Hotel Express by Holiday Inn London Southwark **

Hotel Express by Holiday Inn London Southwark
Express by Holiday Inn London Southwark
7,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Express by Holiday Inn London Southwark bij:

5 reviews over Hotel Express by Holiday Inn London Southwark in het Nederlands

prettig hotel voor een paar nachtjes

rvanderstraaten, 9-4-2013

Dit hotel is goed genoeg om als uitvalsbasis te gerbruiken voor londen. We hadden een kamer met 2 volw. en 1 kind en daar is de kamer groot genoeg voor. Met de dubbele voorzetramen dicht bijna geen verkeersgeluiden, terwijl we op de 1e etage aan de straatzijde sleipen. Als je het raam open doet erg veel verkeersgeluid. Kamer schoon. 1 deur voor badkamer en toilet. Ontbijt in prijs inbegrepen. Voldoende keus met broodjes, joghurt, fruit en ei, witte bonen en worstjes ontbreken niet(helaas geen spek). Bushalte op paar minuten afstand, metro op 10 minuten. 10-15 minuten lopen naar St.Pauls Cathedral via millenniumbridge.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2013

rick verhaagen, 30-5-2012

Regelmatig bezoeken we London, met de Eurostar er naar toe, geloof me: thuisblijven is duurder.

De Holiday Inn Express hotels zien er allemaal hetzelfde uit en bevallen ons prima. De (bad)kamers zijn schoon (dat vinden we zeer belangrijk!) en de hotels zijn goed gelegen. Het ontbijt is goed al geven wij er altijd de voorkeur aan om dit in de stad te doen, vinden we leuker.

Dit keer verbleven we in het Holiday Inn Express in Southwark, ligt net over de Thames een paar honderd meter van het Tate Modern,

Twee metro stations op loopafstand, kortom een prima lokatie. Zoek je een schoon hotel dat je alleen gebruikt om te overnachten dan kan ik je dit hotel van harte aanbevelen.

Gereisd met vrienden in mei 2012

goede prijs kwaliteit , helaas aan een weg,lawaai

sylvia van der klauw, 7-11-2011

ontbijt goed, personeel uiterst vriendelijk, schone niet al te grote kamer, maar wat geeft dat? Douche ruim genoeg,, drankjes voor op de kamer goedkoop, goede bedden.4 minuten lopen naar de metro, prima! Maar... kiezen tussen 's nachts in de frisse dan wel muffe lucht slapen ,of raam open en een hoop lawaai van de weg. raam dicht , geen geluid met dubbel glas. doch voor astmatische mensen een ramp
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

nico, 13-1-2008

Vanaf het metrostation heb je toch wl een minuut of 6 te wandelen, mar als je de buurt eenmaal kent kan je ook de bus nemen zo goed als voor de deur, die e naar de metro brengt of zelfs tot nabij Covent Garden.

Het hotel is ideaal gelegen voor deattracties van de 'South Bnk', en zeker voor de tate Modern. Vriendelijk personeel aan de balie. Alles is wel redelijk benepen (gangen, lift, ...) maar de kamers zijn kraaknet en degelijk.

Het ontbijt is, zeker naar Engelse normen, aan de sobere kant.

Gereisd alleenreizend in juni 2007

Mirjam, 25-9-2007

Prima 1 persoonskamer! De ramen konden open, het was schoon, een heerlijk bed, er was een t.v., fohn, keurig en efficient ingedeelde badkamer met toilet en er stond een waterkoker klaar met koffie en theezakjes. In principe had het een Golden Tullip kamer kunnen zijn, wat toch eigenlijk een 4-sterren hotel is. Ontbijt is karig, maar voldoende voor een bescheiden eter zoals is. De locatie is geweldig! Om de hoek van Tate Modern, het moderne museum waar kunst te zien is van Fontana, tot Picasso, tot Marlene Dumas en altijd weer leuke exposities. Vanaf dit museum loop je over een schitterend verlichte loopbrug zo de rivier de Thames over, naar de andere kant van de stad. En anders neem je de metro vanaf Soutwark, dat ook op 5 minuten loopafstand van het hotel ligt. Twee haltes verder stap je dan al uit bij Westminister, waar je het departement, de Big Ben en Buckingham Pallace op loopafstand aantreft. En zo kan ik nog wel even doorgaan.....
Gereisd alleenreizend in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Express by Holiday Inn London Southwark in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Express by Holiday Inn London Southwark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Express by Holiday Inn London Southwark scoort een 7.44 uit 10 op basis van 6 reviews.