Hotel Edward House

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Edward House bij:

2 reviews over Hotel Edward House in het Nederlands

Verschrikkelijk

C, 9-2-2010

We hadden de familiekamer die in de kelder zat naast (denk ik) de keuken. Enorme knoflooklucht, echt niet te doen. Bij het openen van de kamer schrokken we ook. Het was geen duur hotel, en het hoeft dus niet mooi te zijn, maar schoon wel! Wat een verschrikkelijk vies hotel. Een gemiddeld backpackers hotel is 10 x schoner en luxer. Ik zou dit echt niemand toewensen. We hadden 2 nachten geboekt, en hebben er 1 nacht (we kwamen laat aan) met tegenzin geslapen, heel vroeg opgestaan en meteen een ander hotel geregeld.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

nooit meer!

wendy, 22-8-2009

De ligging van dit hotel is qua het station en metro prima, alleen heb je de trein in je 'achtertuin' wat ERG veel lawaai geeft! Verder is het ontbijt 10x niks... droge croissantjes, en bruin/wit brood met alleen Jam of honing.

De bedden zijn erg hard, maar omdat ik zo moe was heb ik er toch prima op geslapen. haha. Volgende keer kies ik toch voor een wat duurder hotel, met dan wat meer comfort.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edward House in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edward House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Edward House scoort een 3 uit 10 op basis van 2 reviews.