Hotel Citadines Trafalgar ***

8,3

7 reviews over Hotel Citadines Trafalgar in het Nederlands

Prima hotel

Out Twente, 8-3-2016

Goed hotel dat op een centrale plek in Londen ligt. Metrostation Charing Cross en Embankment vlakbij. Trafalgar Square en het verderop liggend Piccadilly Circus, maar ook bijv. Buckingham Pallace is lopend ook goed te doen. Kamer was super, 2 persoons bed in separate slaapkamer en een prima 2 persoons slaapbank in de living. Klein keukentje waar je koffie of thee kunt zetten. Goude douche, toilet separaat. Ontbijt raden wij aan bij Garfunkels, ongeveer 50 meter aan de overkant van de straat, richting Trafalgar Square. Neem rond kerst ook zeker een bezoekje aan Winter Wonderland in Hyde Park. Mochten wij ooit nog een keer London bezoeken, dan boeken wij zeker weer dit hotel.
Gereisd met oudere kinderen in november 2015

Mooie accommodatie!

Thea, 7-4-2014

Hotel Citadines Trafalgar Square in Londen is een prima accommodatie om Londen te verkennen! Prima onderhouden, modern ingericht, ideale, centrale ligging in een mooie, statige straat, 5 min. van Trafalgar Square, 10 min. van London Eye, vlakbij metrostation. Kamer ruim en modern, met goed uitgeruste kitchenette. Drank als koffie, thee en chocomel is gratis verkrijgbaar voor de gasten. Wanneer het regent, mag je een paraplu van het hotel lenen. Je kunt er ontbijten, maar er zijn genoeg eetgelegenheden in de directe omgeving waar je prima kunt eten voor minder geld. In dezelfde straat ligt ook een goed Italiaans restaurant.

Nadeel is van deze accommodatie is dat het nogal gehorig is. Wij hadden een kamer op de 6e verdieping aan de straatzijde en het verkeer was goed hoorbaar, maar niet echt storend. Bij een volgend bezoek aan Londen, kies ik zeker weer voor deze accommodatie!

Gereisd met partner in maart 2014

Goede ligging voor een citytrip naar Londen

tbogaerts, 16-4-2013

Dichtbij een metrostation zodat je snel van het station bij je hotel bent. We mochten op de kamer voor 12 uur en op onze vertrekdag konden we onze valies in een beveiligde kamer achterlaten. Vriendelijk onthaal.

De kamer is heel ruim met een volledig uitgeruste keuken.

Het hotel ligt dicht bij de voornaamste toeristische plaatsen. Met de metro ben je snel in de winkelstraten.

Het is een aanrader en bij een volgende citytrip reserveren we zeker terug.

Gereisd anders in april 2013

Uitstekende locatie

mmslender, 8-6-2010

Hotel Citadines ligt direct aan Trafalgar Square waardoor praktisch alles binnen loopafstand is. Na een avondje stappen op Leicester square hoef je dan ook niet zo ver te lopen gelukkig! We hadden een appartement met twee verdiepingen; ruimte genoeg en heel schoon. Bij een bezoek aan Londen is dit hotel zeker een aanrader.
Gereisd met vrienden in januari 2010

Oudjaar om nooit te vergeten!

Saskia Schepersq, 28-2-2010

We hebben hier overnacht om tijdens oud op nieuw het vuurwerk bij de London Eye te zien. Het hotel ligt aan de straat die Trafalgar Square verbindt met de Theems. Je moet wel al om een uur of 7 bij de kade zijn anders mis je veel van het geweldige vuurwerk. De sfeer is super en het was fantastisch om dit een keer mee te maken. Omdat een aantal metro's niet rijden kozen we voor dit hotel en dat was een zeer goede keuze. Het ontbijt 's morgens was niet goedkoop (10 pond per persoon) maar wel goed.
Gereisd met partner in december 2008

FANTASTISCH!! Alles op loopafstand

Tukkertje, 12-10-2009

Vorig jaar mei geweest en nu gaan we met de herfstvakantie weer.

De ligging is werkelijk perfect! Tussen de Theems (1 min. lopen) en Trafalgar Square (ook 1 min. lopen). Winkels en metro stations, alles op loopafstand.

Kamer uitstekend. We waren op zoek naar een kamer voor 3 personen. Die blijkt nergens (of idioot duur en ver weg) te krijgen. Wel bij Citadines!

Kortom: een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2008

Saskia, 13-1-2008

Super centraal gelegen, heel betaalbaar voor overnachting in het centrum van Londen. Eigen keukentje dus zelf koken behoort tot de mogelijkheden. Ontbijt is continentaal, eenvoudig maar goed. Service aan de receptie heel vriendelijk, wij mochten al voor 12 uur 's middags op de kamer.
Gereisd met partner in december 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Citadines Trafalgar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Citadines Trafalgar in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Citadines Trafalgar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Citadines Trafalgar scoort een 8.32 uit 10 op basis van 10 reviews.