Hotel Express By Holiday Inn London Limehouse

Hotel Express By Holiday Inn London Limehouse
Express By Holiday Inn London Limehouse
7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Express By Holiday Inn London Limehouse bij:

9 reviews over Hotel Express By Holiday Inn London Limehouse in het Nederlands

OK maar niet meer

Adri, 31-12-2012

Hotel is simpel. bij het ontbijt ontbreekt te veel, bv geen beleg, jus d'orange constant op. Slaapbank was niet opgedekt bij aankomst.
Gereisd met oudere kinderen in december 2012

Mooi schoon en rustig hotel

Anton, 29-8-2010

Voor een stedentrip is dit hotel ideaal!

Met de metro vanaf Limehouse ben je zo op de gewenste bestemming, lopen is het net iets te ver.

kamers zijn wat klein, helemaal omdat wij met 3 personen waren, dan komt er alleen een extra bed op een 2-persoonskamer, dat is best krap.

Maar dat maakt verder niet uit, is toch alleen voor 's nachts.

Ontbijt was prima, alles was op voorraad, voldoende croissants, broodjes, yoghurt, worst, ei etc. enig nadeel was dat er geen kaas was. (voor de NL)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Ligt even van de metro af 5min

Jasper Nieuwenhuizen, 30-12-2009

Aardig hotel met een goed ontbijtconcept. No nonsense
Gereisd met partner in oktober 2009

redelijk hotel

Monique Biegelaar, 14-12-2009

Wij hebben van 5 tot 7 december in dit hotel geslapen. De kamer was netjes, prima bedden en een keurige badkamer met een goede douche. Minpunt was het ontbijt, dat was ronduit slecht. De pistoletjes waren vermoedelijk van de dag ervoor (of moesten nog afgebakken worden). Als je mazzel had waren de croissants vers, anders smaakten ze naar beschuit. Broodbeleg was om te huilen, alleen maar jam en verpakte stukjes kaas waar je niks mee kon. Ik heb me beperkt tot een half broodje en een bakje yoghurt en koffie. Het personeel in het hotel is supervriendelijk en heel hulpvaardig. Voor wat betreft de prijs/kwaliteitverhouding: ik heb nu een 7 gegeven omdat wij een leuke aanbieding hadden via touroperator. Als je de normale prijs voor de kamer moet betalen is de prijs 160 pond en dat is echt veel te duur voor wat je krijgt.

Als wij weer een keer gaan dan zoeken we zeker een hotel dichterbij het centrum, de afstand was nu eigenlijk te groot. Wel genoten van Londen!

Gereisd met partner in december 2009

tegenvaller voor holliday inn

gutsche, 29-8-2009

Dit hotel ligt naast een betonbedrijf.

ligging is vlakbij de drl dus positief

kamers klein,bed hard,ontbijt niet lekker

enkel te doorbakken bakbroodjes,jam,sap en melk met cornflakes

ga altijd naar hollidays in maar deze nee niet snel meer

Gereisd met partner in augustus 2009

Jammer van de locatie en het ontbijt

Kees, 4-7-2009

Laat ik beginnen met positief: keurige moderne kamer met dito badkamer (geen bad). Prima bed (beetje smal). Airco werkte niet optimaal, maar voldoende (het was 33 graden in Londen). Vriendelijk personeel.

Minder positief ben ik over het ontbijt. We wisten dat het een continentaal buffet(je) zou zijn, jammer alleen dat de broodjes/croissants droog waren. Verder prima met toast, fruit, yoghurt en cornflakes. Qua beleg alleen jam en kaas.

Over de ligging: op zich niet slecht, 5 minuten lopen van een DLR-station. Aan een drukke weg, maar met kamer aan de achterkant geen centje pijn. Het overstappen van DLR naar Underground vergt wel wat loopwerk.

Gereisd met partner in juni 2009

Mr. J.P. de Ru, 3-7-2007

Naar aanleiding van de organisatie rondom onze reis wil ik graag het volgende opmerken:

Wij hebben een hotel uit de huisselektie gekozen. Ik moet u zeggen, dat doen wij nooit meer. Waarom niet zult u vast willen weten: Let op, ons aanvankelijk toegewezen hotel werd een dag voor vertrek gewijzigd in Holiday Inn Express. Op zich volgens uw gids een net hotel, doch het bleek o.a. geen restaurant te hebben, zoals door u is toegezegd. Het ontbijt was uiterst sober. Broodjes, maar het beleg bestond enkel uit voorverpakte blokjes kaas. U weet wel van die borrelblokjes. Dus geen traditioneel engels ontbijt; geen eieren; geen tomaten en/of vleeswaren. Uw gids vermeldt dat het hotel zich bevindt bij het metro station North Acton. Toen wij daar aankwamen bleek er wel een Holiday Inn Express gevestigd te zijn, doch ons "Holiday Inn Express hotel" was gelegen bij "Limehouse". Beste mensen dat is in de Docklands en dus aan de andere kant van Londen. Geen concert die avond dus! Mijn partner boos!!

Gereisd met partner in juni 2007

Jos Groen, 2-4-2007

Eind december 2006 zijn we hier geweest. De kamers zijn heel ruim en mooie badkamer. Hotel zit aan drukke weg, maar het geluid hiervan wordt keurig buiten de kamers gehouden! Het ontbijtf vonden we erg matig: droge croissants, keiharde broodjes, instant koffie uit automaat = niet lekker. Weinig variatie in beleg.

Ligging t.ov. centrum is matig omdat je 3x met de metro moet overstappen eerdat je bij wat bezienswaardigheden bent. Vanwage de ligging gaan wij volgend jaar voor een hotel dichter bij het centrum.

Als je een goedkoop hotel wilt in Londen en je vindt het niet erg om wat langer in de metro te zitten...dan is dit je keuze!

Gereisd met vrienden in december 2006

Gea, 2-1-2007

Als je op zoek bent naar een hotel in Londen, zou ik je dit hotel echt aanraden.Het is een nieuw hotel (gebouwd in 2003!), erg netjes, goed vezorgd, heel vriendelijk personeel die je probeert zo goed mogelijk met iets te helpen.Het ontbijt 's morgens was erg lekker en uitgebreid.Croissants, harde bolletjes, cornflakes e.d, jam, boter, verse jus d'orange, water, melk, warme chocolade melk enz. enz.Wat ze zelfs voor ons konden regelen (uitgebreid ontbijt) toen we weer vroeg moesten vertrekken en wat buiten de onbijttijd viel, de medewerkers waren dus erg gastvriendelijk!Verder hele nette en schone kamers, elke morgen werd de kamer schoongemaakt.Enige probleem bleek toen we zagen dat ze engelse stopcontacten hebben en wij geen internationale stekker mee hadden genomen, maar dat was ook weer opgelost toen we van een medewerker aan de receptie hoorden dat we de stekker in de badkamer moesten proberen (stopcontact voor scheerapp.).Goede noodoplossing maar beter is een internationale stekker.
Gereisd met vrienden in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Express By Holiday Inn London Limehouse in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Express By Holiday Inn London Limehouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Express By Holiday Inn London Limehouse scoort een 7.27 uit 10 op basis van 10 reviews.