Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Britannia The International**** bij :

16 reviews over Hotel Britannia The International in het Nederlands

Eerst maar eens renoveren.

Maurice, 28-10-2016

De kamer was oud en vies, enige schone in de kamer was het bed.( belangrijkste was dus goed gelukkig )

Meubels in de kamer waren allemaal gehavend ( net als de rest van het meubilair in het hotel.

Ik heb 3 kamers gehad, 1 keer gewisseld omdat de temperatuur op 27 graden bleef steken en de kamer niet in orde(schoon) was

3e kamer kwam door overmacht mijn vlucht was gecancelled. Toen ik opnieuw moest boeken via de balie kon dat alleen maar via de applicatie van de touroperator. De betreffende medewerker kon me niet helpen. Gezien het tijdstip en de prima locatie uiteindelijk toch maar weer ingechecked. Jammer dat het Novotel nog in aanbouw is ( eind dit jaar begin volgend jaar klaar )

Ik denk dat je voor hetzelfde geld veel meer hotel kan krijgen .

Gereisd alleenreizend in oktober 2016

Matig hotel met dure WiFi

Aernoud van de Graaff, 17-10-2015

I heb de afgelopen weken 2x een paar nachten hier overnacht voor werk. Ambience is prima (wat ouderwets), kamer wat oudbollig (donker, etc.). Goed bed, douche ok (hoewel ik in 1 kamer moeilijk de juiste temperatuur afgesteld kreeg). Meubulair ziet er niet erg nieuw uit, maar ook nog niet (helemaal) versleten.

1e keer dat ik er was kon ik niet ontbijten (was een groot gezelschap). Wel in de avond gegeven bij het Indiaas restaurant. Dat was goed.

2e keer kreeg ik een update. Helaas was dit meer een downgrade. Geen ramen, airco stond vol aan en niet te regelen. Was niets aan te doen, was de laatste kamer :(

Kon wel ontbijten, maar dat was niet echt geweldig... Oftewel, ik had de eerste keer niets gemist.

Wifi is 20 min per dag gratis. Meer kost 7 GBP per dag per device. Als je er 2 dagen zit 14 GBP per device, etc. Niet meer van deze tijd.

Locatie was handig voor mij (10 min lopen van Canada Square)

Al met al geen goede ervaring. Ga hier niet meer naartoe.

Gereisd alleenreizend in oktober 2015

Een comfortabel hotel

Jacqueline, 2-4-2014

Vanwege een 75-jarig jubileum van het bedrijf kregen alle werknemers en eventuele partner een driedaagse reis naar Londen aangeboden en tijdens deze trip verbleven we in Hotel Britannia The International.

Het hotel heeft wat weg van een doorsnee zakenhotel: heel veel comfort en niet al teveel luxe. Maar om vanuit dit hotel alle bezienswaardigheden van London te zien, is het ideaal. We gebruikten alleen het ontbijt (uitgebreid en goed overigens) in het hotel, s' avonds aten we in de stad: van een typisch Engels eetcafé tot een dinershow.

Onze hotelkamer gebruikten we dus echt alleen maar om te douchen / een bad te nemen en om te slapen: ruime comfortabele kamers waarin het eigenlijk aan niets ontbrak; minibar, broekenpers - het was er allemaal! Maar we hebben dus meer buiten het hotel geleefd dan erin en daarom maar van weinig faciliteiten gebruik gemaakt...

Gereisd met partner in april 1995

Prijs doet meer verwachten

Fred, 6-12-2012

Vier overnachtingen in dit hotel. De nette en voldoende ruime kamers zijn voor het geld, 140 euro pn, naar mijn mening prijzig.

De badkamer is voldoende en netjes, er is geen minibar aanwezig, en de ramen kunnen niet open omdat er een ventilatiesysteem is. Niet storend, wel aanwezig.

Het bed is een minpunt van de kamer. Het matras is goed, er zijn voldoende kussens maar het bed is te klein voor 'normale' Europese afmetingen. Zelf ben ik 1.90, het bed is dat ook. Te krap dus en uiteindelijk ook te smal. De receptie vertelde mij dat het een standaard maat bed is.

De ligging t.o.v. het centrum is meer dan oke. Je stapt zo in de metro aan de overkant van het water in het zakencentrum, het eten is daar ook meer dan oke en er zijn genoeg plekken om lekker te ontbijten zodat het (dure) ontbijt in het hotel niet echt nodig is.

Gereisd met partner in december 2012

super mooi hotel

jacqueline, 9-5-2010

echt een super hotel om naar toe te gaan!!

de metro is lekker dichtbij

de kamers zijn grandioos

alleen het eten was echt minder maar buiten is genoeg te eten

Gereisd met vrienden in december 2009

Echt Engels hotel.

staskowiak-siddi, 18-4-2010

Mooie inrichting.Alles met vast tapijt bekleed,zowel de kamers als de gang.Mooie inkom.Ontbijt:echt Engels,zeer veel keuze,maar je moet er voor zijn.

Alles netjes en mooie onderhouden.Niet goedkoop,maar wel 4 sterren waard.

Zeer mooie omgeving bij het water,en tegen de nieuwe,glazen gebouwen van de Docklands.s'Avonds een zeer mooi beeld met al die glazen,verlichte gebouwen.Echt de moeite waard.Dicht bij 'the tubes undergrounds',zo ben je dadelijk op je bestemming.

Gereisd familie in augustus 2004

luxe uitstraling!

Verena, 12-4-2010

Het hotel ziet er luxe uit. De ligging is ook goed t.o metro.

Er werd mijn gezegd het eten is kranig, nu als je voor weinig daar zit is dat want aan de andere kant van de gang had je het luxe ontbijt met alles er op en aan.

Wel werd er elke dag schoon gemaakt.

Alles zag er netjes en verzorgd uit, wij hadden een niet rokers kamer maar ook gelijk kon er bij ons geen raam open. Kamers waren wel warm.

Voor een weekend naar london is het goed te doen. Op je kamer kom je zo weinig mogelijk.

Gereisd met vrienden in april 2010

Jaap, 14-11-2007

Rond de kerst verbleven, ben ik veel hotels geweest maar het komt allemaal op hetzelfde neer, de een is weer wat beter dan de andere. Over eht algemeen verblijf je in dit hotel alleen om te slapen en full english breakfast en dat is goed/uitstekend. (aan de river Thames). Het onderhoud is af en toe niet gedaan maar goed het is maar wat je verwachtingspatroon ligt. Al met al een goed hotel om te verblijven!!
Gereisd met partner in november 2007

renkie, 24-3-2007

mooi hotel, erg ruime kamers. Het ontbijt is ook lekker.

Dichtsbijzijnde metro station is Canary Wharf.

Dit is wel een aanrader als je naar Londen gaat, want veel hotels daar vind ik ondermaats.

Gereisd anders in maart 2007

geert, 18-3-2007

De enige troef van dit hotel is zijn ligging, aan Metrostation Kensington South op wandelafstand van de musea en van Harrod's.

Vergane glorie tot en met, alles wat je ziet of aanraakt is oud en tot op de draad versleten. Personeel totaal onprofessioneel (kon niet eens om met een Visa kaart!). Ga iets dieper in Kensington (rond Earls Court) en je bent voor hetzelfde geld veel beter gediend!

Gereisd anders in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Britannia The International in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Britannia The International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Britannia The International scoort een 5.98 uit 10 op basis van 34 reviews.