4,3

Onvoldoende

5 reviews over Hotel Caswell in het Nederlands

Zeer basic!

marielle nieuwenhuis, 9-5-2015

We zijn met 2 kinderen in een familiekamer geweest. de ligging is inderdaad super, nabij metro en bus. Maar de kamers zijn sfeerloos. Geen eigen badkamer/wc. Je krijgt een schone kamer, met prima bedden, en schoon linnengoed. Het is heel rumoerig. De douche is prima. Ontbijt is basic maar prima en leuke bediening. Voor een paar nachten prima, de prijs is er ook naar, dus verwacht geen luxe!
Gereisd familie in januari 2015

Voor een paar nachtjes best te doen

J., 15-1-2010

In dit hotel heb ik 1 nachtje geslapen. Dat het heel simpel is, was van tevoren bekend. Het hotel ligt in een leuk buurtje, niet ver van Buckingham Palace. Ik heb geen metro in de buurt gezien, en dus ook geen schuddende bedden meegemaakt. Bij aankomst kregen we eerst een kamer aangewezen met 1 bed, terwijl we graag 2 aparte bedden wilden. Met een bijbetaling van 10 Pond, konden we in een grotere kamer slapen (3-persoons). Weliswaar in de 'kelder' naast de ontbijtruimte, beetje vreemde locatie. Bedden lagen prima en de kamer was ruim, met zelfs een wastafel en de mogelijkheid om thee te zetten. Er was geen wc/douche bij de kamer, dus daarvoor moest je op de gang zijn. Op diverse verdiepingen waren wc's en douches. De wc's waren redelijk schoon. De douche was inderdaad niet meer dan een hok. Voldoende en warm water, dat is het belangrijkste. Het ontbijt simpel, maar eetbaar.

Het hotel had een sjofele indruk, maar voor 1 nachtje vond ik het prima te doen

Gereisd met vrienden in september 2009

Meijers, 7-5-2008

Ondanks lage verwachtingen door de lage prijs viel dit hotel nog tegen. Alleen het ontbijt was redelijk. Bij boeking staat niets over kamers met gedeelde douche. In de bevestiging verdekt opgesteld wel. Niet dat je wilt douchen, want dat moet in een kast van 1 m bij 1/2 m die geel van de schimmel is. Bij elke metro die langskomt staat het bed te schudden en de muren zijn zo dun dat je rechtop in bed zit als de buren 's nachts thuis komen. Buiten was het 20 graden. In onze kamer stond de verwarming vol open. Uitzetten was niet mogelijk. We hebben in stijl afgesloten door een nacht eerder weg te gaan voor iets beters. Annuleren doen we 36h van te voren. 24h was de voorwaarde. "Geen probleem", is dan ook de mededeling. Echter als we uiteindelijk uitchecken is het ineens wel een probleem. Omdat de manager spoorloos is proberen we het thuis verder op te lossen. Vooralsnog zonder resultaat.
Gereisd met partner in mei 2008

J.J.M. Greefkens, 21-10-2007

zeer slecht hotel, ik begrijp niet dat ons reisbureau zo n slecht hotel boekt. de kamer lag achter het hotel een kleine aanbouw. we moesten naar buiten en kregen een heel klein kamertje, zonder wc of douche, het rook er ontzettend muf en het was niet schoon. s avonds konden we op onze blote voeten door de regen naar wc, en douchen ging helemaal niet. of je moest je op de gang uitkleden en afdrogen. je kleren moesten trouwens ook op de gang blijven liggen.
Gereisd met partner in oktober 2007

jan en ria, 31-1-2007

Zeer sober ingericht. Voor 1 nachtje prima te doen.

Personeel vriendelijk.

Gereisd met partner in december 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Caswell bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Caswell in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Caswell zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Caswell scoort een 4.33 uit 10 op basis van 5 reviews.