Pension Clapham Guest House

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Clapham Guest House bij:

1 review over Pension Clapham Guest House in het Nederlands

Ruime familiekamer, dichtbij centrum

Jurumijo, 25-9-2012

Wij verbleven hier 10 dagen tijdens de Olympische Spelen in de vierpersoonskamer. De kamer is heel ruim en netjes. Heerlijke douche, iedere dag schone handdoeken. Kevin, de manager, is zeer vriendelijk en behulpzaam. Hij kwam iedere ochtend even vragen naar welke wedstrijden we gingen. Het hotel ligt in Clapham Common, leuke wijk met restaurantjes en een 24 uurs supermarkt aan de andere kant van de straat. De bus stopt voor de deur. We konden de auto direct voor het hotel parkeren (vooraf reserveren). We hadden fietsen mee, waarmee we in 15 minuten in Hyde Park waren.

Er zijn verder geen faciliteiten in de kamer, wij hadden een inklap picknick tafel en een waterkoker mee om toch op de kamer te kunnen ontbijten omdat we 's ochtends weer vroeg naar wedstrijden gingen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Clapham Guest House in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Clapham Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Clapham Guest House scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.