Hotel Lords **

Matig

51 reviews over Hotel Lords in het Nederlands

zeer slecht

Marco, 19-5-2013

Met school hier helaas een aantal dagen moeten verblijven.

Geen warm water op de kamer, toilet dat niet goed doorspoeld(met emmer water erbij ging het net).

Bedden lijken wel houten planken, ontbijt matig en als je honger hebt dien je bij te betalen.(je mag 4 dingen nemen waarbij het drinken ook mee telt)

1 handdoek voor 4 dagen en als je er nog 1 wil is 1 pond extra per handdoek(maar met koud water douchen niet echt nodig)

Gereisd met vrienden in mei 2013

Echt Nooit meer...

Anouk, 2-5-2012

Voordat we weggingen alle beoordelingen gelezen.. Zag er best tegen op.. en dat was niet voor niks... Verschrikkelijk...!! bedden waren zo gammel dat ik mijn matras op de grond heb gelegt.. we sliepen op de groepskamer.. Hier was geen ruimte om spullen kwijt te kunnen... en ook een douche/wc/wastafel is ongeveer 2m2 als je in de douche omdraaid stoot je bijna tegen de deur :S.. Op zaterdag was de lamp in onze douche kapot.. Er kwam een meisje kijken en vertelde dat ze er niks aan kon doen en wat er zondag wel iemand zou komen... ik kan je vertellen dat is niet heel handig... want in de douche zat ook niks van een raampje dus het was een donker hok..

De locatie is best te doen, om te hoek een metro station en gezellige winkeltjes en cafetjes...

Beste mensen dit hotel raad in NIEMAND aan.. om de hoek zit een ander hotel wat wel duurder is maar wel 10x beter is...

Gereisd met vrienden in januari 2012

Zelfs na 13 jaar is er niets veranderd

F.A. van der Ham, 7-3-2012

Wij waren voor een lang weekend in dit Lords Hotel, met een slecht krakend bed, een scheve kleerkast die vanzelf open ging, niet echt schone doucheruimte. De gehele kamer was zo scheef dat je vanzelf naar de deur ging. Ontbijt bestond uit 2 sneetjes brood, jam en lauwe koffie. Extra ei of brood moest extra voor worden betaald.

Advies,ga er nooit heen misschien verdwijnt het dan vanzelf

Gereisd met partner in januari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lords bij:

Hier ga ik niet meer heen en raad het af

Wendy, 20-9-2011

Hotel lords is meer een hostel met een hoop jongeren.

Wij hadden een kamer voor twee geboekt voor een nacht en kregen een kamer met drie stapelbedden. Je kon daar niet fatsoenlijk opzitten zonder je hoofd te stoten.De vloerbedekking was goor met allemaal vlekker erop. boven mij zat een stel jonge gasten die tot half drie snachts doorgingen en dat met houten vloeren. Nee voortaan maar weer iets meer geld voor een hotel dit nooit meer. Gelukkig was het maar voor een nacht anders had ik echt wat anders gaan zoeken

Gereisd met partner in september 2011

nooit meer

Petra Lederer, 20-6-2011

Was een klein en smerig hotel verdient geen ster

Mensen bij de receptie onvriendelijk en als er wat gevraagd werd dan konden ze je niet helpen die meneer zou morgen pas weer komen kreeg je als antwoord.De douche zat in een soort kast en als je de deur los trok dan kwam er een smerige lucht uit. het ontbijt bestond uit 2 stukjes oud stokbrood met jam en koffie de rest moest je betalen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

Afschuwelijk

MPM, 29-1-2011

De hotelkamer was mini, je kon niet eens deftig je koffer openen. De 'badkamer' was zoals deze in een caravan maar dan veel kleiner, je kon je douchen op het toilet, het stonk er ook. De douche is of te wel héél koud of héél warm(als je veel geluk had). Het straaltje had geen druk dus je kon je haar niet uitspoelen. Geen wifi zoals beloofd. Geen toilet ergens anders in het gebouw. Ontbijt hebben we maar één keer gedaan, twee harde broodjes met potje confituur en de 'fruitsap' was water met iets in opgelost. De rest was allemaal (dik) bijbetalen. Raam was defect. Bed was plank met matras op.Heel triestig allemaal.Service trok op geen zak.

Het allerenige pluspunt was de ligging, dichtbij metrostations (Queensway en Bayswater). Een écht afrader!!!!

Gereisd met vrienden in januari 2011

prima hotel voor een paar dagen.

Erna Laarman, 23-12-2010

we zijn hier 3 nachten geweest. goed te doen voor een paar dagen. inderdaad klein maar wel schoon. inderdaad brood met jam, maar het was wel vers. wij vonden het een prima hotel voor een paar dagen. veel eettentjes in de buurt en de metro en bus op loopafstand.
Gereisd met oudere kinderen in december 2010

Perfecte ligging, gerenoveerd, schoon!

Pauline K, 10-8-2010

Wij hebbenin juli 5 dagen in hotel Lords overnacht. De kamer was klein, maar heel schoon en alles was nieuw. De ligging was perfect, je was met 5 min lopen bij een metrostation die direct naar het centrum ging in een paar min. Hotel was dichtbij een winkelcentrum, met veel eetgelegenheden. Enige minpuntje was het ontbijt, van de broodjes kon je een huis bouwen, maar in de buurt is een supermarkt. Kortom, een super vakantie voor weinig geld. Aanrader!
Gereisd met vrienden in juli 2010

Klein budgetvriendelijk hotelletje

Stijn Haus, 21-5-2010

Het onthaal gebeurt door een obscure pakistaan. De kamers zijn net groot genoeg voor een tweepersoonsbed. Je kan douchen, tanden poetsen en naar het toilet gaan op hetzelfde moment, want de badkamer is maar een dikke vierkante meter groot. Het ontbijt bestaat uit 2 harde broodjes en een potje confituur en laat je best links liggen. Niet ver van de metro en de wijk Notting Hill.
Gereisd met partner in juni 2007

Niet doen.

Roland Vonk, 20-5-2010

Ik had wel negatieve recensies gelezen, maar dacht: ach, wat een zeurpieten allemaal. Zo erg zal het toch niet zijn?

Het is toch vooral om te slapen?

Nou, het was wel erg.

Alles aan het hotel is schraal, behalve de ligging. Je zit zo in het park Kensington en bij de metro, maar afmetingen van de kamer, de docuhe, de tv, het ontbijt en verdere service, het is echt beroerd. En tot overmaat van ramp bleek bij het uitchecken dat andere bezoekers onze bagage hadden meegenomen uit de tv-kamer waar je spullen kunt stallen. Kostte nog heel wat moeite om de bagage - 2 maanden later - terug te krijgen. Medewerking van het hotel: matig. Conclusie: niet doen.

Gereisd met partner in mei 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lords bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lords in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lords zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lords scoort een 4.64 uit 10 op basis van 52 reviews.