Hotel Jubilee (Eccleston Square) **

Hotel Jubilee (Eccleston Square)
Jubilee (Eccleston Square)
5,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Jubilee (Eccleston Square) bij:

2 reviews over Hotel Jubilee (Eccleston Square) in het Nederlands

Brussee, 13-6-2006

De eerste indruk (van de buitenkant) was redelijk. Ze waren bezig met witten. Er stond een lamp op ons raam gericht vanaf de buitenkant, gelukkig hadden we daar weinig last van. De indische eigenaren spraken slechter engels dan ik, dat leverde geen grote problemen op. Douche en toilet op de kamer is een utopie wat de 'basic rooms' betreft, ook al stond dat wel in onze folder. De 'restroom' was zeer klein en zat op de gang, 1 meter vanaf onze kamerdeur. Onze kamer zat half onder de grond, dat had als voordeel dat het er aangenaam koel was, terwijl het buiten 28 graden was. Wat betreft het ontbijt kun je kiezen uit 'english' of 'continental'. Het eerste heb ik maar niet geprobeerd (ei, gebakken spek en bonen) en het tweede bestaat uit cornflakes met melk, sinasappelsap uit een pak van een goedkoop merk, flauwe thee, boter en geroosterd brood met als enig beleg aardbeien jam. De melk en jam waren goed, de 'toast' was niet zo vers. (Hoe schoon alles werkelijk was wil ik liever niet weten)
Gereisd familie in juni 2006

kwikkwak, 20-7-2005

Bereikbaarheid was zeer goed, op loopafstand van Victoria station, personeel niet echt klantvriendelijk, eten was ook niet alles wat ik heb gehoord(ben zelf maar niet gegaan was te brak)de kamers zijn wel goed alleen de badkamer is 4x niets maar als je een weekendje met vrienden wil stappen is het prima te doen.

Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jubilee (Eccleston Square) in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jubilee (Eccleston Square) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jubilee (Eccleston Square) scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.