Hotel Grange Fitzrovia ****

Hotel Grange Fitzrovia
Grange Fitzrovia

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Grange Fitzrovia bij:

2 reviews over Hotel Grange Fitzrovia in het Nederlands

Een spik & span hotel.

Rob, 6-9-2011

Hotel Grange Fitzrovia ligt in een rustige straat dichtbij metrostation Portland maar wat verderweg van Oxford Circus.

Bij aankomst werd mijn bagage aangenomen en de service is verder prima.

Het hotel ligt vlakbij een TV toren en daar heb je een goede leiddraad aan als je de weg niet meer terug weet te vinden.

De atmosfeer is aan de warme kant dus een betere airco zou wel prettig zijn.

Ik had al vroeg geboekt maar ik kreeg een zolderkamer met uitzicht op de binnenplaats maar dat zal wel te maken hebben met een eenpersoonskamer.

Verder is het een schoon en net hotel in een typisch Engelse sfeer.

Gereisd met vrienden in januari 2011

P. Wischhoff, 21-8-2007

Ik ben er een weekend geweest en op een puntje na heb ik niets te klagen gehad.

De t.v. was niet goed afgeregeld, i.p.v. 11 beschikbare kanalen waren er maar 4 beschikbaar, die bovendien niet goed afgestemd waren. Dit zou niet mogen voorkomen in een hotel met deze prijs.

Maar voor de rest dus niets dan lof. Als ik weer in Engeland ben ga ik hier weer graag heen

Gereisd alleenreizend in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grange Fitzrovia in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grange Fitzrovia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grange Fitzrovia scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.