Hotel Chrysos ***

Chrysos

26 reviews over Hotel Chrysos in het Nederlands

Degelijk,

Wouter, 10-5-2015

Verwacht geen superdeluxe vijfsterren accomodatie, maar voor een citytrip, waar je een dak boven je hoofd nodig hebt, voldoet dit hotel.

Het ontbijt is standaard, toast, boter, jam, kaas, thee of koffie, appelsap, sinaasappelsap, cornflakes en keuze uit gekookt- gebakken- roerei of omelet, bacon, bonen en gebakken worstje.

Matras met springveren, daar houdt niet iedereen van....

Receptionist is behulpzaam.

Ligging is top, Paddington Station 2 minuten lopen (rechtstreekse verbinding met Heathrow (elke 15 minuten, binnen 15 - 30 minuten bij Teminal 4) en Hyde park 5 minuten lopen, restaurants om de hoek.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Perfect voor een citytrip!

Rianne, 17-10-2014

Een goed verblijf gehad van 5 dagen in hotel Chrysos. Op 2 minuten loopafstand van metro Paddington. Hier kan je alle kanten op. Receptie altijd bemand door een vriendelijke man. Hij geeft je graag de code voor gratis wifi. Een 3-persoonssuperiorkamer geboekt: ruimte genoeg. Keurig. Aan de voorzijde verbleven met uitzicht op het parkje. Elke dag schone handdoeken en een warme douche, dat is wat je wil na een hele dag op pad. Bij het ontbijt keuze uit continentaal ontbijt (onbeperkt toast met jam en kaas) of Engels ontbijt (onbeperkt toast met bacon & beans). Tevens koffie,thee, fruitsappen, cornflakes etc. aanwezig. Meer heeft een mens niet nodig. Om toch een minpunt te noemen: de klantvriendelijkheid van de dames van het ontbijt. Een goedemorgen kon er meestal niet vanaf.

Maar voor een citytrip is dit hotel toch echt een goede uitvalsbasis!

Via touroperator geboekt, zij bieden ook de mogelijkheid om van te voren excursies bij te boeken, scheelt een hoop geld met ter plaatse!

Gereisd anders in september 2014

Triestig

L.W., 30-1-2014

Goede ligging van het hotel, rustige wijk, veel eetgelegenheden in de buurt. Ontbijt viel heel erg tegen, het bestek plakte aan de tafels, en daarbovenop was het personeel ook nog eens zeer onvriendelijk. Eerste dag hing er een kauwgom aan het broodmandje, en dit werd met tegenzin terug meegenomen. Ook extra brood was blijkbaar teveel moeite. Kamer was redelijk proper, als je naast de schimmel kon kijken. Bed werd wel elke dag opgemaakt, en de badkamer werd een beetje gepoetst (Gelukkig, want de WC-borstel was spoorloos!!).
Gereisd met partner in januari 2014

value for money

Eddy, 4-1-2014

Chrysos is exact wat er van kan verwachten voor die prijs , maar het personeel is vriendelijk en de ligging is perfect ook leuke restaurantjes vlak in de buurt , voor mij een aanrader
Gereisd met vrienden in december 2013

Gunstig gelegen

Liekem, 30-10-2013

Hotel ligt zeer gunstig: zo'n 200m vanaf metrostation Paddington dat een prima ondergrondse verbinding heeft met London Heathrow Airport. Een matige ontvangst in het hotel. De receptionist praatte bij inchecken door met persoon aan balie en gooide regelmatig de sleutels voor ons neer. De kamer/badkamer waren goed en schoon. Wel grote gaten in vitrage.

Het ontbijt was zeer karig. Je kon een Engels ontbijt krijgen met worst, ei, bacon en bonen in tomatensaus. Wilde je dat niet dan was er een broodje. Beleg op tafel bestond voor 3 personen uit 5 tinnetjes jam en 3 plakken kaas. Niets glutenvrij of suikervrij verkrijgbaar. Ook geen yoghurt. Hiervoor moesten we zelf boodschappen doen bij vlakbij gelegen winkeltje. Wilde je bv kaas extra hebben dan werden er na vraag 2 plakjes bijgebracht door onvriendelijke dame.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

Ideaal voor een low-budget citytrip

Sam, 12-7-2013

Het hotel ligt dichtbij het Paddington station, vanwaar je heel makkelijk de metro kan nemen naar St. Pancras. Hyde park en Oxford street liggen op wandelafstand, waarna je ook heel snel in het centrum van Londen kan geraken.

