Hotel Chesterfield Mayfair ***

Hotel Chesterfield Mayfair
Chesterfield Mayfair

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Chesterfield Mayfair bij:

2 reviews over Hotel Chesterfield Mayfair in het Nederlands

Heel goed en gezellig hotel

Lisette, 2-8-2011

Suite was wat kleiner dan we hadden verwacht, maar wel zeer goed verzorgd. Bedden zijn ronduit top, zelden zo goed geslapen in een hotel. Service en vriendelijkheid zijn prima. Zeker de concierges zijn erg vriendelijk en bereid te helpen. Het hotel is niet zo groot, maar daardoor juist gemoedelijk en gezellig. Wij hebben het prima naar ons zin gehad en geen klachten over wat dan ook.Het hotel is wel behoorlijk prijzig, maar dat past ook wel in de wijk Mayfair, waar een gemiddeld appartement al snel 10 miljoen kost! Underground is op 5 min lopen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

monique kindermans, 19-1-2008

Echt Engels mmoie hotel ,bediening met stijl en hele goede ervaring met het eten
Gereisd met vrienden in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chesterfield Mayfair in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chesterfield Mayfair zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Chesterfield Mayfair scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.