Hotel InterContinental London Park Lane ****

Hotel InterContinental London Park Lane
InterContinental London Park Lane
9,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor InterContinental London Park Lane bij:

4 reviews over Hotel InterContinental London Park Lane in het Nederlands

Top!

Taneesha, 2-10-2010

Van buiten is het niet zo'n indrukwekkend gebouw; een blok beton. Maar van binnen is het erg mooi, het welkom is warm en het hotel heeft een goede ligging. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt is fantastisch! (Vooral de Raspberry muffins ;-))

Kamer was klein, maar netjes, schoon en van alle gemakken voorzien. Absoluut een aanrader!

Gereisd met vrienden in maart 2009

Steeds excellente service !

Max, 15-9-2010

Nu voor de derde keer verbleven in dit hotel. We checkten rond 12 uur in en kregen meteen een kamer op de 5de verdieping met een klein zicht op het park . De kamers zijn zoals altijd klein maar zeer luxueus afgewerkt : B&O Televisie, Bose installatie, luxe badkamer met regen douche in het bad, perfect hoog bed ,....

Dit is noch maar één van de hotels die verschillende services geven zoals portiers ( veel ), die in de avond het bed openleggen en het weerbericht en voetmatjes leggen , ...

Er was een extra bed in de kamer maar we konden nog rondwandelen in de kamer.

Gelukkig hebben we weer met punten betaald zo konden we de prijs ( +- 250 euro ) omzeilen !

Het hotel heeft een perfecte locatie aan Old Park Lane en met de shoppingstraten op wandelafstand .

De conciërge was uitermate vriendelijk en zéér helpvol . We hadden geen ontbijt maar uit vorige bezoeken weet ik dat het van een zeer goede kwaliteit is .

We zouden zeker terugkomen naar dit IC hotel !

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Nog altijd een van de beste hotels!

Max, 27-6-2009

Nu voor de tweede keer naar dit hotel geweest en nog steeds een van de besten. De prijs dat je voor zo een kleine kamer moet betalen is wel zeer overdreven! Nog altijd een goede ligging en goede service. Het is wel raar dat er een paar maanden 3 portiers stonden die de deur opendoen en altijd vragen of alles goed is , maar nu niet meer. Waarschijnlijk besparingen. Ontbijt zeer goed en uitgebreid! De volgende keer zal ik tog eens naar een ander hotel gaan bv de Hilton 20 meter verder!
Gereisd met oudere kinderen in juni 2009

Prachtig hotel met een zeer goede ligging!

Max, 17-4-2009

Prachtig en groot hotel met een fantastische ligging op Old park lane en Picadilli ! Niet al te grote kamers maar toch zeer luxueus. PAS OP dat ze je voor het ontbijt niet in een conferentie zaal zetten. Dan is het ontbijt niet te eten!! Het normale ontbijt is zeer goed : lekker versgemaakte wafels en grote eieren! Veel sappen , 2 soorten zalm verschillende soorten broot, warm buffet,... Heel vriendelijk personeel maar de club lounge is niet aan te raden : op bepaalde momenten véél te druk en een onderbemande ploeg! Het hotel ligt op 2 minuten wandelen van het Hard rock Cafe , MAAR vraag wél eerst een kaartje aan de receptie voor een "Priority Seating" , Met dit bespaar je minstens 2 uur wachten! Een echte aanrader
Gereisd met oudere kinderen in april 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel InterContinental London Park Lane in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel InterContinental London Park Lane zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel InterContinental London Park Lane scoort een 9.5 uit 10 op basis van 4 reviews.