Het ontbijt was een tegenvaller. De eerste twee ochtenden valt het nog wel mee, maar na drie dagen begint het toch eentonig te worden.

De kamers waren een beetje verouderd, maar aangezien je op een citytrip toch niet veel op je kamer aanwezig bent, stoorde mij dit niet.

Het personeel was over het algemeen vriendelijk en behulpzaam

Gereisd met vrienden in juli 2012

op het randje

yaw, 8-1-2012

het hotel heeft een prima ligging. Ik vind het moeilijk om een beoordeling te geven. Als ik een hotelkamer binnenkom en ik zie al van die vieze vloerbedekking op de grond liggen zoals hier, dan heb ik het eigenlijk al wel gehad. Op blote voeten lopen vind ik dan ook erg vies. Bedden zijn goed. Wij waren met 3 dames en als er dan geen stopcontact op de badkamer te vinden is, is het dringen voor 1 spiegel! Verder zeer basic; geen koelkastje, verwarming gaat alleen centraal aan om ca. 19.00 uur 's avonds. Ontbijt karig, maar je hoeft niet met honger te vertrekken. Personeel in de ontbijtruimte is niet erg vriendelijk. Voor mij persoonlijk wegen die kleine ergernissen niet op tegen de ligging. Ik denk ook niet dat ik hier nog terug zal gaan. Maar dat ligt ook aan mijn 1e indruk over de vieze vloerbedekking.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

Gewoon

Anne, 17-7-2011

De kamer was proper en ruim genoeg maar de badkamer zat vol gebarsten tegels. We hadden 2 kopjes op de kamer voor koffie of thee, eentje ervan was volledig gebarsten en werd niet vervangen. Zelfs toen we het naast de vuilbak zetten om aan te tonen dat het kapot was werd het weer op de tafel gezet naast de waterkoker.

Het personeel was vriendelijk, vooral aan de receptie.

Ontbijtbuffet! Welk ontbijtbuffet? 4 soorten cornflakes, melk, fruitsap en water en sandwiches (denk ik toch) dat noem ik geen ontbijtbuffet. Aan tafel kregen we warme toast, confituur en 2 sneden kaas (voor 2 personen) en op vraag gekookte eieren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

niet meer dit hotel

n.verdonk, 11-7-2011

De Drie persoons-kamer was ruim genoeg en netjes en schoon.

Aardige receptionist maar de rest van het personeel erg onvriendelijk.

Tijdens het ontbijt (Keuze uit gebakken ei met worst en bonen of 2 sneetjes toast met een kuipje jam en plakje kaas) en als je het durfde te vragen kon je met veel pijn en moeite een gebakken eitje krijgen. om de 2 dagen lagen er ook oude bolletjes brood.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Schoon, basic met een prima ligging

Eric van Dijk, 3-1-2011

In december met twee gezinnen (8 personen totaal) 2 4 persoonskamers geboekt. Kamers zijn eenvoudig, netjes en schoon, niet al te ruim, maar zeker voldoende voor een kort verblijf in Londen. Dagelijks opgemaakte bedden en schone handdoeken. Vriendelijk behulpzaam personeel. Buurt is hotelrijk en levendig met winkeltjes en restaurants, Paddington station (trein, underground, taxi) zit om de hoek. Herrie vanaf de straat hebben wij niet gehoord. Hyde Park is 5 minuten lopen, leuke doorsteek naar Harrods. Oxford street op goede loopafstand. Ontbijt is goed maar niet erg uitgebreid, uitgebreider ontbijt op de hoek bij Garfunkels verkrijgbaar. Voor de bijna 40 Pond p.p.p.n. die wij betaalden zijn geld waard.
Gereisd met oudere kinderen in december 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Chrysos bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chrysos in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chrysos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Chrysos scoort een 6.98 uit 10 op basis van 27 reviews.