Hotel Flemings Mayfair ****

8,9

9 reviews over Hotel Flemings Mayfair in het Nederlands

Leukste hotel in londen

Anita, 23-12-2013

Wat een enorm leuk hotel op de perfecte plek. Foto's kloppen. Voor de kerst helemaal kerstgedecoreerd. Zalige kerstmis geur. Portier aan de deur in livrei. Enorm leuke bar/lounge/eetgelegenheid. Allemaal leuke doorkijkjes/opstapjes. Service echt zo vriendelijk. Zelfs je bed wordt opengeslagen en je wordt verwelkomd met een handgeschreven briefje. Je voelt je zo welkom. Kamer, lekker boxspring, regendouche. Wij hadden bijv. postzegelkamer. Vriendin zat in paardenkamer.

Ligging perfect. In de achtertuin van buckingham palace. Grens westend-mayfair. Oxfortstr, (new(bondstr, regentstreet, harrods, piccadily, alles op loopafstand. In de naaste omgeving leuke pub (Henry) en div. leuke eet/koffietentjes.

Kortom wij gaan volgend jaar weer

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

mooi hotel met goed eten.

Gast, 3-5-2012

mooi hotel, mooie kamers en het eten was goed. fijne vakantie gehad.
Gereisd met partner in juni 2011

keurig hotel

Brenda, Eric & Marjan, 6-5-2011

Dit hotel ligt direct aan Green Park en op loopafsrand van de metrohalte Green Park. Ook B. Palace, Oxford Street en andere bezienswaardigheden zijn dicht bij. Hotelkamers zijn mooi klassiek ingericht. Ontbijt is niet super, maar wel goed. Kamer voor drie personen is groot genoeg.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

Heel mooi en klein Hotel

luchaja, 18-3-2011

Het Hotel ziet er mooi uit en heeft een uitstekende ligging, vlak bij Regent Street en Piccadilly Circus.

Het is goed verzorgd en de service is prima.

Het is een klein hotel met smalle gangen en allemaal verschillende kamers, onze kamer was vrij klein maar de badkamer was weer redelijk groot.

De kamer is ook heel netjes, de bedden zijn alleen aan de korte kant, als je groter bent dan 1.80 m dan lig je met je voeten buiten het bed!

De lobby van ziet er schitterend uit!

De prijzen van dit Hotel zijn vrij hoog waarschijnlijk door de goede ligging!

Gereisd met oudere kinderen in maart 2011

Luxe Hotel, Perfecte Ligging

Bob, 21-10-2010

Keurig hotel, superdeluxe, zeer net en servicegericht personeel.

Helaas hoort bij al die luxe ook een prijs, bezoek aan de hotelbar is een dure aangelegenheid en ook het onbijt (mits niet bijgeboekt bij de kamer) is een dure, en helaas niet al te ruim qua keuze. Wij hebben die dus overgeslagen.

Maar qua ligging is dit hotel pérfect voor een stedentrip in Londen. Uiteraard vlakbij de metro en op 20mtr van Picadilly en op 3 minuten lopen van Buckingham Palace. Ook alle parken (Green Park, James Park, Hyde Park) zijn op een steenworp afstand. Wij hebben 5 dagen lang heerlijk door Londen gewandeld en na de lange dagen in de stad heerlijk kunnen bijkomen in alle luxe van dit hotel.

Kamers netjes (en echt Engels, maar dat is juist leuk) en ook schoon. Elke ochtend de krant. Helaas wel iets gehorig door de enkele beglazing, maar dat mag de pret niet drukken. Wij hadden een kamer met bad; badkamer was dus keurig in orde.

Kortom: Voor een stedentrip naar Londen het ideaale hotel!

Gereisd met partner in september 2010

Blijvertje

Margriet Seijsener-Boerma, 2-3-2009

Was weer genieten, volgende keer weer naar dit hotel, service goed, eten goed, mensen vriendelijk, ligging goed, kortom blijvertje

Gereisd met partner in maart 2009

Margriet Seijsener-Boerma, 29-5-2007

Wij net terug van 4 dagen naar London en verbleven in dit hotel.

Van alle hotels waar wij in London in zijn verbleven is dit de beste.

Goede service, internationaal personeel, heel vriendelijk en behulpzaam, kleine maar zeer goede kamer met hele mooie gerenoveerde badkamer, al met al een top verblijf gehad, als we weer eens gaan gaan we zeker weer in dit hotel.

Gereisd anders in mei 2007

Puk, 8-8-2006

Mooi en net hotel. Ligging en bereikbaarheid uitstekend. Vlakbij metro station. Picadilly en Bond Street op loopafstand. Hotelkamer klein, maar dat is nu eenmaal bij een hotel in hartje Londen. Personeel vriendelijk.
Gereisd anders in augustus 2006

Maria, 2-8-2005

Heel leuk netjes hotel, vriendelijk personeel,vlakbij een metro station..prima te lopen daar naar toe..vlakbij greenpark,hyde park,sint james park. Heb een leuke tijd gehad daar.
Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Flemings Mayfair bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Flemings Mayfair in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Flemings Mayfair zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Flemings Mayfair scoort een 8.85 uit 10 op basis van 10 reviews.