Hotel London Elizabeth ***

7,7

13 reviews over Hotel London Elizabeth in het Nederlands

zeer behulpzaam personeel

Irene Voogt, 26-10-2016

vriendelijke jongen achter de receptie, omdat de eurostar niet reed ging hij direct moeite doen om voor ons info te vinden over een andere manier van terug reizen, ook wilde hij vliegtickets voor ons zoeken en het vervoer naar de luchthaven.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Mooie locatie! Wel verouderd hotel

simone-willem, 17-2-2014

Locatie is echt perfect! Om de hoek bij lancaster gate metro stration (central line), aan het prachtige hyde park en op loopafstand van oxfort street. Hotel is romantisch en echt engels ingericht, maar wel wat verouderd. Wij hadden de een junior suite in de kelder die er mooi uit zag maar helaas met wat verouderde delen en een oude vieze doorgezakte bank. De kamer was verder wel goed schoon. Het ontbijt stelt echt niets voor.. Paar broodjes, gekookte eieren, pot nutella en wat kleine potjes jam, dat is alles! Personeel is sochtends vooral met elkaar bezig. Receptie personeel is wel erg vriendelijk! Konden de laatste dag ook gewoon onze koffers veilig achter laten na we uit gecheckd waren zodat we londen nog een keer in konden.
Gereisd met partner in februari 2014

Geweldige ligging

Edwin, 25-5-2010

Dit is echt een aanrader als je naar London gaat. Het is vlakbij 1 van de vele metrostations van London (Lancaster Gate).

Verder was het personeel erg vriendelijk, maar erg snel waren ze niet. We hebben een keer 3 kwartier op een cappuccino moeten wachten. En toen zeiden ze dat het niet meer zou lukken. Het ontbijt stelt ook niet veel voor. Er liggen alleen wat broodjes met jam en that's it...

Maar afgezien van dat is het echt een aanrader. Als u even uit wilt waaien kan dat ideaal in het Hyde Park wat tegenover dit hotel is.

Gereisd met partner in mei 2010

leuk hotelletje

ikkie, 18-5-2010

we zijn net terug van 4 dagen londen en hebben het naar ons zin gehad hier.

het was een leuk hotel, alleen was onze kamer wel klein.

als de deur open ging, zat je meteen op je bed en achter je bed had je nog geen 50 cm om langs te lopen.

er stond nog wel een tafeltje en een stoel, maar deze stonden in de hoek anders stonden ze op je bed. ook een kleine tv hier.

wij zaten op de 4e etage en de lift was buiten werking, dit was wel jammer

we hadden al zoveel trappen gelopen bij de metro en dan ook nog die trappen in je hotel.

je kan ook een luxere kamer boeken, misschien voor de volgende keer een optie

lokatie was goed, zelf de hop on hop of (big bus) vertrok voor de deur.

leuke straat met eettentjes nabij paddington station, wat op loopafstand is

Gereisd met partner in mei 2010

Aangenaam hotel, perfecte ligging

Bieke, 19-7-2009

Gezellig hotel perfect gelegen op 10 minuutjes wandelen van het metrostation VICTORIA. Geen lawaaihinder ondervonden 's nachts, alhoewel onze kamer aan de straatkant gelegen was. We waren met 3 en de 3-persoonskamer was heel klein, bedden vlak naast elkaar en geen plaats om valies te zetten, maar voor 2 nachtjes vonden we dat geen probleem. Ook de badkamer was klein, maar alles was heel proper.

Voor het ontbijt was er een buffet van broodjes, koffiekoeken, croissantjes, cornflakes, vlees en kaas en yoghurtjes. Je kon kiezen uit verschillende verse fruitsapjes en men bracht toast en vers fruit aan tafel. Wij hadden bij reservatie ook een engels ontbijt besteld, dit was heel lekker, maar achteraf bekeken veel te veel bovenop het ontbijtbuffet!

