8,4

67 reviews over Hotel London Lodge in het Nederlands

Gezellig hotel in Kensington

gerritth, 27-2-2015

gezellig hotel in de nette wijk Kensington in Londen. Kamers zijn gezellig ingericht , netjes en schoon. Het is een klein hotel waar je nog echt als gast wordt ontvangen en behandeld.

De dames van de receptie zijn vriendelijk en zeer behulpzaam. De inrichting van het hotel ademt een Engelse sfeer, lekker gemoedelijk hotel, waar niet alles strak en tot in de puntjes is geregeld en voorgeschreven, maar je voelt je wel echt welkom.

Gereisd familie in februari 2015
Accommodatie-eigenaar

Thank you for your review, we look forward to welcoming you in the future.

Goed hotel en super goede ligging

franziska, 17-1-2014

Wij kwamen al om 9 uur in de ochtend aan in het hotel. We werden super geholpen en konden gelijk onze kamer in. De kamer was typisch Engels maar wel netjes en schoon. De receptioniste heeft ons alles verteld waar we het beste naar toe konden en hoe we daar moesten komen. De metro (earls court) zicht op 5 a 10 minuten loop afstand van het hotel. Als we nog een x terug gaan naar Londen, zouden we zeker weer naar dit hotel gaan.
Gereisd met partner in december 2013
Accommodatie-eigenaar

Thank you so much for your wonderful review,

We look forward to welcoming you in the future.

Sfeervol hotel

meneer Kleintjens, 26-12-2013

Fijn hotel in een rustige wijk, kleinschalig, persoonlijk, in de buurt van Earl Court metrostation.
Gereisd met partner in december 2013
Accommodatie-eigenaar
Thank you for taking the time to write a review. We look forward to welcoming you in the future.

Superlocatie!

Henri_dekker, 15-9-2013

Het hotel ligt op een 5 minuten lopen van Earl's Court. Vanaf hier ben je in ongeveer 10 minuten in hartje Londen. Het hotel is wel wat gedateerd en het ontbijt is simpel, maar goed. Het personeel was erg vriendelijk en helpen je daar waar nodig.
Gereisd met partner in oktober 2012

Thank you for taking the time to write a review.

We hope to welcome you in the future.

Lea

1x is genoeg

rene, 16-1-2013

mooi hotel wat gedateerd ,maar het ontbijt is zeer slecht continentaal ontbijt dan engels ontbijt moest je extra voor betalen
Gereisd met partner in december 2012

Thank you for taking the time to write a review.

Our continental buffet breakfast is quite extensive and our full Enlgish breakfast is a maximum of £6 per person dependant on what you order e.g. an omelette is only £4.50. I'm sorry that this wasn't explained to you fully.

I hope we have the pleasure of welcoming you in the future,

Niet voor herhaling vatbaar.

Leon, 24-10-2012

Het hotel met kleine kamers is zeer gehorig. Je kon de bovenburen horen lopen en stommelen. In de kamer hoorde je ook steeds de lift met het bijbehorende 'pingeltje' als de deuren opengingen. Geen kledingkast in de kamer maar een rek/kapstok. Daarboven een plank die ik eerst moest afstoffen. Ontbijt is karig, zeker als je niet van muesli houdt; een slappe, lauwe croissant en toast met jam of smeerkaas (geen kaas, vleeswaren of eieren). Voor 'warme' bestellingen moet je bijbetalen. Wifi is € 2,- per 20 minuten, een printje (boardingpas) is 0.20 per stuk. Slechte service. De Spaanse receptioniste is erg aardig/vrolijk en probeert er nog wat van te maken. Ik ben vaak in Londen geweest maar dit was één van de mindere hotels.
Gereisd met partner in oktober 2012

Hi,

Thank you for taking the time to write a review.

You will be pleased to hear that we have upgraded our breakfast and our Wi-Fi is now free of charge.

I hope we have the pleasure of proving our standards are better than you experienced.

Lea

zeer goede service prima locatie

desire, 11-4-2012

erg goed hotel,zeer vriendelijk personeel

prima engels ontbijt in buffet allemaal erg vers,trendy kamer gedateerde badkamer.

5 min op loopafstand van de metro

Gereisd met partner in april 2012
Accommodatie-eigenaar

Thank you for your kind rating.

We hope to welcome you to one of our new bathrooms soon!

Heerlijk verblijf

RikT, 15-2-2012

Net terug van een heerlijk verblijf van 4 dagen in Londen, mede dankzij dit prima hotel. Hotel ligt gunstig t.o.v. metrostation Earl's Court (Picadilly line/rechtstreekse verbinding met Heathrow) in een rustige straat. Kwamen 's ochtends om 10.00 aan in het hotel en konden meteen naar onze kamer. Kamer prima in orde en schoon. Goede bedden. Koffie en thee faciliteiten op de kamer (gratis). Wifi tegen betaling. Dagelijks schoonmaak en schone handdoeken/bedden. Vlakbij straat met verschillende restaurants. Eerste dag in restaurant Zizzi (Italiaans) gegeten, zo goed bevallen dat we de andere dagen in hetzelfde restaurant hebben gegeten. Restaurant van het hotel ziet er 's avonds wat ongezellig uit. 's Ochtends prima ontbijten. Wij hadden in het arrangement een continentaal ontbijt. Dat houdt in koffie/thee, toast en croissants, jam, fruit, onbijtgranen, vruchtensap. Voor 2 pond kan je een gekookt- gebakken of roerei bestellen. Ook andere gerechten zijn te bestellen. We hebben genoten!
Gereisd familie in februari 2012
Accommodatie-eigenaar

Thank you so much for a wonderful review, we are very glad that you enjoyed your stay.

Our Wi-Fi is now free of charge.

See you again!

Perfect hotel!

Marcia, 3-2-2012

Het hotel ligt centraal in Kensington. 5 minuten lopen naar de underground (earl's garden) en je komt overal zo! Ook een nette wijk waar je 's avonds veilig kunt rondlopen.

De service in het hotel is erg goed, ze willen alles wel voor je doen. Nette kamers.

Komtom: een aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2012
Accommodatie-eigenaar

Thank you for staying with us and for writing a review.

It was a pleasure to accommodate you.

Warmest regards,

Ideaal hotel voor een bezoek aan Londen

Jacqueline, 24-8-2011

London Lodge is een prima hotel voor een stedentrip naar Londen. Het ligt heerlijk rustig maar toch vlakbij metrostation en diverse bushaltes. Er zijn supermarkten en restaurantjes in de buurt. De kamers zijn niet al te groot maar bieden alles wat je nodig hebt. Tip voor wie met prijsvechter vliegt: in het vliegtuig kun je tegen gereduceerd tarief treintickets van het vliegveld naar Londen Liverpoolstreetstation kopen. Een retour is 30 dagen geldig.
Gereisd familie in mei 2011
Accommodatie-eigenaar

Thank you taking the time to write a review.

See you again!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel London Lodge*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel London Lodge in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel London Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel London Lodge scoort een 8.37 uit 10 op basis van 67 reviews.