8,2

5 reviews over Hotel K West in het Nederlands

Prima hotel op een goede locatie

Jeroen, 2-9-2010

Hotel zit midden in Knightsbridge met de juiste (high-end) shops in de buurt zoals Gucci, Prada en Harrods en in de zakenwijk.

Ontbijt viel flink (summier en simpel) tegen alsmede de geluidsdichtheid van de kamer. Enkelglas misschien of te dun dubbelglas dat geluiden van buiten niet echt tegenhoudt...

Gereisd zakelijk in augustus 2010

Fantastisch hotel! Heerlijke bedden!

Marlies, 31-5-2010

Hotel ligt op 3 minuten lopen van metrostation Shepherd's Bush en op 5 minuten van het Westfield Shopping centre. We hadden een executive room geboekt, het was precies zoals op de foto's. Heerlijke bedden, lekker ruim, nieuw, schoon, goede douche. We zaten op de eerste verdieping, uitzicht op een afgesloten weg/parkeerplaats.

Tussen het bed en de kamerdeur zat een muur en de badkamer. Hierdoor had je geen last van het eventuele lawaai op de gang. Het hotel is wel behoorlijk duur, fles water op de kamer kostte bijvoorbeeld 4,5 pond en een blikje Heineken bier in de vendingmachine op de gang was 7 pond.

In de lounge (op de derde verdieping) is het vooral op vrijdag en zaterdagavond/nacht feest. Toen we vrijdagnacht terug kwamen konden we de muziek al horen vanaf de straat. Op onze verdieping/kamer was het muisstil.

We hebben iedere dag gegeten (ontbijt en diner) in het Westfield Shopping centre. Aanraders: Sacred, Byron, Pizza Express.

Gereisd met partner in mei 2010

DvB, 14-5-2008

Twee nachtjes hier geslapen, vorige week. We hadden een hele mooie ruime (deluxe) kamer met 2 volwassenen en 2 kinderen. Al onze bagage inclusief babybed en kinderwagen konden we gemakkelijk kwijt in de kamer. De bedden lagen heerlijk. Fijne badkamer ook. Ze hadden alleen onze kamer niet schoongemaakt toen we op pad waren. Maar daar hebben we verder geen punt van gemaakt.

Het ontbijt in Kanteen was heerlijk. Zeer uitgebreid en het smaakte lekker vers. Wij zijn met de bus naar Regent Street gegaan. Ongeveer 20 min. rijden en je ziet ook nog wat onderweg. Leuker dan de metro vonden wij. Ideaal dat er een grote supermarkt en een Starbucks om de hoek is.

Het personeel liet zich haast niet zien, dat vonden wij wel een minpuntje. Ze spraken ook zeer slecht Engels. Gratis internet in een speciale lounge. Super!

Wij vinden het hotel een aanrader.

Gereisd anders in mei 2008

sandra, 27-3-2006

Superleuk hotel, we hadden een upgrade naar deluxe kamer, omdat onze taxi had vergeten ons op het vliegveld op te pikken. 2 x geweest, relaxed hotel, kleine spa, heerlijk eten in Kanteen, ook lekkere roomservice. Supergroot bed en mooie badkamer.Als je moe bent van hele dag in stad rondlopen, kan je een dvd-tje huren in het hotel. Er is in directe omgeving niets te doen, maar dicht bij metro Sheperds Bush en vanuit hier ideaal. Ook lopend naar Notting Hill is goed te doen.
Gereisd anders in maart 2006

Flora, 20-4-2005

Leuk design hotel in sheperd's bush. Op zich is dit hotel goed bereikbaar met de metro. Vanaf de metrohalte is het ongeveer 5 minuten lopen, wil je naar het centrum dan duurt dat vanaf het hotel wel ongeveer 20 min. Dichtbij het hotel is er een grote supermarkt, een aantal niet dure restaurants en een winkelstraat (wel beetje shabby winkels). zij hebben 2 soorten ontbijt of in de Kanteen of in de Lobby. Die in de Lobby is best leuk, maar ook een beetje raar. Soms is er gewoon niet genoeg plek om te zitten! De kamers zijn prima, gewoon strak. Enig minpuntje is de douche, een raar systeem met een keiharde straal die of koud of warm is en pas na een tijd op de juiste temperatuur komt. Je bent eerst al doodgevroren of verbrand voordat je hem kan bijstellen.
Gereisd anders in april 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel K West**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel K West in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel K West zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel K West scoort een 8.2 uit 10 op basis van 5 reviews.