Hotel H10 London Waterloo ****

8,6

48 reviews over Hotel H10 London Waterloo in het Nederlands

Heerlijk!

Merel, 31-8-2017

Super hotel, het personeel was vriendelijk, de kamer erg schoon en er is zelfs een kussen-service in dit hotel waar je je eigen soort kussen uit kunt kiezen! Het ontbijt was wel aan de dure kant (23 euro per persoon) maar op 2 minuten lopen zitten andere leuke tentjes om te ontbijten voor een stuk minder.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Goed hotel, vreemd terrasbeleid..

AJH, 11-7-2017

Goed: prima plek, top ontbijt, mooie kamer.

Jammer: prachtig dakterras; echter een raar terrasbeleid. (Te) ruim opgezet met meneer bij de deur: niet meer dan 13 (?) personen op het terras. Je mag wel even 1 min.kijken , daarna op je beurt wachten, dus laat maar. Gooi het open of laat het dicht. Dit is echt een lachertje.. Jammer. Daardoor service niet echt hoog.

Buiten dat zouden wij het zo weer boeken. Je loopt zo naar de Londen Eye, zeer gezellig met terrassen langs de Thames. Verder op loopafstand van o.a. Tate Modern.

Gereisd met partner in juli 2017

Top hotel

Balou, 4-7-2017

Top mooi hotel! Vriendelijke mensen, zeer uitgebreid ontbijt. ( div broodjes beleg yoghurt fruit taart etc. etc. maar ook engels ontbijt als je wil) mooie luxe kamer op de vijfde verdieping. Ligbad/douche, kluisje, tv, nespresso en minibar. Gratis wifi. Er staat zelfs een paraplu voor je klaar als je perse de regen in wil. Uitzicht vanuit de kamer was goed. Uitzicht skybar 6de verdieping is helemaal top! Londen eye etc. te zien. Sirene's van de ambulancepost vonden wij niet storend. 500 meter van Waterloo metro/trein. Groot station. Hotel metro is te voet goed te doen. We hebben genoten van onze drie dagen Londen met als hoogtepunt het concert van Adele.
Gereisd met partner in juni 2017

Goed hotel!

Krista, 15-3-2017

De kamers van het hotel zijn erg schoon en de bedden slapen heerlijk. Het ligt op ongeveer 10 min lopen naar Waterloo station en op ongeveer 15 min van het London eye. De ligging is goed, er zit wel een ambulance post vlakbij. Prachtig uitzicht vanaf de skybar. Het ontbijt is top, de service is goed. Onze kamerpas sloeg wel heel vaak af, maar werd altijd gelijk opgelost. Zeker de moeite waard!

London Tip: ga naar Primrose Hill! Daar kan je (s'avond of met schemer) de prachtige London skyline zien!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Super hotel met een overheelijk ontbijt

Anne, 18-12-2016

Het is een modern en strak hotel. De koffers konden wij bij aankomst (9:00) daar achterlaten zodat wij het centrum in konden. De kamer zag er strak en netjes uit. Ruime douche en een goed bed.

Het ontbijt was fantastisch!! Een heel uitgebreid europees/engels ontbijt. Alleen daarvoor zal ik terug gaan naar het hotel. Ongeveer 10minuutjes lopen naar de bigben maar je kan ook de metro pakken.

Gereisd met partner in december 2016

Prima Hotel!

Janine, 14-12-2016

Onlangs twee nachten in dit hotel verbleven. We hadden een (kleine) kamer op de negende verdieping en hadden daardoor een mooi uitzicht over de stad. Op loopafstand ligt Waterloo station waar je de metro kan pakken. Ook stopt er een bus voor de deur. Het kost je circa 30 minuten om in het centrum van Londen te komen. Personeel is vriendelijk, men spreekt Engels en Spaans. Het ontbijt is zeer divers en van goede kwaliteit. Voor (kleine) kinderen is dit hotel minder geschikt.
Gereisd met vrienden in december 2016

centraal gelegen nabij metro en bushalte

Raymond, 9-12-2016

Uitstekend ontbijt met dagelijks schone handoeken en opgemaakt bedden. Veel sirenes met vlakbi eenj ambulance post. Valt s'nachts gelukkig mee. Diverse buslijnen naar o.a. Waterloo Station voor de deur. Metro station Lambert was gesloten ivm renovatie.
Gereisd met partner in november 2016

Goed hotel , heerlijk ontbijt

CXA, 30-6-2016

Een prima verblijf gehad , ontbijt heerlijk en de kamer ruim genoeg.

Wij hadden een kamer op de 2e verdieping aan de straatkant en dat is absoluut geen aanrader aangezien het hotel

aan een druk kruispunt ligt met een ambulancepost om de hoek .

Op loopafstand van metro en the Eye, the Eye is op maandag een stuk rustiger dan in het weekend, 10 miniten slechts hoeven wachten.

Gereisd met partner in mei 2016

om opnieuw te doen

gerda, 22-5-2016

alleen goede dingen: de kamer was ruim en netjes; ontbijt was heel uitgebreid en het personeel zeer vriendelijk.
Gereisd met vrienden in april 2016

Keurig hotel met een centrale ligging

Esmée Bos, 10-2-2016

Goed hotel, keurige kamers en een zeer uitgebreid ontbijt. Ook roomservice kun je met een gerust hart bestellen. Het hotel ligt op +/- 10 min van het Waterloo station en vlak achter het station ligt de London Eye, met een beetje geluk kun je deze zelfs zien vanuit je hotel kamer. Bij aankomst stonden wij echter wel voor de verrassing dat je met een creditcard, 150 euro of 150 pond borg moest staan. Bij de receptie konden wij niet pinnen met maestro, dus zorg er voor dat je een creditcard of voldoende cash geld hebt. Verder niks op het hotel aan te merken.
Gereisd met partner in februari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor H10 London Waterloo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 London Waterloo in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 London Waterloo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H10 London Waterloo scoort een 8.57 uit 10 op basis van 49 reviews.