Hotel Holiday Inn Regents Park ****

Hotel Holiday Inn Regents Park
Holiday Inn Regents Park
7,8

23 reviews over Hotel Holiday Inn Regents Park in het Nederlands

Prijs kwaliteit way out of bounce!

Jan, 3-8-2012

Overnacht dichtbij kantoor, dus ligging is top. Echter de fee is niet in relatie tot het gebodene. Meer dan 200 pond voor een standard single room, geboekt vanuit een corporate contract. Het ontbijt was erg matig, men kon de drukte absoluut niet aan. In de bar wat fingerfood gehad ook van zeer matige kwaliteit.
Gereisd zakelijk in juni 2012

Goede ligging

harrykoper, 1-8-2012

Op zich prima hotel met goede ligging t.o.v. centrum en metro.

Wel druk met ontbijt, maar verder prima

Gereisd met partner in maart 2012

Prima hotel!

CWvM, 6-5-2012

Ben hier 4 dagen geweest met partner + schoonouders. Erg goed hotel met vriendelijk personeel, nette schone kamers en een zeer uitgebreid ontbijt! Hotel is vrij lelijk van buiten, maar van binnen modern en toch sfeervol. Kamers aan kleine kant, wel goede bedden. Keuze uit stevig / zacht hoofdkussen. Onhandig dat douchekop vast zit, de douchestraal vond ik ook te zacht. Om de hoek is een supermarkt, en het metrostation Great Portland Street is op een paar minuten loopafstand. Vanaf daar ben je in een paar haltes in het centrum, ideaal! Het hotel ligt in een stijlvolle wijk met huizen en kantoren, maar 's nachts was het gelukkig wel rustig. Geen last gehad van straatgeluiden ofzo. Een echte aanrader!
Gereisd met partner in januari 2012

Goede uitvalsbasis

L_Birdie, 20-4-2011

Prettig hotel, goed verzorgde kamers met een redelijk uitgebreid ontbijtbuffet. De straat uitlopen en je ben bij de metro die je in een paar minuten naar het centrum brengt. Zou er zo weer naar terug gaan!
Gereisd met partner in december 2010

Zeer mooi hotel met een perfecte ligging

a_kuiper349, 13-1-2011

Dit hotel is een perfecte plek om een aantal dagen Londen te bekijken. Ongeveer 2 minuten lopen naar het dichtsbijzijnde metro station en het St Pancras is ongeveer 15 minuten lopen, wat erg makkelijk is want het is alleen maar rechtdoor.

Eten en kamers zijn prima. Wij zijn maar 2 nachten geweest maar vonden dit een prima hotel. Personeel erg vriendelijk.

Een dagkaartje voor de metro kost maar 7,20 pond. Dit altijd doen want een enkeltje kost maar liefst 4 pond.

Wij hebben ons prima vermaakt in Londen en ik zou dit hotel zeer zeker aanraden voor een paar daagjes Londen.

Gereisd met partner in december 2010

Is dit nu vier sterren?

Senc, 20-8-2010

Onlangs in Holiday Inn Regents Park geweest. Ligging is prima, metro & supermarkt erg dichtbij, en op 10 mins lopen Charlottes Street, perfect eten daar. Echter de kamers zijn erg klein. Het bed is keihard (net beton) en snachts slaat de minibar aan, nogal irritant gezoem. Het bad is prima, maar de vaste douchekop hangt op 1m70 waardoor normaal douchen voor langere mensen onmogelijk is. Het ontbijt is prima, uitgebreid en goed te eten. De schoonmaak is prima, al waren de handdoeken wat muf. Al bij al geen slecht hotel, maar 4 sterren is wat overdreven. Drie sterren voor de moeite. Volgende keer geen Regents Park meer, alleen al door die harde bedden. Verschrikkelijk.
Gereisd met partner in augustus 2010

Liever een ANDERE hotel

Ontevreden, 18-8-2010

Vroeg inchecken zit er niet in, maar op tijd inchecken ook niet. 1 uur later zelfs dan aangegeven tijdstip en dan ook nog een smokersroom, terwijl duidelijk aangegeven NIET-rokers! Sanitair en baddoeken zouden vernieuwd zijn.. alleen douchegordijn was nieuw. Baddoeken muf en grauw zou wit eruit moeten zien? Nieuwe bedden aanwezig.Dagelijks gestoord door personeel. Heel irritant.. lig je rustend op bed, moet je de deur openen of ze stormen binnen, omdat ze iets willen vragen over de schoonmaak. Kamer zou een iron&bord hebben, gefopt.. was niet aanwezig. Ontbijt prima met 1 probleem.. op is op, dus kom vroeg voor je sneetje witbrood. Ook maar 1 broodtoaster aanwezig. Al met al.. een 4 sterren waardig? Eerst maar een glimlach bij de meeste medewerkers en een klantvriendelijkheidscursus erbij. Ook pantoffels en een badjas gemist. Ik raad Holiday Inn Regents Park absoluut niet aan voor mijn familie en vrienden. Er zijn 3 sterrenhotels met dezelfde service en goedkoper ook!
Gereisd met partner in augustus 2010

Zeer goede prijs / kwaliteit

Sandra Dieltjens, 6-6-2010

Prijs-kwaliteit een goede keuze.

Voortreffelijke ligging als uitvalbasis om uitstappen te doen.

Bij een volgend bezoek aan Londen zullen wij dit hotel terug boeken.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2010

Goed hotel, fantastische ligging.

rianne_troost, 25-5-2010

Goed hotel, ziet er mooi uit van binnen. De kamers zijn niet erg groot, maar voorzien van alle gemakken, en schoon. Badkamer met bad, dus lekker relaxen na een dag gelopen te hebben door de stad. Het hotel heeft een fantastische ligging, op nog geen 5 minuten lopen van de dichtstbijzijnde metrohalte. Midden in de stad, maar toch rustig gelegen. Naar Oxford Street is het ongeveer 10 minuten lopen. Dit hotel is echt een aanrader !
Gereisd met partner in september 2009

Super!

Tamara, 21-5-2010

Kies altijd voor een Holiday Inn echter de kamer was kleiner dan wij normaal gewend zijn. Voor ons maakte dat niet uit, aangezien wij er alleen maar sliepen. Ligging tegenover het centrum is echt super. Ligt ongeveer 5 min van het metro station Great Portland Street af. Met oud & nieuw ging de eerste metro pas om 4 uur 's nacht's, dus zijn wij vanaf The London Eye naar het hotel terug gelopen, dat was best te doen. Binnen een half uur - 3 kwartier waren wij er al.

Echt een top hotel!

Gereisd met partner in december 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Holiday Inn Regents Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Regents Park in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Regents Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Regents Park scoort een 7.81 uit 10 op basis van 23 reviews.