Hotel Imperial ***

Hotel Imperial
Imperial
6,5

71 reviews over Hotel Imperial in het Nederlands

Volgende keer toch maar een ander hotel

Peter, 11-2-2017

Kamers veel te warm, geen mogelijkheid om zelf de verwarming te regelen.

Slechte bedden.

Gereisd met partner in december 2016

Wat you see is what you het.

Petra van Aert, 9-9-2016

Net hotel. Wel basic maar voor het ontdekken van de stad een mooie uitval locatie. Na het inchecken de WiFi code gehad. Kamer was schoon. We zaten aan de voorkant vh hotel dus als de ramen openstaan hoor je alles van wat er op straat gebeurt. Je zit heel dicht bij tubestation Russel square dus je kan vanuit daar overal naar toe. Heynis geen groot modern hotel maar voor onze overnachting was het goed in verhouding met de prijs vd kamer. ,s Morgens naar het ontbijt gegaan. Inderdaad daar kunnen ze alleen heel moeilijk kijken maar er werd genoeg bijgevoegd. Geen kaas of ham bij het ontbijt. Ik ga er graag terug naar toe als ik weer een keer naar Londen ga.
Gereisd met vrienden in september 2016

Nee bedankt!

Rjong, 8-6-2015

Personeel kan niet glimlachen. De hele ochtend waren de gangen naar onze kamer geblokkeerd door bergen was en het karretje van het kamermeisje die zuchtend en steunend daar iets stond te doen. Ook bij het ontbijt kon er geen lachje af. Zaterdagavond was er disco in het naastgelegen casino waar je wel naar moet luisteren omdat slapen met dicht raam erg benauwd is. Bedden liggen vreselijk en wiebelen. Kortom geen aanrader!
Gereisd met partner in mei 2015

Goed hotel.

sabine de leenheer, 14-11-2013

Vrij groot. 'S morgens om 9u moest je aanschuiven aan de ontbijtzaal.
Gereisd met oudere kinderen in november 2013

Prima hotel

Jenny en Gert, 14-1-2013

Zijn er met vrienden net voor de kerst geweest, prima hotel goed ontbijt en de ligging is top!! Onze kamer was schoon wat ik erg belangrijk vind en de bedden waar ook goed. Om de hoek de ondergrondse en 15 min lopen ben je in Oxfordstreet! Tja de hotels zijn over het algemeen wel prijzig dat is bekend!!
Gereisd met vrienden in december 2012

Voor deze prijs mag je meer service verwachten

T.Twickler-Vink, 27-10-2012

De bedden leken wel veld bedden, als je er op ging, zitten rolden ze al van hun plaats. Er stond nog etenswaar van vorige gasten in de koelkast. Het bad, waarin je moest douchen: geen antislip op de bodem en de douchekop hing voor de wat langere mensen veel te laag.Ondanks dat wij incl. ontbijt hadden geboekt, moesten wij betalen voor een meeneem-ontbijt, omdat we om half 6 's morgens al de terugreis aanvaardden. Dat hebben we trouwens niet gedaan, omdat het vermoeden er was, dat dat pakket dan al de dag van te voren klaar gemaakt zou worden. De dames achter de balie stonden een beetje schaapachtig te lachen, toen we met een klacht kwamen en de nachtportier scheen oost-indisch doof te zijn voor een 'good morning'
Gereisd met partner in oktober 2012

eenvoudig maar goed

fam. brouwers, 13-7-2012

eenvoudig , groot hotel.

vanuit dit hotel is het via de metro eenvoudig de meeste toeristische terkpleisters te bezoeken.

ook het bezoek van het chesea-stadion is (lopend)gedaan.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Goede ligging van het hotel

e_van_dijk, 5-7-2012

Een prima hotel, nette kamers, oogt netjes, en vriendelijk personeel. De ontbijtruimte ziet ererg netjes uit, het ontbijt is nogal Engels georienteerd en weinig andere keus dan alleen jam op de tafels en wat muesli/cruesli . Als Nederlanders zouden wij het ontbijt graag wat meer uitgebreid zien. Het hotel ligt aan het Russell Square Gardens, een mooi parkje.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Prima hotel voor een weekend

Chantal JAnssen, 31-5-2012

Hotel imperial in Londen is een prima hotel voor een weekend.

De kamers zijn klein, maar wel schoon.

De bedden zijn aan de kleine kant en niet erg stabiel.

Lokatie is prima.

Ontbijt: Engelse ontbijt

Kamers hebben geen airco dus in de zomer wordt het wel erg heet.

Gereisd met partner in mei 2012

Prima hotel, gunstig gelegen

Esmee Bakkenes, 7-3-2012

Dit hotel is prima en schoon. De badkamer was bij ons ook schoon, iets wat wij wel belangrijk vinden. Ook heel gunstig gelegen, vlakbij het metrostation, waardoor je overal heen kan. Ontbijt moet is engels, moet je net van houden, wij ontbeten meestal buiten het hotel.
Gereisd met partner in mei 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Imperial bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Imperial in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Imperial scoort een 6.51 uit 10 op basis van 71 reviews.