Personeel heel vriendelijk! Een absolute aanrader dus als je niet teveel luxe verwacht. Wij gaan zeker terug8

Gereisd met vrienden in juli 2009

Onze 4e en laatste keer

Renee Schouten, 21-4-2009

Dit was onze 4e keer in het Londen Elizabeth omdat we dit een geweldig hotel vonden.

Wij hadden een familiekamer geboekt met koelkast (hebben we al eerder gehad), dit was door reservations nog apart bevestigd. Bij aankomst werd al meteen gezegd dat ze geen familiekamer meer hadden (ehhh pardon?) en dat we 2 aparte kamers kregen (geen koelkast). Ze hadden er dan wel eentje ge-upgrade. We lagen op de 4e verdieping, niet eens naast elkaar. De luxe kamer was ruim en had gelukkig airco. Omdat hier 2 stoeljes stonden konden we gelukkig met ons vieren wel bij elkaar zitten.

De gewone kamer was bloedheet, tijdens ons hele verblijf, had geen airco en het raam kon maar een stukje open. De bedden waren ontzettend hard, in beide kamers en ik heb behoorlijke rugpijn gehad. We hadden het raam wel open 's nachts maar meteen voor het hotel waren ze aan waterleiding of riolering aan het werken en dus vanaf heel vroeg veel lawaai.

Het ontbijt is goed maar minder dan voorgaande keren.

Lift was kapot

Gereisd met oudere kinderen in april 2009

perfect hotel

Metje, 2-2-2009

Echt een heerlijk hotel gelijk aan het hyde park en een metro station om de hoek. Heerlijk verblijf in dit hotel gehad. Goed ontbijt met voor ieder wat wils. Gezellige kamers met fijne bedden en ook het bad is een uitkomst naar een dag lopen in Londen.
Gereisd met vrienden in februari 2009

zeer goed

Hanna , 27-1-2009

Net terug van een paar dagen Londen.

Erg leuk hotel, wij werden bij het inchecken geupgrad naar een deluxe kamer. Deze kamer was zeker luxe, vergeleken met andere hotels in Londen een lekker ruime kamer en een heerlijk bad.

Ontbijt ook prima, bagels, toast, sappen, thee/koffie, bagels, fruit, yoguhrt en verschillende granen.

Ligging ook perfect gelijk naast metro station lancaster gate en tegenover hyde park.

Aardig personeel.

Gereisd anders in januari 2009

H. Molenaar, 23-1-2007

Prima hotel voor een paar dagen Londen. Ligging is echt perfect, bijna náást het metrostation en tegenover Hyde Park. Prima kamer, goede bedden. Niets op aan te merken. Het enige nadeel: wij hadden een kamer aan de voorzijde en het verkeerslawaai gaat dag en nacht door en dat hoor je 's nachts ook goed. Als wij nog eens teruggaan vragen we om een kamer aan de achterzijde, daar zul je waarschijnlijk geen last hebben van het verkeer.
Gereisd anders in januari 2007

Loes & Michiel, 7-1-2007

hotel elizabeth is een goed hotel voor een stedentrip naar londen, je bent binnen 10 min op oxford street met de metro/bus, alles voor je deur, en zo kan je heel londen door.

veder waren de kamer wat klein, maar de bedden lagen wel goed, ook was de badkamer erg schoon. het ontbijt bestond uit muffins, zoete broodjes, bagels, toast etc. (er was alleen geen kaas of vleeswaren) de service in het hotel was ook goed de mensen waren vriendelijk en behulpzaam.

wij hebben geboekt via touroperator incl. bootreis en dit was niet duur. maar als je gewoon boekt via het hotel ben je al 180 euro voor 2 personen per nacht kwijt. (terwijl wij met Touroperator incl. bootreis en 3 nachten 380 euro voor 2 personen kwijt waren)

Gereisd anders in januari 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor London Elizabeth bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel London Elizabeth in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel London Elizabeth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel London Elizabeth scoort een 7.67 uit 10 op basis van 13 reviews.