellen en ruim 10 min. moeten wachten voordat er iemand kwam. Toen we zeiden dat we uit wilden checken was de simpele reactie: “Okay, bye.” Dat heb ik nog nooit meegemaakt, maar dat maakte het verblijf niet minder. Zeker een aanrader, al was 't wel wat prijzig!

Gereisd met vrienden in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marylebone Inn in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marylebone Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marylebone Inn scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.