Hotel Clayton Crown ****

Hotel Clayton Crown
Clayton Crown
7,9

7 reviews over Hotel Clayton Crown in het Nederlands

Net hotel, met vriendelijk personeel en zwembad

Daniëlla Thijssen, 31-8-2017

Ligt een stukje van vliegveld maar prima taxi service. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Douches wat verouderd maar verder prima. Heerlijk zwembad wat tot 22:00 uur open is. Mooi café om nog een drankje te doen. Goed ontbijt, elke ochtend goed ontbeten. We hebben één keer in het restaurant gegeten, dat was minder succesvol. Erg vet eten. Om de hoek van het hotel is de bushalte, binnen 10 minuten ben je bij metro Kilburn. Vandaaruit is het ongeveer 10 minuten naar Bakerstreet - Metropolitanline vanwaar je zowat alle richtingen op kunt. Verder zit er om de ander hoek een supermarket en KFC. Ook de MacDonalds en de BurgerKing zitten op 2 minuten afstand :-) Tegenover het hotel zit een bakery waar je heerlijke koekjes en taart kunt kopen. En alles goed betaalbaar.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk verblijf in mooie en ruime kamer

Uitstekend verblijf, 19-4-2017

Afstand tot Underground ongeveer 15 minuten lopen en dan nog twintig minuten treinen om in het centrum, Westminster, aan te komen. De wandeling naar de U is prima. Veilig, ook als het donker is.

Hotel heeft een mooie lobby, zwembad en aangrenzende, sfeervolle pub. Kamers kunnen klein zijn en/of gelegen in het souterrain dus een kamerklasse hoger is aan te bevelen.

In 2016 waren de prijzen prima, maar dit jaar lijken ze te zijn gestegen. Nu te duur voor een hotel,dat verder van het centrum is gelegen.

Gereisd met partner in juli 2016

Prima uitvalbasis voor een citytrip

Bart Kromwijk, 10-2-2016

Het hotel ligt buiten het centrum, in metro zone 2. Het hotel ligt aan een drukke weg met aardig wat winkeltjes er om heen. Burger King, Subway, MC Donalds, KFC noem het maar op. Bij aankomst kon je kiezen of je wou betalen in ponden of in euro's. KIES VOOR PONDEN! In euro's betalen kost je meer.

Eenmaal in onze kamer een teleurstelling, we hadden een Executive Familiekamer geboekt omdat die groter was (34m²). Nu had ik geen meetlint bij maar de kamer die wij kregen was echt niet zo groot. Na verhaal te hebben gehaald was het uiteindelijk goed opgelost. We hebben de 1e nacht in de kleine kamer geslapen, leverde die ochtend onze sleutels in en onze spullen werden verplaatst naar de grotere kamer. Beide kamers hadden prima bedden.

Ontbijt is lekker, kleine broodjes kun je zelf pakken en warme gerechten op vraag. Zwembad heeft een prima temperatuur.

Al met al 3 leuke dagen gehad.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

Goed en betaalbaar hotel

Edwin, 18-3-2011

Net buiten het centrum, maar wel met diverse restaurants, banken etc.... Modern hotel, nette en ruime hotelkamer met prima badkamer. Ook te gebruiken als 3-persoonskamer. Goed en volledig Engels ontbijt. Iets te ver vanaf metrostation. Gewoon bus pakken. Deze stopt voor het hotel.
Gereisd met vrienden in september 2010

Prima hotel

Edwin2803, 4-10-2010

Prima hotel, goede prijs-kwaliteitverhouding, prima Engels ontbijt. Vanaf metro Kilburn rijden diverse bussen naar het hotel (2 km). Geen last gehad van drukke straat. Veel winkels en pubs in directe omgeving.
Gereisd met vrienden in september 2010

prima hotel

Anita, 15-10-2009

goed hotel, mooie kamer, alleen geen uitzicht, stenen muur. alles schoon.

mooie schone badkamer. leuk zwembad, alleen jacuzzi al heel lang kapot.

ver van het centrum, metro naar kilburn station en dan bus naar hotel.

reistijd is te doen, voor een mooi hotel als dit met deze facilitetien. receptie ronduit onvriendelijk en ongeinteresseerd. ontbijt op bord geserveerd, alleen koude dingen op buffet,wat niet goed aangevuld werd.

vroeg om jam, duurde 10 min. had de toast al op haha. toch ga ik er weer heen, luxe went!

Gereisd met vrienden in oktober 2009

bob, 16-1-2007

prima hotel - na dagen zoeken voor een betaalbaar 3-4* hotel rond oud en nieuw (de prijzen worden dan meestal verdubbeld), kwamen we hier terecht. Net iets buiten het centrum, 10 min lopen naar de underground, prachtig hotel, ruime kamers, goede badkamers, vergelijkbaar met raddison etc, ontbijt (ook full uk breakfast) inbegrepen, roomservice, kluisje, a/c, internet (10 gbp dag). Zoek je een goed hotel, redelijk goede buurt met 24/7 winkels, restaurants en vind je 10 min lopen np, dan is dit het hotel. Geboekt via Touroperator, let goed op de prijs voor dit hotel verschilt flink per site.
Gereisd anders in januari 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Clayton Crown bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clayton Crown in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clayton Crown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Clayton Crown scoort een 7.87 uit 10 op basis van 8 reviews.