7,2

51 reviews over Hotel Kensington Close in het Nederlands

Zeer goed, goeie lighing

Marcel, 17-8-2016

De pluspunten van dit hotel zijn:

+vriendelijk personeel

+schone kamers

+dichtbij metro, bus en taxistandplaats voor de deur

+leuke eettentjes in de buurt

Minpunt vind ik dat de wifi heel duur is 10 pond voor 24 uur op een apparaat. Ik vind het niet meer van deze tijd dat je voor wifi moet betalen.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Heerlijk hotel

san0388, 23-11-2014

Mooi hotel op een perfecte ligging voor een stedentrip. Kamers wel erg klein maar wel met alles erop en eraan. Tip is de heerlijke spa, lekker na een dag rondlopen in de drukke stad. Ontbij hadden wij er niet bijgenomen, genoeg leuke eetplekjes in de buurt.
Gereisd met partner in november 2014

Goede locatie, nette kamers

Joyce Evers, 6-8-2014

Erg goed hotel geweldige ligging. Vriendelijk personeel.

De kamers zijn erg netjes ook fijne bedden.

Ik heb een geweldig verblijf gehad.

Enigste minpuntje is de wifi dat dit nog niet gratis is anno 2014 vind ik wel jammer.

Gereisd anders in augustus 2014

aanrader

De Bock, 13-4-2014

ruime kamer met vernieuwde badkamer, ontbijt in orde.

personeel zeer vriendelijk.

Gereisd familie in april 2014

goed hotel, redelijke kamer, slechte badkamer

h binken, 27-11-2013

goed hotel, met goede bediening. Lekker eten en ruim voldoende ontbijt.

perfecte ligging. metrostation om de hoek. Kamer voldoende omdat je daar overdag niet bent. Goed bed maar een vooroorlogse badkamer. Veel te klein en onze douche werkte niet en werd dat weekend ook niet gemaakt.

Gereisd met partner in november 2013

Uitstekend hotel zeker voor herhaling vatbaar

Barry Paft, 14-7-2013

Wat betreft de ligging is dit hotel prima, super dichtbij metro,bus en ook als je een taxi nodig hebt wordt dit door het hotel meteen voor je geregeld. Verder is het ontbijt uitstekend verzorgd, genoeg keuze zowel Europees ontbijt als typisch Engels ontbijt. Wat betreft de kamers zijn aan de kleine kant maar wel netjes,schoon en je bent van alle gemakken voorzien. Daarbij je gaat niet na London om de hele dag op je hotelkamer te zitten lijkt me. De service was prima overal hielpen ze je mee en erg vriendelijk ook allemaal ondanks de drukte. Minpuntje is dat je voor veel dingen moet bijbetalen zoals Wifi en gebruik vd Spa&fitness, had er persoonlijk geen moeite mee Wifi had ik nodig voor het gemak en het gebruik vd Spa was ter ontspanning na n lange dag shoppen en attracties bezoeken in Londom heerlijk dus betaalde ik graag wat extra voor, zeker het geld waard vond ik. Kortom voor de prijs die je betaalt en voor londense begrippen gewoon n perfect hotel
Gereisd met partner in januari 2013

Chique hotel

Marjolein & Arne, 5-4-2013

Wij hebben 3 nachten in dit hotel verbleven. We werden buiten opgewacht door de portier die onze koffer naar binnen droeg. Bij de receptie werden we snel geholpen. Kamers zijn erg klein, maar netjes en voldoende. Je bent tenslotte ook niet veel op je kamer. Enige minpunt was het kleine bed. Het twee persoons bed leek meer op een een persoons. Wanneer je je omdraaide gooide je praktisch de ander eruit.

Personeel is vriendelijk.

Verder ligt het hotel erg centraal gelegen. Dichtbij het metrostation en meerdere buslijnen om de hoek.

Er zitten 2 Europese stopcontacten in de kamer wat erg handig was !

Voor 1 pond kan je je koffer in beheer laten na het uitchecken. Wij vonden dit persoonlijk niet erg om dit te betalen, want dit was het eerste hotel waar je met een nummer je koffer weer kon ophalen en dus niet iedereen zomaar bij jouw koffer kan !

Al met al zeer tevreden met dit hotel. Ziet er allemaal erg chique uit !

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar !

Gereisd met partner in april 2013

Niet doen, beloven niet wat ze waarmaken.

Olly, 2-4-2013

Met pasen paar dagen geweest, via touroperator geboekt. Staat daar als 4 sterren, zijn ze absoluut niet waard. Arrogant personeel. Op site staat dat het hotel gerenoveerd is. Dat geldt niet voor de kamers: zeer klein, slechte bedden, badkamer uit jaren 70, helemaal gedateerd. Niet geschikt voor mensen met claustrofobie. Na uitchecken rustig een pond per koffer vragen om ze nog even op te mogen slaan.

Voor mij nooit meer. Leuke dagen gehad, niet dankzij, maar ondanks dit hotel.

Gereisd met vrienden in maart 2013

prima hotel

mark, 14-3-2013

prima hotel, vlakbij metrostation

goed ontbijt

kamers wat klein, maar wel schoon.

personeel vriendelijk

Gereisd met vrienden in maart 2013

moi, 24-12-2012

Na het boeken alle eerdere verhalen gelezen, deze waren alles behalve positief. Het hotel heeft een mooie lobby en incheckbalie. Ook de kamer was leuk, wel smal maar niet storend, niets mis mee. Er zijn ook Nederlandse stopcontacten maar als je meerdere apparaten meeneemt kun je een wereldstekker meenemen. We hebben in het hotel niet gegeten. De ene dag hadden we een zeer vriendelijke schoonmaakster die later op de dag vroeg of alles naar wens was. De dag er na was er een ander wat verlaat dus vroeg ze of het nog nodig was, met veel tegenzin deed ze haar taak. Ook de dames bij de receptie zijn alles behalve vriendelijk, er kunnen alleen piloten e.d. begroet worden. Op de laatste dag voor vertrek hebben we onze koffer nog kunnen laten staan voor 1 pond per koffer, deze hebben ze zelfs nog gemaakt, deze mensen waren wel vriendelijk! Al met al vind ik dit geen slecht hotel, ziet er mooi uit en ik zou het nog een keer overwegen mocht ik nog een keer naar Londen gaan!
Gereisd met vrienden in december 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kensington Close*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kensington Close in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kensington Close zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kensington Close scoort een 7.22 uit 10 op basis van 58 reviews.