4,7

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Comfort Inn Bayswater*** bij :

3 reviews over Hotel Comfort Inn Bayswater in het Nederlands

Dramatisch slecht

Jasper, 8-8-2010

Comfort Inn Bayswater is het slechtse hotel waar ik ooit heb geslapen.

Tweepersoons kamer: ik zou er m'n kliko nog niet neerzetten. Klein, kleiner, kleinst. En uitzicht op een leeg binnenplaatsje van een paar vierkante meter en meerdere verdiepingen hoog: deprimerend. Het bed was slechts van één zijde te bereiken, de andere drie zijden stonden tegen de muren. Badkamer oud en afgrijselijk vies en veel kapot. De kamer was ook vies. En zeldzaam gehorig. Personeel ongeïnteresseerd en zelfs toen het brandalarm (valse melding) afging dezen ze niks. De branddeuren worden trouwen met spietjes gefixeerd: ronduit gevaarlijk. Het onbijt is zoals je het in Londen kent: een paar toastjes met jam en verder veel gebakken rotzooi waar je dik van wordt. Zakken vuile was en afval blijven soms uren in de smalle gangen staan totdat het gaat stinken. Kortom: op en top Brits en een absolute AFRADER. NOOIT boeken, dit hotel!

Gereisd met partner in juli 2007

Lisette Groenen - van der Meij, 16-8-2007

Dit hotel is echt GEEN aanrader. Wij hadden een tweepersoonskamer nog kleiner dan de bezemkast. De badkamer was ronduit goor en functioneerde niet! En dan hebben we de zwarte haren tussen de lakens van het "opgemaakte bed" nog niet eens besproken! Van de buitenkant oogt het luxe en sfeervol, maar zodra je de lobby binnenkomt, weet je eigenlijk al genoeg! Personeel spreekt niet eens goed Engels! Kortom: verder zoeken en vooral niet boeken!
Gereisd met partner in maart 2007

Stephaan Collé, 9-5-2006

Wij zijn geweest 4-8 mei 2006. 3 pkamer in de basement; erg klein, zeer kleine badkamer, erg gehorig. Als er in de kamer ernaast een lepeltje op een hoteltje werd gelegd kon je dat duidelijk horen. Verder ongeïnteresseerd receptiepersoneel en zeer kleine ontbijtruimte met voor een 3sterren hotel zeer karig continentaal ontbijt. ZEER ZEKER GEEN AANRADER!!!!
Gereisd anders in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Inn Bayswater in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Inn Bayswater zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Comfort Inn Bayswater scoort een 4.67 uit 10 op basis van 3 reviews.