Hotel Lord Jim ***

Hotel Lord Jim
Lord Jim

7 reviews over Hotel Lord Jim in het Nederlands

Dit hotel raad ik zeker aan een

Nijman, 12-4-2015

JN -NV Dit hotel raad ik zeker aan een

Betaalbare slaapplaats in de buurt van metro

Op een paar minuten lopen van het metrostation Earl's Court Station ligt dit geweldig hotel.

Gereisd met vrienden in april 2015

Betaalbare slaapplaats in de buurt van metro

P.J. Hilgers, 23-3-2010

Op een paar minuten lopen van het metrostation Earl's Court Station ligt dit redelijke hotel. Kamer was klein, maar goed genoeg voor twee personen die willen slapen. Eigen badkamer met douche en toilet. Flatscreen als televisie. Efficient gebruik gemaakt van de ongeveer 10 vierkante meters.

Ontbijt was eenvoudig met koffie, thee, sap, toast, broodjes, jam, suiker en kaas. Service van personeel was goed en werden tips gegeven wanneer er om gevraagd werd. Op onze kamer was tevens draadloos internet kosteloos te gebruiken. Handdoeken en beddegoed zat bij de prijs inbegrepen en kamer werd elke dag op orde gebracht.

Gereisd met partner in maart 2010

volgende keer ZEKER weer !!!!!!

Karin Manait-Vijgen, 26-11-2009

Wij viertjes mijn man, ik en 2 kids van 18 en 15, heebende vorige week 4 dagen in Lord Jim verbleven.

Nou ik kan NIKS negatiefs vertellen,hey enige mindere is dat de 4 persoonskamer erg krap is, maar dat wisten we vooraf, maar komop , wanneer ben je op de kamer, alleen om te pitten,toch. Alles even netjes en allemaal even vriendelijk, de ligging is gewoon het einde super kort bij de metro en Earls court opzich bruist, er zijn tal van pubs en restaurants, voor ieder wat wils ITaliaans,Chinees,Indiaas,Burger King KFC en Macdonalds.

Gereisd met oudere kinderen in november 2009

Simpel

Annemiek, 7-11-2009

Een simpel hotel. Wij hadden een ieniemieniekamer, maar voor 2 nachtjes is dat niet erg. Badkamer was niet goed schoongemaakt (zeepresten op het plankje in de douche en tandpastaspetters op de deur).

Ideaal is dat het heel dicht bij Earl`s Courtstation is.

Mevrouw van de receptie was erg vriendelijk. Tegen betaling heeft ze onze boardingpassen geprint.

De ontbijtruimte is klein en je moet soms even wachten om te ontbijten. De keuze is niet groot. Jam, kaas, yoghurt, toast, croissants, kadetjes.

Gereisd met partner in november 2009

leuk knus hotel

J & H, 14-6-2009

Wij zaten op kamer 404, leuk knus hotel kamertje, alles was netjes en schoon, elke dag schone handoeken en de kamers werden elke schoon gemaakt. redelijke ruimte op de kamer, met lcd tv. Ook het ontbijt was voor engelse begrippen goed, croisants, bolletjes, toast, sappen, thee, koffie, melk, yoghurtjes, cornflakes. Goed te bereiken met de metro, ongeveer 2 minuten lopen. Je bent zo in het centrum.

Enige nadeel dat de receptie medewerkers niet allemaal even vriendelijk zijn, ons werd verteld dat we met de taxi moesten omdat er anders geen mogelijkheid zo zijn om sóchtens 5 uur op liverpool te zijn, na enig onderzoek van mn vriend kwamen we er achter dat er naast het hotel een nachtbus gaat, wat 8 keer goedkoper was dan de taxi die door het hotel werd aangeboden. Verder een goed hotel voor engelse begrippen.

Gereisd met partner in juni 2009

hanneke, 15-4-2007

Hadden eigenlijk geboekt voor het Rose Court hotel.Maar daar aangekomen bleek dat we overgeplaatst waren naar Lord Jim. Een prima hotel, de man achter de receptie was niet echt vriendelijk en vrolijk, maar al met al leuke dagen hier gehad!Kleine trapopgangen, leuke relaxruimte beneden en verschrikkelijk warm op de kamer!Al met al wel hele leuke tijd gehad!Een praktisch hotel!!
Gereisd anders in april 2007

Sanne, 11-7-2006

Ligging helemaal goed om de hoek bij Earl's Court metro station. Zeker de prijs/kwaliteitverhouding is oke. Kamers waren netjes en badkamer/douche ook. Voor de prijs mag je in Londen niet meer verwachten. Ps Ontbijt zou ik lekker bij een coffeecorner nemen.
Gereisd anders in juli 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lord Jim bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lord Jim in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lord Jim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lord Jim scoort een 8 uit 10 op basis van 7 reviews.