3,9

Onvoldoende

11 reviews over Hotel King Solomon in het Nederlands

afschuwelijk

Marian, 3-10-2016

In eerste instantie kregen wij een zolder kamer aangeboden, heel krap en benauwd. Gelukkig was er nog een andere kamer vrij en kregen wij deze, wel kregen we het verzoek om dan niet te klagen over lawaai want we zaten aan de straat kant. Van het lawaai geen last gehad. De bedden zijn doorgezakt. De vloerbedekking te vies om op te lopen. De douche was gewoon smerig, overal schimmel. Het enig wat schoon was waren de lakens en de handdoeken. Ontbijt schaars geen kaas of vleeswaren. De bar was niet open. In de vier dagen dat we er zijn geweest zijn alleen de handdoeken vervangen en de prullenbak geleegd. Dit nooit weer. Elke prijs te duur voor dit hotel.
Gereisd met vrienden in september 2016

Eens maar nooit weer!

Larissa, 24-5-2016

Wat een oud hotel, alles kraakt! Wij zaten helemaal bovenin kamer 79. Klein raampje en weinig frisse lucht. Badkamer erg oud, en vol roestvlekken, niet erg prettig om te douchen, water liep niet goed weg vandaar dat je na 3 minuten alweer de kraan moest uitzetten.
Gereisd met partner in mei 2016

Niet helemaal goed

Johan uit Brabant, 11-6-2015

+ Het hotel ligt gunstig nabij station Golders Green en er stoppen bussen voor het hotel.

-- Het ontbijt kan absoluut beter. Geen vers fruit, geen vlees.

- Vriendelijkheid van het personeel kan beter. Van de receptie was goed.

- Het is een accommodatie die toe is aan een flinke opknapbeurt.

-- Duur betalen voor het gebruik van WiFi is niet meer van deze tijd.

+ Elke dag schone handdoeken.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Loop er maar voorbij.

Fam., 1-7-2013

Ook ik heb met mijn school dit hotel mogen bezoeken. (Zie onderstaande review.) In mijn beleving is het King Solomon een hotel dat zijn best doet, maar er niet in slaagt. Het verschilt nogal per persoon, wat je beleving is. Onze kamer lag gelukkig aan de voorzijde in een van de erkers, maar je had ook flinke pech kunnen hebben. Zo waren er enkelen met een kamer zonder raam of ergens in een zoldertje weggezet. Het hotel bestaat eigenlijk uit een aantal huizen en dit is te zien aan het labyrint aan gangetjes met kleine drempeltjes. Het is niet echt een hotel te noemen. Ook de brandveiligheid laat te wensen over. Zo ging midden in de nacht het brandalarm af. We stormden naar buiten, waar we door een chagrijnige medewerker werden aangekeken. In de kamer boven ons is iemand door de schrik uitgegleden in de douche, met een hoofdwond als gevolg. Dankzij dit technisch mankement was de hele nacht een concert van piepjes te horen, niet fijn dus. Maar kijk je naar de prijs, dan is het aan te rade
Gereisd met vrienden in mei 2012

niet geweldig, maar goed te doen

Sven Koot, 17-5-2012

Na het lezen van verschillende reacties ging ik met mijn hart vast met school 3 dagen naar dit hotel. Wij (ik en 2 klasgenoten) zaten in een 3-persoonkamer op de eerste verdieping. De kamer was klein, té klein eigenlijk. Echter waren de bedden goed en alles was schoon. De ventilatie in de badkamer verspreidde een niet zo aangename geur, maar na een beetje spuiten met deodorant was dat probleem verleden tijd. De badkamer was overigens ook schoon en uitgerust met douche, wc en wastafel. Het hotel ligt op zo'n 10min afstand van metrostation Golders Green en een aantal winkeltjes liggen in dezelfde straat. Ontbijt was niet zo uitgebreid, maar met toast, marmelade, salade, cornflakes, verschillende drankjes en eieren mag je niet klagen. Personeel was erg vriendelijk. Kortom, zoek je een goedkoop B&B hotel in londen, dan kun je king solomon best overwegen.
Gereisd met vrienden in mei 2012

Nooit heen gaan SMERIG!!!!!!!!!!!

P. KLEIJN, 17-5-2010

Vies plakkerig tapijt op de vloer, badkamer vol met schimmelplekken en als klap op de vuurpijl zelfs schimmel in de waterkoker.

Ontbijt zeer primitief met oploskoffie!!!.

Als de mogelijkheid bestaat om door te rijden zeker doen.

Gereisd met partner in januari 2010

Hotel is niet aan te raden

G. Olthof, 24-3-2009

Slecht onderhouden kamer met veel gebreken. Met name sanitaire voorziening. Zeer gehorig. Niet klantvriendelijk. Ontbijt zeer matig. Hotel is niet aan te raden.
Gereisd familie in maart 2009

Hans Janssen, 19-7-2008

Vreemd hotel. 3 omgebouwde woonhuizen. kleine kamers, geen lift.

Alles is slecht onderhouden. Gehorig

Geen shampoo aanwezig. handdoeken worden niet vervangen. Onbijt is simpel en wordt kosher geserveerd.

Kamersleutel moet elke dag worden geactiveerd.

Al met al geen aanrader.

Gereisd alleenreizend in juli 2008

Roel van Tienen, 5-9-2005

godzijdank hadden we navigatie, maar ondanks dat zijn we er 4x langs gereden. Uiteindelijk ingecheckt bij een zuchtende mevr. Bleek dat ze eigenlijk vol zaten, maar ze hadden nog wel ergens een kamertje, door smalle gangen, bouwwerkzaamheden kwamen we op het kamertje; klein, heet, vies ruiken, gebruikte handdoeken op de grond, dikke kalklaag in de douche etc etc. Het oude deken met daarop de print van een tijger maakte het geheel af. Godzijdank hebben we er maar 1 nachten hoeven te slapen. Ontbijt was aanwezig, maar niet te eten...
Gereisd anders in september 2005

marco, 3-6-2005

Niet echt een aantrekkelijk hotel, maar gezien de prijs mag je er niet te veel van verwachten. Wel goede bereikbaarheid en ligging.

Ontbijt was erg simpel, de kamer was klein en niet geheel schoon.

Gereisd anders in juni 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel King Solomon** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel King Solomon in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel King Solomon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel King Solomon scoort een 3.85 uit 10 op basis van 11 reviews.