Hotel Cordova House **

Hotel Cordova House
Cordova House

5 reviews over Hotel Cordova House in het Nederlands

kirsten, 1-5-2006

Goed gelegen hotel,makkelijk bereikbaar.Zéér kleine verouderde kamertjes met flinterdunne muren!Je moet door doolhof van gangen voor je in je kamer komt.Kamers zijn oud maar doenbaar.Badkamers zéér klein,je kan er niet in met twee personen,en vuil. Schimmel op muren en plafond, roestplekken en afgevalen tegels in de douche.Ontbijt erg pover.Voor 1à2 nachten oke, langer echt niet!!!
Gereisd anders in mei 2006

Anne, Isabelle, Manon & Florence, 13-11-2005

Wij hebben 2 overnachtingen hier doorgebracht en waren blij dat we weg mochten.

Natuurlijk breng je als het goed is heel weinig tijd door in je hotel, maar toch was het geen prettige ervaring.

De eerste kamer was een soort van omgebouwde bezemkast waar je je amper in kon bewegen. We kregen een betere kamer aangeboden die ruimer was. Alleen werkte de douche hier niet, althans er kwam een heel klein straaltje uit dat niet warm werd. Ook was het plafond van de douche compleet beschimmeld. De hele kamer stonk non stop naar vocht en schimmel. We mochten van de receptioniste in de andere kamer douchen want die zou toch vrij blijven en een snelle oplossing zou er niet komen voor de kapotte douche in ons slaapkamer.

Voor het ontbijt kan je beter bij de dichtsbijzijnde Starbucks terecht, want je krijgt dus inderdaad alleen maar droge broodjes met jam.

Gereisd anders in november 2005

mayke wielkens, 22-10-2005

Wij hebben dit hotel in de herfstvakantie 2005 met ons gezin (2 volw.en 3 kinderen) bezocht voor 2 nachten. Natuurlijk waren wij er van bewust dat het een budget hotel is. De kamer van onze 2 dochters was redelijk alleen was de badkamer met douche niet schoon. Onze kamer (3 pers) was uitgeleefd. Kapotte lampen gescheurde lakens kussens. Maar een pluspunt is zeker de ligging van het hotel en de rustige omgeving. Het ontbijt was slecht. Alleen droge broodjes en jam. Toen ik om een hulpstuk te leen vroeg bij de receptie om mijn haardroger te kunnen gebruiken kreeg ik te horen dat ik 4 pond borg moest betalen en 3 pond terug kreeg bij retour. Ik had zelf wat toiletspulletjes in de badkamer gezet die in de avond na terugkomst in het hotel waren verdwenen toen ik de volgende morgen de schoonmaakster vroeg of zij wist waar het gebleven was kwam ze het mij terug brengen......

m.p

Gereisd anders in oktober 2005

Astrid & Alwin, 17-5-2005

Het hotel is goed gelegen vlakbij het centrum en een metro station.

Voor een kort verblijf goed te doen. Maar langer als 3 dagen moet je er niet blijven.

De kamers zijn heel klein. De badkamer nog kleiner. En alles is nogal gehorig. Om bij onze kamer te komen moesten we 6 deuren door in smalle gangetjes.

Het ontbijt was niet echt uitgebreid. Alleen wat toast of broodjes en sinaasappel marmelade. En melk/thee/nep jus 'd orange. En wat cornflakes.

Broodjes waren vaak op en werden minimaal aangevuld.

En je hoort de metro onder het hotel doorrijden. Maar dat vonden wij niet erg storend.

Voor een weekendje london goed te doen dus, maar langer niet!

Gereisd anders in mei 2005

Martijn, 20-7-2004

Op zich een aardig budget hotel. je krijgt waar je voor betaalt, en in Londen zijn goede hotels sowieso duur. Warm water duurde soms even en er waren wat gebreken aan apparatuur maar an sich werkte alles wel. Plus: het hotel is vrij centraal gelegen, vlakbij Paddington station vanwaar je geheel Engeland zo door komt. Dichtstbijzijnde metrostation is Lancaster Gate gelegen aan Hyde Park/Kensington Gardens en vanaf daar ben je met de Central Line binnen enkele minuten midden in het hart van Londen.

Voor een stedentrip of ander kort verblijf is dit hotel best goed te doen!

Gereisd anders in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cordova House in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cordova House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cordova House scoort een 6 uit 10 op basis van 5 reviews.