Hotel Express by Holiday Inn London City ***

Hotel Express by Holiday Inn London City
Express by Holiday Inn London City

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Express by Holiday Inn London City bij:

24 reviews over Hotel Express by Holiday Inn London City in het Nederlands

Goed hotel

fam.hopman, 5-4-2016

Prima kamers met prima badkamers. De 3 persoonskamer had een tweepersoonsbed en een slaapbank welke prima lag.

Ontbijt was deze maand inclusief; wat een aangename verassing was.

24 uurs receptie aanwezig.

5 minuten lopen van station Old Street en 20 minuten lopen van station Liverpool Street. Voor vluchtenop/vanaf Stansted word je op Liverpool Station met de bus afgezet.

Gereisd met vrienden in maart 2016

Goed hotel voor citytrip Londen

Leetje, 6-3-2016

Goed hotel, fijne bedden en nette badkamer. Ontbijt was goed. Met de metro was je zo in het centrum. We hebben het heerlijk gehad.
Gereisd met partner in december 2014

Perfect voor weekendje Londen

Renske, 26-5-2015

Fijn hotel voor een weekendje Londen. Echt een aanrader. Kamer was ruim genoeg voor 2 á 3 personen. Bed was goed. Badkamer/toilet was netjes. Inc. muurpompje met hand-lichaam-haar zeep. Ontbijt was lekker. Genoeg keus. Metro op +/- 250 meter. Werkt uitstekend! (central line) ongeveer 25 min naar het centrum. Tip: denk aan de reis stekker!
Gereisd met partner in mei 2015

Perfect voor een citytrip!

Leemhuis, 29-12-2014

Zeker een aanrader voor een stedentrip. Met de metro ben je zo bij alle bezienswaardigheden. Kamer was netjes en mooi. We hebben goed geslapen, prima bedden. Ook de badkamer was modern en schoon, lekkere ruime douche. Het ontbijt was wel uitgebreid, alleen maar één soort kaas en geen vleeswaren. Anders dan we in Nederland gewend zijn, maar we hebben lekker gegeten elke ochtend. Wij waren in Londen in de dagen voor kerst, erg gezellig in de stad!
Gereisd met partner in december 2014

Prima

gerard ymker, 4-4-2014

Hotel ligt vlak bij de metro en heel belangrijk, prima bedden.

Alleen ontbijt erg karig.

Gereisd met vrienden in maart 2014

Goede uitvalsbasis voor een citytrip Londen

Rob, 31-3-2014

Prima hotel. Geboekt op basis van Logies plus ontbijt. Ontbijt was niet uitgebreid maar wel goed. Kamer prima op orde. Veel nationaliteiten in het hotel. Goede liggen t.o.v. de metro en bus. Een opstapplaats voor diverse buslijnen op +/- 250 meter. Geen luxe maar ideaal voor een city trip.
Gereisd met oudere kinderen in maart 2014

Prima uitvalsbasis voor citytrip

Frank, 5-1-2014

Wij zijn met 2 tienerdochters 3 nachten in dit hotel geweest. De keuze voor 1 kamer met slaapbank was achteraf niet handig. Slaapbank was hard en oncomfortabel. Op ons verzoek om extra opvulling werd echter direct gereageerd. Ook de receptie was aller vriendelijkst en bekeek opties om alsnog een tweede kamer te boeken. Hoewel het hotel aan een drukke weg ligt, hebben wij daar in de kamer niet of nauwelijks last van gehad. Het ontbijt was uitstekend. Enorme keuze en prima voorbereid. Het hotel ligt op loopafstand van metro station Oldstreet. Ook zijn er verschillende kleine restaurantjes in de directe buurt van het hotel en een supermarkt op de hoek, die op weekdagen tot 's avonds laat nog open is.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

Geweldig 3 sterren hotel

Ron, 11-6-2012

Een tot een zeer modern gerenoveerd hotel vlak bij het metrostation van oldstreet. Zeer moderne kamers van alle gemakken voorzien, waaronder een TV, zeer comfortabele bedden met keuze uit hardheid van kussens, gratis theefaciliteiten, airco, etc. Prachtige design badkamer. Zeer vriendelijk personeel. Modern retaurant waar een goed Engels ontbijt wordt geserveerd. (Selfservice). Ijsautomaat op de gang. Het hotel heeft een vrij rustige ligging en er liggen diverse restaurants in de buurt. Voor een driesterren hotel uitermate goed.
Gereisd met vrienden in juni 2012

Goed hotel op een prima locatie

Trudie, 18-12-2011

Eind november 3 nachten gelogeerd in dit express Holiday inn hotel in Old street . Wij hadden een heerlijke kamer op de eerste verdieping. Kamer zag er nieuw en netjes uit. Badkamer met douche was heerlijk. Koffie en thee faciliteiten op de kamer. Elke dag werd de kamer schoongemaakt, handdoeken vervangen en werd het bed opgemaakt. Het ontbijt was op zich prima, wij misten alleen de kaas. Er was voldoende van alles en het werd goed aangevuld. Wij hebben het personeel als aardig en behulpzaam ervaren. We hadden voraf gelezen over lawaai overlast maar hebben daar zelf nauwelijks hinder van ervaren. De locatie was top voor ons: een soort van pub (met dj) naast het hotel voor een afzakkertje voor het slapen en het metro staton echt vlakbij! Kortom voor ons voor herhaling vatbaar.
Gereisd met vrienden in november 2011

Goed te doen

Samantha, 10-1-2011

Wij zijn van 23 tm 27 december in dit hotel geweest. Het is een netjes hotel waar je goed en vriendelijk geholpen wordt. Personeel kan redeijk goedkope taxi´s voor je regelen. Kamers prima, alleen de douche was niet geweldig. Ook redeijk koud s avonds in de kamer, maar met een gratis extra deken goed opgelost. Het ontbijt vond ik iets minder, maar het schijnt normaal te zijn in Engeland. Werd wel goed aangevuld verder. Op paar minuten van metro en bus dus dat was perfect geregeld. En uiteraard een geweldige stad!
Gereisd met partner in december 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Express by Holiday Inn London City in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Express by Holiday Inn London City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Express by Holiday Inn London City scoort een 8 uit 10 op basis van 24 reviews.