Hotel Bloomsbury Park **

7,6

28 reviews over Hotel Bloomsbury Park in het Nederlands

Goede service

Veliz, 25-2-2017

Prima hotel voor een stedentrip. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd met partner in april 2016

Goed hotel

ikke, 2-8-2015

Heb foto's bekeken en hebben in alle geval toch zo geen kamer gehad.

Goed hotel en goede bediening.

Behulpzaam en vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in juli 2015

Prima plek, maar niet super.

M. Putman, 17-12-2014

Heerlijk dicht bij metro Holborn (5 min. lopen) met twee metrolijnen naar vrijwel alle bezienswaardigheden. Je bent overal snel, dat is praktisch met beperkt tijd. Prettige buurt, met veel ontbijttentjes naast het hotel. Entree hotel en aankleding kamer ogen luxe, maar in de details kan het echt beter (ramen en gordijnen erg vies!). Kamer was erg klein, maar voor alleen slapen is dat niet zo erg. Wij zaten aan de achterkant met uitzicht op 3 muren. En niet zo rustig als hier gezegd: lawaai van een installatie (afzuiging keuken? Airco?).
Gereisd met vrienden in december 2014

leuk centraal gelegen hotel

g.elve, 5-6-2014

Dit leuke hotel ligt een metrohalte vanaf internationaal station St.Pancras en

dichtbij de grote winkelstraten en het British Museum. Restaurants naast en tegenover het hotel. Zeer vriendelijk personeel, niet al te grote maar nette kamers en een prima uitgebreid ontbijt. Een zeer goede uitvalbasis voor alle bezienswaardigheden. Geschikt om nog een keer naar terug te keren.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

Heerlijk service gericht Hotel

Fam.Bos, 22-2-2014

Hotel is zeer goed bevallen. Kleinschalig in verhouding toe de reguliere Londonse hotels en ontzettend goede service. Kamers zijn niet heel groot maar zeer netjes, heerlijke bedden en super schoon. Er is 1 minpuntje en dat is als je een lichte/slechte slaper ben je niet een kamer aan de voorkant moet nemen. Er is veel verkeer en dat hoor je toch enigszins. Wij hebben op verzoek een kamer aan de achterkant gekregen wat helemaal geen probleem was.Daar was het super stil......Hotel heeft een super ligging en de medewerkers doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Fijne rustige bar waar je lekker wat kan drinken. Ontbijt is zeer uitgebreid en smakelijk. Wij zullen de volgende keer weer hier boeken.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

Super hotel

boedha1966, 23-2-2013

Zeer vriendelijke mensen, lekker rustig.

Schone kamer en badcel, en handdoeken waren lekker dik en drogen heel goed af. Elke dag schone handdoeken, shampoo en douchegel en zeep wordt aangevuld.

Bedden liggen erg lekker, en een kluis op de kamer en daar heb je geen sleutel voor nodig je hoeft alleen een code te verzinnen dus geen last van een sleutel.

Ik heb niet echt iets om op aan te merken, alleen de vloeren kraken een beetje.

Maar ja ik ben niet de hele dag op de kamers ik kwam daar om Londen te bezichtigen en te shoppen. Dus veel last had ik niet van het gekraak. Ik heb daar alleen s'ochtends gegeten en ik sliep. daar alleen voor de rest was ik de hele dag weg met mijn kinderen .

Ik was met 2 kinderen 1 van 20 jaar en 1 van 13 jaar.

Er zijn 2 restaurants waar ik heel goed heb gegeten, een Turkse restaurant schuin aan de overkant die heet Antalia en een restaurant in de Oxfordstreet die heet Angus.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

prima hotel

Kim, 6-1-2013

Goede uitvalsbasis voor een citytrip naar Londen.

Erg goed ontbijtbuffet.

Erg vriendelijk personeel.

Kamer was netjes en modern. Echter wel een veel te klein bed. (140 voor 2 pers)

Gereisd met partner in oktober 2012

keurig hotel

reinout, 2-11-2012

Een prima hotel, goed gelegen vlakbij metrohaltes en bushaltes. Het internationale treinstation St. Pancras is maar 1 metrohalte verder. De kamer was wat klein, maar wel schoon en netjes. Het personeel was zeer vriendelijk en het ontbijt was top! Een ruime keuze uit Engels en continentaal ontbijt .
Gereisd met partner in oktober 2012

Prima Locatie

Danique, 29-8-2012

Hotel Bloomsbury is een prima locatie als je de stad Londen wilt bekijken. Ligt vlakbij 2 metro stations met centrale lijnen. Ligt wel aan een wat drukkere straat.

Personeel zeer vriendelijk.

Paar heerlijke dagen gehad

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Ideaal voor stedentrip

Roberft, 19-12-2011

Simpel hotel met kleine simpele kamers. Raam sloot niet goed en hierdoor was de kamer extra gehorig. Ontbijt voor engelse begrippen goed en divers.

Ligging prima. Underground Russell Square en Holborn op 5 minuten loopafstand. Hebben een bagagedepot voor het vroeg aankomen of laat vertrekken. Voor 3-4 nachten prima, langer niet.

Gereisd met partner in december 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bloomsbury Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bloomsbury Park in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bloomsbury Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bloomsbury Park scoort een 7.59 uit 10 op basis van 28 reviews.