Appartement Bethnal Green Lodon

Appartement Bethnal Green Lodon
Bethnal Green Lodon

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Bethnal Green Lodon bij:

1 review over Appartement Bethnal Green Lodon in het Nederlands

Prima appartement

madelonhofman, 13-7-2012

Wij zijn hier 4 dagen verbleven met 5 volwassenen. Er zijn 2 locaties, wij zaten op Bethnal Green Road. Gesitueerd boven een snackbar/pizzaria, dus s' avonds kan het binnen erg stinken. Metro (gelijk op de centrale rode lijn) is ongeveer 15 minuten lopen. Met de metro ben je in 15 minuten in het centrum. De inrichting: op de 1e verdieping vind je 2 slaapkamers met elk een 2-persoonsbed. Prima ruimtes, wel erg licht 's nachts! Dan op de 2e verdieping vind je de keuken, wel een beetje verouderd, maar prima voor hoe weinig je hebt gebruikt (met oven, wasmachine, gasfornuis). Badkamer met bad/douche en wc (wc niet apart) ook sterk verouderd maar prima voor een snelle douche. Woonkamer met tafel en 6 stoelen, tv, wifi, slaapbank (prima om op te slapen). Wij hebben hier een prima tijd gehad, gezien je toch veel op stap bent. Transfer van/naar het vliegveld (Stansted) hebben wij ook via de verhuurders geregeld (£ 85,- per rit.)
Gereisd met vrienden in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bethnal Green Lodon in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bethnal Green Lodon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bethnal Green Lodon scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.