Hotel Four Stars **

Four Stars
4,8

Matig

28 reviews over Hotel Four Stars in het Nederlands

Redelijk hotel, prima voor een paar daagjes Londen

Anna, 14-6-2010

Het hotel heeft een hele goede ligging, vlak bij de metro en niet ver van het centrum. De kamers zijn ouderwets en hier en daar zou wat onderhoud ook niet verkeerd zijn, maar al met al is het prima. Wij logeerden in het nieuwe gedeelte, het oude gedeelte (waar ook de receptie is) schijnt slechter te zijn. Het ontbijt was op zich prima, maar wel heel eenzijdig: iedere dag gebakken ei, worst, bacon, witte bonen met tomatensaus en toast. Voor londense begrippen is het een goedkoop hotel, zeker omdat je een eigen badkamer hebt per kamer, maar verwacht er gewoon niet teveel van.
Gereisd met partner in februari 2009

Blijf hier weg!

Jan de Kloet, 29-11-2008

Kapot matras met doorstekende veer Schimmelvlekken in de douche. Venilator te vies om aan te pakken Geen warm water Stoel viel uit elkaar Lampenkap kapot met scherpe rand Wind blies door de ramen heen Geen stekker aan tv snoer; dus geen beeld Gaten in de gordijen

Balie medewerker spreekt plotseling geen Engels als je wilt klagen

Gereisd met oudere kinderen in november 2008

Blijf hier weg

Jan de Kloet, 29-11-2008

Er stak een veer door het matras. Grote schimmelplekken op diverse plaatsen in de douche Geen warm water. Grote gaten in de gordijnen. Stoel viel uit elkaar. Lampenkap kapot (scherpe rand) Wind blies door kier in raam; gordijen kwamen tien centimeter van
Gereisd familie in november 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Four Stars bij:

Smerig, klein en onvriendelijk!

S.Kuijpers, 24-10-2008

Negatief :Vuile badkamer en bed, gehorige kamers,

losse trapleuningen, onvriendelijk en kortaf personeel (geen hallo, gedag of tijd om vragen te beantwoorden).

Positief: Dicht bij trein/metrostations en eetgelegenheden.

Gereisd met partner in oktober 2008

Vakantie was super!

Machella, 14-10-2008

Gezellig hotel. Heel geschikt voor jongeren die een weekend gaan shoppen in Londen! Leuk en behulpzaam personeel. Erg dicht bij het centrum, maar je moet wel veel lopen om een geschikt restaurant te vinden. Maar over het algemeen een prima hotel voor een weekend weg!
Gereisd met partner in september 2008

dit nooit meer!!

Tahapary, 14-8-2008

Ligging t.o.v. het centrum was goed maar het hotel bevond zich een achterwijk waar je 's avonds niet alleen durft te lopen. Het hotel was niet wat wij verwacht hadden, de medewerkers waren niet erg klantvriendelijk, het stonk, het was erg achterstallig, in 1 kamer was de douche niet goed.
Gereisd familie in juli 2008

honeymoon in London

van den Eijnden, 13-8-2008

foto's kamer in brochure kwamen niet overeen met de werkelijkheid. Hotel is oud en versleten. Niet nakomen van afspraak (TV deed het niet, men zou binnen 5 minuten komen, zijn niet geweest) Stopcontact zit op een plaats waardoor de waterkoker op de vloer geplaatst moet worden voor gebruik. Bediening is vriendeijk en beleefd, echter weet men niet goed wie personeel is en wie gasten.
Gereisd met partner in augustus 2008

prijs/kwaliteit redelijk

reina nijenhuis, 9-8-2008

de bedden waren goed, douche miste 1 deurtje toilet was niet goed geplaatst, maar 1 stopcontact en deze zat op onmogelijke plaats, ontbijt was goed, mensen waren wel vriendelijk. ik denk voor de prijs mag je niet meer verwachten, maar wij gaan de volgende keer iets meer betalen voor iets meer luxe...in de gids stond ook niet vermeld dat de buurt nu niet je van het het was... veel sirenes dus veel aktie
Gereisd familie in augustus 2008

Het was wel te doen voor 2 nachten.

lips, 14-7-2008

Het hotel is een 2 steren hotel, daar moet je rekening meehouden. Het was wel oud en het kan een likje verf en vloerbedekking gebruiken, en de roest plekjes bij werken.

maar het voornaamste is dat het schoon is en dat was het wel bij ons wel.

Wij hebben de hotel kamer alleen gebruikt om te slapen.

Het bed was wel redelijk,

De vloer kraakte wel je kon alles goed horen, maar dat is is de meeste engelse hotels.

Je had wel geluidsoverlast snachts,maar dat weet je als je een hotel midden in de stad zit.

De ligging tegenover het metro station paddington is perfect. Het was maar goed 7 min lopen.

Het onbijt kunnen wij niet beoorderdelen omdat wij buiten het hotel gegeten hebben.

Mijn mening is dat dit hotel best goed te doen is voor een weekend, wat ben je nu op je kamer?

ik vindt het persoonlijk,dat als je voor een 2 sterren hotel boekt je geen 4 sterren hotel kan verwachten.

Gereisd met partner in juli 2008

Leonore Coenradie, 12-5-2008

Het was een oud gebouw, nodig aan wat onderhoud toe, kamer erg klein; vloer kraakte verschrikkelijk. Er waren geen stoelen.

Mensen vriendelijk en behulpzaam; (Engels) ontbijt erg lekker.

Bushalte en metrostation vlakbij.

Gereisd familie in mei 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Four Stars bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Four Stars in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Four Stars zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Four Stars scoort een 4.79 uit 10 op basis van 28 reviews.