Hotel Hilton London Hyde Park

6,1

9 reviews over Hotel Hilton London Hyde Park in het Nederlands

Hilton Hyde Park +Niet boeken+

f van der Wal, 11-11-2014

129 Bayswater Road, Londen, W2 4RJ.

Bij aankomst was mijn kamer nog niet klaar (dat kan gebeuren) maar moest vervolgens in een klein en vies toilet mij verkleden. Personeel achter de receptie was zeer onvriendelijk en niet behulpzaam. Locatie is op en/of naast metrostation "Queensway" daardoor veel "Metro-lawaai". Ook is Hotel zeer gehorig en badkamer had een opknapbeurt nodig. Gelukkig sliep ik er maar een nacht

Gereisd zakelijk in november 2014

Vlakbij Royal Albert Hall!

suzanne, 3-6-2011

1 Nachtje mogen slapen in de verzorgde (maar ietwat gedateerde) kamer met prachtig uitzicht op het park. Aanrader voor concert bezoekers Royal Albert Hall (op loopafstand). Behulpzaam personeel, bagage kan in bewaring worden gegeven als je vroeger bent. Heerlijk ontbijt!!!
Gereisd met partner in januari 2011

Fantastisch hotel in hartje London

Betti, 22-7-2010

Fantastisch hotel in hartje London voor een city break. Perfecte locatie. Metro Central Line stopt praktisch onder het hotel (Queensway) en de District en Circle Line zijn ook op ca. 300 meter afstand (Bayswater). Aan Queensway bevinden zich verder leuke winkeltjes, veel restaurantjes en take-away food tentjes. Winkelcentrum Whitelys is op ca. 500 meter afstand. Leuk hotel met lichte kamers. Verder niks op aan te merken. Standaard kamers zijn volgens mij niet echt met uitzicht (muur), maar de kamers aan de straatzijde hebben uitzicht op het park en op Bayswater, wel druk, moet je van houden. Deze kamers zijn ook iets duurder. Kamers zijn onlangs gerenoveerd. Weet niet of alles al gerenoveerd is. Ontbijtje is ook prima.

Perfect hotel

Betti, 22-7-2010

Perfect hotel voor een city trip London. Central Line Queensway is praktisch onder het hotel en de circle en district line (Bayswater) liggem op ca. 300 meter lopen afstand. Queensway is een heel gezellige straat met leuke winkeltjes en restaurantjes en op ca. 500 meter vind je het winkelcentrum Whitely's. De kamers zijn ook mooi en licht. Ik kom al een paar jaar in dit hotel en de renovatie van de kamers is in volle gang volgens mij.

Prima hotel

Welmoed Krist, 3-1-2010

Wij zijn in vele steden op vakantie geweest en dit hotel in Londen was prima. De bussen en metro zijn dichtbij. Het ontbijt was lekker en de kamer en bed waren goed. De bar ging voor ons te vroeg dicht en er was geen leuke muziek in de bar, wat jammer was. Het personeel is erg vriendelijk en de lamp in de badkamer werd gelijk gemaakt toen hij stuk was.
Gereisd met partner in januari 2010

Lekker hotel, goede uitvalsbasis

Carina, 1-1-2010

Dit hotel heeft een goede prijs-kwaliteitverhouding. De kamers zijn netjes en schoon en keurig verzorgd met goede bedden, een prima badkamer en een mooie grote flatscreen-tv. Naar Londense begrippen zijn de kamers ruim Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Je voelt je er echt welkom! Het Engelse ontbijt is prima, met voldoende keus, de typische Engelse lekkernijen, verse jus d'orange én koffie van Costa. Vooral de ligging van dit hotel is een groot pluspunt: op de hoek van Bayswater Road en de 's avonds gezellige straat Queensway, pal naast metrostation Queensway en heel dichtbij metrostation Bayswater. Daardoor zijn bijna alle metrolijnen op loopafstand. Je hoeft de straat maar over te steken of je bent in het park (Kensington Gardens), met een beetje geluk heb je zelfs uitzicht op dit park. Kortom, dit hotel is een prima uitvalsbasis voor een paar dagen Londen en wij gaan als wij in Londen zijn ZEKER naar dit hotel omdat je gewoonweg waar voor je geld krijgt.
Gereisd met vrienden in december 2009

oase van rust voor de deur, great view!

familie steehouwer, 24-8-2009

Goede ligging, zeer vriendelijk personeel. mooie ,ruime klamers met een heerlijk bed. Vraag wel naar een lang bed als je groot bent , ze zijn wat aan de korte kant.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

goede hotel

l.tedjai, 8-2-2009

het hotel bevil me prima,klantvriendelijk personeel.
Gereisd met vrienden in augustus 2008

M van Eeghen, 22-4-2008

Voldeed niet aan mijn verwachtingen van een Hilton Hotel. De kamers zijn erg donker en klein. De receptie is rommelig en de medewerkers zijn slecht verstaanbaar. Enige voordeel is de centrale locatie (bij het Hyde Park)
Gereisd zakelijk in november 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hilton London Hyde Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton London Hyde Park in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton London Hyde Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton London Hyde Park scoort een 6.08 uit 10 op basis van 9 reviews.