Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Crowne Plaza London The City***** bij :

13 reviews over Hotel Crowne Plaza London The City in het Nederlands

Heel fijn gehad hier

Susanne, 3-7-2014

In één woord: geweldig

De ligging vrijwel aan de Theems, op slechts enkele stappen van metrostation Blackfriars kan wat mij betreft niet beter. Ik had het geluk een kamer aan de achterzijde te hebben, zodat ik totaal geen last had van verkeerslawaai.

Het had wel fijn geweest als er een raam open had gekund, maar dat weegt niet op tegen alle positieve dingen van deze accommodatie.

Gereisd alleenreizend in december 2008

superb hotel!

meijersm, 26-9-2011

ZO!....net terug van een lang weekend London met mn zus.Na een aantal x een slecht hotel geboekt te hebben kozen we nu voor luxe.Dit hotel is helemaal AF!Geen woorden voor.Schone ruime kamers,minibar,schone badkamer,gebruik van badjas,heerlijke boxsprings.Ok...als ik dan echt moet zoeken naar 1 klein minpuntje is het dat je geen frisse lucht kan binnenhalen omdat de ramen niet open kunnen.Dus ben je aangewezen op de airco waar je dus flink verkouden van kan worden.Het mag geen naam hebben:dit hotel is een absolute aanrader!
Gereisd met vrienden in september 2011

lekker weekend

johan40060, 26-9-2010

we zijn net terug van een weekendje londen prima kamers vriendelijke mensen ontbijt is niet overdreven goed heeft wel beter gehad in andere hotels.was actie 3 overnachtingen 2 betalen.leuk voor een korte trip
Gereisd met vrienden in september 2010

Voor herhaling vatbaar !

Els Vdb, 25-9-2010

Nette kamer met 2 kingsize bedden (vr 2 pers), LCD TV, koffie- en theefaciiliteiten; badkamer met bad/wastafel/wc/badjassen. Ontbijtbuffet, zeer uitgebreid, vooral het English Breakfast. Het enige nadeel was dat de ontbijtruimte nogal aan de kleine kant was, waardoor er soms een (lange) wachtrij ontstond. Geen probleem als je ging ontbijten voor de rush. Goede service, ook mogelijkheid om bagage achter te laten na het uitchecken. Spijtig dat het metrostation Blackfriairs nog gesloten was. Eind 2011 zal je tegenover het hotel terug op de metro kunnen springen. Ik kom nog terug naar dit hotel !
Gereisd met vrienden in augustus 2010

Volgende x weer

AnitaJ, 28-12-2009

Dit hotel heeft absoluut bijgedragen aan een top weekend! Geld meer dan waard. Geboekt via touroperator, welke ook prima service hebben geleverd door onder andere aanhoudend proberen te bellen omdat vlucht half uur later zou vertrekken!

Heerlijke bedden! Foto op de site hier komt exact overeen met de kamer die wij hadden!

Enige (tijdelijke) nadeel is dat momenteel het metrostation Blackfriars (t/m 2011) gesloten is, maar dat maken de 3 andere stations binnen een straal van een kilometer weer goed!

Gereisd met vrienden in december 2009

Aanrader

D & I, 6-2-2009

Zeer mooi hotel, uiterst vriendelijk personeel met behulpzame concierge. Verzorgd ontbijt ook het diner in het restaurant was zeer lekker. Wij kregen een upgrade naar een deluxe room, heel ruime kamer voor het centrum van Londen. Centrale ligging. Een echte aanrader.
Gereisd familie in februari 2009

toppertje rond de jaarwisseling

Jan, 5-1-2009

Uitstekend hotel. Met een 3 is 2 overnachtingen deal al helemaal een toppertje.

Goede lokatie aan de Thames (verwacht geen uitzicht vanuit het hotel). Metro op amper 50 meter. Kamers zijn prima met alles er op en eraan, soms met 2 bedden, verder goed geisoleerd, ook binnen in het hotel hoor je niets van je buren !

Het Hotel is lekker relaxed,stil en heeft een gezellig barretje. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Engels ontbijt smaakt goed. Biertje van de mini-bar kost 3 euro, een cola nog iets minder, voor een 4 sterren hotel in London not bad at all. Het is 20 minuten flink doorstappen naar London Eye. Aanrader !

Gereisd met partner in januari 2009

trudy, 7-2-2008

Mooi hotel, prima service en vriendelijk personeel. Alles ziet er verzorgd uit.

Ontbijt is zeer goed.

Kamers zien er netjes uit en de onze was redelijk goed geisoleerd. Bed (king)bestaat uit een groot matras, vering is zacht. Achteraf 2 x Queen moeten nemen. Aanrader wanneer je een leuke deal kunt doen. Kofie/thee op de kamer is goed en gratis, evenals de twee flessen water bij aankomst.

Kluisje aanwezig en voldoende kastruimte, lekkere badjassen ook

Gereisd met partner in februari 2008

Kusters, 6-2-2008

Net terug van 3 nachten Crown Plaza The City in Londen via een touroperator.

Een luxe hotel met erg vriendelijk en service gericht personeel. Ook het engels ontbijtbuffet met Starbuckskoffie was erg goed en uitgebreid (ook croissants, zalm, etc.)

De ligging van het hotel vonden wij uitstekend: de metro ligt vlakbij, bezienswaardigheden zijn op loopafstand of erg gemakkelijk bereikbaar via de metro. Ook St. Pancras station (Eurostar) is zonder overstap met de metro bereikbaar.

Wel ligt het hotel aan een wat drukkere weg en waren ze aan de achterkant tijdens ons verblijf (febr 2008) aan het heien en bouwen. De kamers zijn niet geheel soundproof, al was onze kamer aan de zijkant prima.

Al met al een aanrader.

Gereisd met partner in februari 2008

Geert, 4-1-2008

Hotel is op 50 meter gelegen van Metro Blackfriars. Tate Modern en St Paul is 5 a 10 minuten lopen. Ook Londen Eye is aan te lopen (25 min)

Blackfriars heeft eveneens een treinstation (Gatwick etc.) In de directe omgeving zijn volop eetgelegenheden, shoppen doe je elders in het centrum. Het Hotel (2003) heeft een zeer nette en vriendelijke uitstraling. Zeker een van de betere hotels in de stad. Het (Engels) ontbijt is erg goed en de kamers hebben alles wat je wenst. De standaard kamers op de tweede etage zijn voldoende groot voor 2 personen, erg schoon en voldoende geisoleerd.

Wij hadden een goede aanbieding incl. ontbijt met 3=2 nachten. In dat geval zeker een prima aanrader, ondanks de niet super ligging! En als laatste, de hotel-bar is mooi en gezellig met normale prijzen, goed om hier nog even een drankje te pakken na bv een avondje theater.

Gereisd met partner in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza London The City in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza London The City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Crowne Plaza London The City scoort een 9 uit 10 op basis van 13 reviews.