De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Easton* bij :

1 review over Hotel Easton in het Nederlands

op de koude douche na een prima hotel

M. Pille, 16-1-2010

Het hotel was prima, idd kleinere kamers, maar dat wist je op voorhand. Mooie badkamer en ontbij kan iets beter georganiseerd worden, maar is verder prima. Vooral de ligging is fantastisch. binnen 5 minuten ben je bij 3 verschillende metrolijnen....maar nu de koude douche. We hadden geen warm water en het water in de douche stroomde niet weg. Maintenance gebeld en het laatste zo opgelost, maar de warmte niet. Met de receptie overlegd en we konden naar een andere kamer. Beter, want deze was aan de achterkant gelegen en dus minder last van de doorgaande weg en groter, maar het water was nog steeds niet in orde. Het was lauw, maar echt nog aan de koude kant...dus hopelijk was dat echt eenmalig, want ik vind het een prima hotel verder.
    Gereisd met vrienden in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Easton in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Easton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Easton scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.