Hotel Holiday Inn Docklands Excel ****

7,8

6 reviews over Hotel Holiday Inn Docklands Excel in het Nederlands

Redelijk

Minnaert Mike, 7-3-2010

Niet slecht dit hotel maar het ontbijt trekt wel op niet veel eerlijk gezegd. Wel wat ver van het centrum maar dat wisten we vooraf, het was ons vooral te doen voor de 02 Arena en die ligt wel heel dichtbij. Er is een fantastische Italiaan dichtbij waar je heerlijk kan eten.
Gereisd met vrienden in augustus 2009

goede keuze

harold28, 17-1-2010

Een prima hotel ligt niet direct in het centrum maar wel dicht bij een metro halte waardoor je tot 's avond laat prima terug kunt komen naar je hotel.
Gereisd met vrienden in december 2007

Geweldig lang Weekend met mijn dochter

Luci en Chanika, 6-8-2009

We kwamen aan om 11.30 en konden meteen inchecken even later kregen we al de sleutels.

Gangen zijn wel aan renovatie toe maar daar hoef je niet te slapen.

De kamer was geweldig, lekkere bedden mooi uitzicht en schoon.

Het ontbijt was uit de kunst, een kok die waar je bijstaat een omelet, pannekoek, wafels en spiegelei voor je maakt.

Je wordt naar je tafel gebracht en bedient met sap, koffie of thee waar vind je dat in Nederland en dan ben ik toch al in veel hotels geweest.

Volgend jaar ga ik zeer zeker met mijn man terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Harwin, 29-5-2005

Goed hotel, en netjes. Sommige personeelsleden doen jammergenoeg een beetje uit de hoogte. Ontbijt viel een beetje tegen. De bedden zijn super. De metro is dichtbij en verder kun je het prima redden in dat hotel.

Gereisd anders in mei 2005

Sarina, 9-12-2004

Wij zijn er in december 2004 2 nachten geweest. Mooi en zeer schoon hotel.Zwembad aanwezig.Goede service.Wel iets buiten het centrum,maar goede bereikbaarheid.Heerlijk ontbijt!vriendelijk personeel.Een aanrader dus
Gereisd anders in december 2004

Jim & Lenie Worung, 19-10-2004

In okt.2004 drie overnachtingen; dit hotel verdient een pluim; zeer modern ingericht; kamer was ruim en voorzien van internet; receptie was erg servicegericht; hotel ligt ietwat buiten het centrum, wel vlak in de buurt van het nieuwe winkelcentrum Docklands; met Dockland Light Railway (soort metro) makkelijk naar het centrum. reis geboekt via touroperator; verhouding prijs en kwaliteit was uitstekend; ook reispapieren goed verzorgd door touroperator; ontbijt was uistekend; kamer netjes verzorgd. DIT IS EEN HOTEL NAAR ONS HART, VOLGENDE KEER WEER NAAR DIT HOTEL.
Gereisd anders in oktober 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Docklands Excel in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Docklands Excel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Docklands Excel scoort een 7.83 uit 10 op basis van 6 reviews.