Hotel Hyde Park West **

Hyde Park West

Onvoldoende

4 reviews over Hotel Hyde Park West in het Nederlands

Liza en Julie, 12-1-2007

Wij hebben in september 2006 een citytrip naar Londen geboekt. Al een geluk dat Londen een heel fijne stad is om te bezoeken want het hotel was echt een krot!!!!

Het uitzicht van het hotel zegt al genoeg!we kwamen eerst in een kamer terecht in de kelder!De muren stonden volbeklad met teksten en het stonk er uren in de wind! Het eten (ontbijt) was verschrikkelijk en de eetzaal was ook in de kelder.. Ok, van een 2* hotel moet je niet veel verwachten, maar dit krot is er zelfs geen 2 waard! We hebben foto's van dit 'hotel' gemaakt en opgestuurd naar Touroperator. zij zeiden dat ze dit niet meer in de brochure zouden zetten!

Gereisd anders in januari 2007

Emma, 7-6-2005

We zijn in februari met een rondreis in het hotel geweest,het is te slecht voor woorden.

Het is vies en totaal niet onderhouden,de lakens zijn gescheurd en de dekens nog nooit uitgeklopt,je bent s`nachts bang om te bewegen.

Op dag twee constateerde ik dat ik was gebeten door beestjes en heb hier direkt een klacht van gemaakt,werd niets aangedaan.Bij terugkomst in n.l. een klacht ingediend bij de reisorganisatie en een restitutie gekregen.Het is wel jammer van de reis dat je in een smeerboel terug moet komen ,een ander hotel was niet mogelijk in verband met halen en brengen met de bus.Londen is heel erg leuk en je wilt ook lekker slapen.

Gereisd anders in juni 2005

Ravelli, 4-5-2005

Het hotel is uitgesproken slecht onderhouden. Kamer en ontbijtzaal zijn vies. Muren en bed zijn kapot en de vloerbedekking en stoelen zitten vol met vlekken en gaten.
Gereisd anders in mei 2005

Claudio en Mirjam, 7-7-2004

Simpel hotelletje.Kamer kwam wat vies over.Bed zag er vies uit met een groen oud laken!De ligging was redelijk.We hadden er niet veel voor betaald dus hadden we er ook niet veel van verwacht.
Gereisd anders in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hyde Park West in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hyde Park West zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hyde Park West scoort een 4 uit 10 op basis van 4 reviews.