Hostel Clink 78

Hostel Clink 78
Clink 78
5,6

5 reviews over Hostel Clink 78 in het Nederlands

Prima hostel met goede ligging

Joep, 29-10-2013

Hostel in oud gerechtsgebouw. Inrichting ziet er dus wel mooi uit. Er is o.a. een internetruimte + relax ruimte. Kamers zijn erg klein, ontbijt is basic. In de Clash Bar onder in het hostel is elke avond wel iets te doen.

Ongeveer 10 minuten te voet vanaf metro- en treinstation King's Cross/St. Pancrass. Ligging is dus goed. Kortom, een prima verblijf voor een weekendje Londen.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Marije, 22-8-2012

De ligging van het hostel is perfect wanneer je vanuit Nederland met de tonaar Londen gaat. Met 10 minuten lopen ben je bij het hotel. Vanaf Kings Cross (ook 10 minuten lopen) kun je overal komen met de metro.

De mensen achter de incheckbalie waren heel vriendelijk. Beetje jammer dat onze handdoeken niet op onze kamer waren. Ook werd na de eerste nacht mijn handdoek wel verwijderd, maar geen nieuwe voor neergelegd.

Ontbijt was heel simpel. Op de site stond dat er ook een keuken aanwezig was. Mijn vriendin en ik hadden dus een pannenkoekenshaker meegenomen, zodat we 1 avond zelf konden koken. De plannen waren super slecht en er was geen olie of bakboter aanwezig, beetje jammer.

Onze kamer, privekamer ensuite, was zeer schoon. Wel klein, maar je had op de begane grond een lounge room en in de kelder een bar, dus je hoefde je niet te vervelen.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Voorwaarden tijdens de boeking gewijzigd

E, 6-8-2012

Nogal misdleidende boeking gedaan voor de Olympische Spelen.

In de boeking en in de reserveringsbevestiging noemen ze met dikgedrukte letters een annuleringsperiode van 48 uur. Blijkt er ergens in de kleine lettertjes te staan dat dit eigenlijk 5 dagen is.

Volle pond betalen dus, terwijl je je aan de regels houdt van de boeking.... Via email werd hier erg sarcastisch en kinderachtig op gereageerd.

Gereisd alleenreizend in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Clink 78 bij:

Standaard hostel met goede ligging

Rudeless, 26-7-2011

Als je zo goedkoop mogelijk wilt overnachten in de buurt van Camden is Clink261 een aanrader. Standaard hostel voor backpackers. Wifi zou wel gratis mogen zijn.
      Gereisd alleenreizend in juli 2011

Echt iets voor de oudere jeugd!

P Janssen, 29-7-2010

Als je met 6 personen op een kamer van 3*3 slaapt kun je je voorstellen dat dit geen luxe is. Zijn dit 6 bekenden dan kun je daarmee leven. . . .

Voor ons werd een 6 beddorm aan ons gezin van 4 personen gegund!

De service was super, maar bij de prijs/kwaliteitverhouding moet je rekening houden met de mogelijkheid dat je moet slapen in een keldervertrek met klein raampje.

Ontbijt en disco is in dezelfde ruimte.

Iedereen was vriendelijk en we werden goed geholpen.

Houdt rekening met geluidoverlast van naastliggende (jeugd-)kamers. Het is erg gehorig vooral als dezen om 06:00 uur naar de trein/vliegtuig moeten.

Al met al; voor een paar nachtjes is dit te doen. Je moet je wel aan jeugd kunnen aanpassen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Clink 78 bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Clink 78 in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Clink 78 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Clink 78 scoort een 5.56 uit 10 op basis van 5 reviews.