Hotel Grange Rochester ****

7,7

6 reviews over Hotel Grange Rochester in het Nederlands

heerlijk engels hotel

girl-with-aBroom, 22-8-2010

we waren hier 2 nachten , ons mini huwelijksreisje en het was voor ons een leuk sprookje , leuk hotel in rustige straat , leuke knusse kleine kamertjes in typische engelse stijl , het restaurantje was vrij klein maar leuk knus en het ontbijt was goed . wij bestelden 2 keer toe roomservice en dat eten was ook heel erg goed! vriendelijk personeel, en nabij goede busverbinding voor wie wil shoppen in 1 van de grootste londense winkelstraat, en ook gaat er een bus naar camden city. het hotel ligt op loopafstand van buckingham palace en westminster abbey. wij hebben dit alles kunnen bezichtigen in de 3 dagen en we willen zeker een keer terug.
Gereisd met partner in november 2009

leuk, rustig en proper hotel

Tina, 30-7-2010

Het hotel is iets verder van metrostation Victoria gelegen (max. 10 min wandelen), maar het voordeel is dat je direct keuze hebt uit 3 verschillende metrolijnen, waardoor je niet steeds moet overstappen. Doordat het hotel rustiger gelegen is, kan men ook genieten van de nachtrust, wat in een drukke stad niet zo evident is. Zeer vriendelijk onthaal en personeel. Deze mensen zijn ook zeer behulpzaam. Wij hadden een iets kleinere kamer, maar zeer proper en functioneel ingericht. Het ontbijt is ook heel lekker (verschillende koffiekoekjes, pistolets, enz.), van di tot vrij kan men ook genieten van het English breakfast, op de andere dagen is dit bij te betalen. Als je een straat of twee verder gaat (Wilton road), kan men verschillende goede restaurants terugvinden (Indisch, Italiaans, Braziliaans, Engelse pub,). Voor ons was dit een geslaagd verblijf.
Gereisd met partner in juli 2010

volgende keer weer

Fam.Broeke, 16-1-2009

Prima hotel,kleinschalig en rustige ligging. Wij hadden een ruime kamer op de begane grond, met terras. Schoonmaak is prima.Ontbijt is goed.Personeel, hoofdzakelijk uit Hongarije, spreken redelijk goed engels en zijn erg servicegericht.

10 min. lopen van Victoria station.Inderdaad weinig restaurants id omgeving, maar met de Underground ( uitstekende verbindingen!) ben je zo in het centrum.

Gereisd met vrienden in december 2008

Bas en Eef, 18-5-2007

Prima hotel; lekker ontbijt (buffet, voor Engels ontbijt moet je een toeslag betalen), kamers zijn verzorgd (wel klein, typisch london) en het hotel ligt op 5 minuten afstand van Victoria Station. De wijk is rustig, kunt dus goed slapen. Tip: wij hebben via de eigen website geboekt, dit was veruit het goedkoopst.
Gereisd anders in mei 2007

Danielle, 16-8-2005

Mooi hotel! Alleen niet erg gunstig gelegen! De ligging lijkt heel mooi, je kunt vanuit daar naar de Westminister Abbey lopen en naar The house of Parlement! Er valt heel weinig te beleven in deze wijk! Het eten is er ook heel slecht (in de wijk zelf) Het ontbijt in het hotel is goed!
Gereisd anders in augustus 2005

Gloria, 10-5-2004

Een heel prettig hotel in Westminster op loopafstand van vele bezienswaardigheden en Victoria station. Daarbij ook nog erg rustig gelegen. Prima ontbijt en mooie kamers.
Gereisd anders in mei 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Grange Rochester bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grange Rochester in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grange Rochester zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grange Rochester scoort een 7.67 uit 10 op basis van 6 reviews.