1 review over Appartement Elephant and Castle Guest House in het Nederlands

Gewoon goed!

Quadrifoglio, 19-10-2014

Valt in de categorie hostels. Nog niet zo lang open/ verbouwd.

Op 5 loopminuten van metrostation Elephant&Castle, van daaruit is heel Londen te bereiken (zie tip).

De 6-8 persoons kamers hebben stapelbedden met elk een gordijn dat goed verduisterde. Beetje aparte aankleding, maar wel schoon en netjes. Dito het sanitair/ douche/ WC op onze 6p kamer. Wij gebruikten de bagagekooien als tafel. Het ontbijt is sober; croissant, cornflakes, appel, koffie/thee.

Hoe het zit met verwarming en koeling in de winter resp zomerseizoen weet ik niet. Afgezien dat je weinig op kamers bent, kan te koud/warm behoorlijk storend zijn.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Elephant and Castle Guest House in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Elephant and Castle Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Elephant and Castle Guest House scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.