7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Days London Waterloo*** bij :

16 tips over Hotel Days London Waterloo

Mirjam Lenting, 7-5-2015
Oysted card van te voren aanschaffen, London City airport kiezen als luchthaven, je zit dan met trein/metro zo in stad
misselektra, 1-3-2015
Metrostation Lambeth North (Bakerloo lijn) ligt op ongeveer 5 minuten lopen.
lydiavveen, 2-2-2015
Wij hebben het Memorial war museum aan de overkant bezocht. Het science museum en Britisch museum bezocht en straks nog het Churchill meseum

Manon, 1-3-2014
Tip: Als je vanaf Heatrow met de trein naar het centrum moet, neem dan de Londen Connect i.p.v. Heatrow Express. Je betaalt de helft minder en zit 10 minuutjes langer in de trein.
caroline, 21-6-2013
Lekker eten bij 2 riverside 18-20 Kennington Road. Bij de bakker Kennington Road heerlijke broodjes
caroline, 20-6-2013
lekker eten bij 2riverside kennington road 18-20. broodjes bij de bakkerij kennnington road. niet te versmaden

familie_booij, 20-5-2013
De stekkers van onze opladers paste tot onze grote schrik niet in het stopcontact maar tegen een borg van 5 pond kun je bij de receptie andere stekkers lenen.
M. Timmerman, 8-5-2013
Ben je maar kort in Londen bent, bespaar dan veel tijd door mt de underground te reizen. Je loopt boven de grond genoeg om veel te zien van deze geweldige stad en hebt dan geen oponthoud met verkeer wat vast staat. Zo kun je veel bezienswaardigheden aandoen /shoppen. Thuis kun je een plattegrondje downloaden printen (kleurenprinter) dat maakt het echt eenvoudig. Mocht je in de buurt van Buckingham Palace het St.James Park ingaan: doppinda's mee, de eekhoorntjes eten uit je hand)
Gerrit-Jan, 23-4-2013
Ik heb nu Rome en Londen samen met mijn vrouw verkend en onlangs Barcelona met mijn broer. De 100% boekjes zijn ware aanraders om deze mooie steden redelijk compleet te verkennen. Met name Rome en Londen zijn erg leuke wandelingen (100% Barcelona is iets een tegenvaller met saaie wandelingen)
Sas, 20-4-2013
Ons is de hop on hop off bus goed bevallen. Je kan lekker zitten en veel zien, en ondertussen vertellen ze ook nog een hoop over londen (live gids, of via oordopjes)