Matig

7 reviews over Hotel Enrico in het Nederlands

Wel weer hoor, maar niet van harte

Cajanita, 11-1-2017

Ook hier geld:. Je betaald weinig, dus heb je ook weinig. Het is allemaal niet fris en het is klein. Op het toilet zitten en je kan meteen tandenpoetsen, zo dicht zit je op de wasbak. Ontbijt stelt ook weinig voor. Maar nogmaals, niet zeuren want dan moet je voor een duurdere optie gaan. Wel lekker dichtbij het station en leuke restaurantjes.
Gereisd met partner in maart 2016

Waardeloos hotel

HenkvanDamm, 25-11-2010

Kamers zijn klein, slechte matrassen en de stapelbedden zijn helemaal niet om over naar huis te schrijven. De openbare wc's en douches zijn wel schoon maar niet prettig. De enige positieve punten van dit hotel zijn de ligging en de vriendelijkheid van het personeel. Als ze iets meer zouden investeren in dit hotel dan zou het iets kunnen worden.
Gereisd met vrienden in november 2010

Prima en goedkoop voor een paar nachtjes.

AJM, 17-5-2009

Ons frisgeverfde zonnige kamertje had twee losse bedden en een wastafel. Nét goed genoeg voor een paar nachtjes. Het was niet echt schoon, maar beslist niet smerig. De deur bv was gewoon al tijden niet gepoetst. De douche was niet op de gang, maar zelfs op een andere verdieping. Ofschoon we er met meerdere kamers gebruik van maakten heb ik maar één keer een paar minuutjes moete wachten.

Vriendelijk personeel en een bijna overspannen jfu bij het ontbijt die zich wel heel erg druk maakte over wat een andere misschien een beetje knullig aanpakte...

Het ontbijt was óf engels óf cornflakes en toast. Wij hoefden geen flakes en dan kreeg je heel erg veel toast, die helaas na tien minuutjes nogal klef werd... Toast met jam. Period.

Gereisd familie in april 2009

de moeite

gerda en jp, 2-3-2009

Wij zijn net terug van 3 nachten enrico,(27 feb tot 1 maart) en het was zeker de moeite . zeer vriendelijke mensen, niets is teveel. Lekker engels ontbijt, toast zoveel als je wilt, alsook thee of koffie; De kamers zijn inderdaad klein, maar ze dienen ook alleen maar om te slapen. Wel dunne muren, dus oorstopjes zijn geen luxe.Je kan in de buurt heel lekker eten en helemaal niet duur. super city trip gehad
Gereisd met partner in maart 2009

Het was gezellig.

Janny en John, 31-12-2008

het was er erg gezellig de bediening was goed verzorgd en de mensen altijd behulpzaam en vriendelijk.Kamers goed schoon alleen de bedden mogen wel wat vaker verschoond worden eij zijn er een week geweest en deze is niet verschoond. Dit vonden wij erg jammer.Verder was het top.
Gereisd met partner in december 2008

Sjaak Vrouwe, 27-6-2008

Prima hotel voor de lage prijs die je hier naar londense begrippen betaald. Personeel was vriendelijk en behulpzaam, kamers eenvoudig maar schoon. Ontbijt erg simpel. Wij hadden overigens een kamer met eigen douche en wc. Het ligt op zo'n 5 minuten loopafstand van Victoria station.
Gereisd met partner in juni 2008

demi, 30-7-2007

Net hotel. Goed gelegen in nette buurt. Geen badkamer op je kamer maar wel een wastafel. De badkamers en toiletten waren wel erg schoon, ondanks dat je ze met meerdere moest gebruiken.

Ontbijt echt engels maar erg lekker en goed verzorg. je kon kiezen wat voor ei je graag wilt...super toch?

Gewoon een net hotel in London. Zeker voor het geld wat wij betaald hadden. Via easyjet geboekt. Londen is gewoon prijzig met hotels.

Gereisd met partner in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Enrico* bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Enrico in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Enrico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Enrico scoort een 6 uit 10 op basis van 7 reviews.