Hotel Best Western Phoenix ***

7,7

66 reviews over Hotel Best Western Phoenix in het Nederlands

Goed Hotel!

Fam. Ofman, 28-2-2017

Keurig hotel en goede uitvalbasis voor stedentrip London. Nette ruime 4 persoonskamer met badkamer. Goed ontbijt! Schone (bad-)handdoeken en beddengoed. Op kamer mogelijkheid om zelf koffie of thee te zetten. Fohn aanwezig maar blaast wel redelijk koude lucht (is ook niet echt krachtig). Wereldstekker is wel noodzakelijk. Achtergelegen winkelcentrum Whitleys is merendeel leeg. Dat is wel jammer. Goede en gezellige eetgelegenheden aanwezig.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

goed en simpel

Maria, 24-1-2017

Een weekend geweest. Hotel heeft een hele fijne ligging, vlak bij een winkelstraat met restaurants en pubs. Metrostation Bayswater is op 2 minuten lopen, Paddington op 10 minuten. Ontbijt is niet bijzonder uitgebreid maar voldoende. De kamer met 2 aparte bedden was erg klein maar wel schoon. Het personeel was nogal ongeïnteresseerd en kortaf. Er is een bar maar dat is meer een zithoek en stelt niet veel voor.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Prima prijs kwaliteit verhouding

Angelique, 23-8-2016

Hotel ligt in de wijk Bayswater, openbaar vervoer is om de hoek. Zowel de metro als de bus richting Oxforstreet. Metro, bayswater , cirkelline, dus alles hotspot waren goed te bezoeken.

Kamers schoon, voor kind soort van vide waardoor er privacy was. Ontbijt verzorgt, diverse soorten broodjes alsmede beleg. Restaurantjes om de hoek, alsmede supermarkt? Kensinton Gardens aan t einde van die winkelstraat heerlijk toeven met t mooie weer. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Prima bevallen!

A-M, 25-5-2016

Goede ligging, gemakkelijk te bereiken per metro, goed ontbijt, nette kamers!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Zeker voor herhaling vatbaar.

Thea Jaspers, 26-4-2016

Zeer goed hotel. Kamer ruim en schoon. Badkamer aan de kleine kant, maar zeer schoon. Ontbijt zeer uitgebreid en onbeperkt. Wel voor 8.15 gaan, anders zeer druk. Gunstig gelegen bij de metro. Winkeltjes en restaurants in de buurt. Behulpzaam en Engels sprekend personeel
Gereisd met partner in april 2016

Geslaagd hotel op personeel na..

Elisa, 16-12-2014

Op aanraden van touroperator hier geweest. Het hotel was zeer gemakkelijk te vinden; neem de metro naar Bayswater of Queensway, loop de metro uit en meteen naar links totdat je tegen het Whitley's winkelcentrum loopt, dan kijk je naar links en zie je al de letters op de muur van het hotel! Het inchecken liep niet echt gesmeerd aangezien ze geen Engels spraken (?!). Ze spraken achter de balie iets van Russisch of Pools en bleven ook in hun moedertaal doorspreken, dit was ook 's ochtends bij het ontbijt. De kamer is simpel maar netjes. Een heerlijk bed naar mijn mening en de kamer was goed schoon. Iedere dag schone handdoeken. Wij hadden gewoon het continentaal ontbijt, hier lag voor ons voldoende: harde broodjes, croissantjes, chocolade croissantjes, twee soorten yoghurt, diverse cornflakes en diverse soorten beleg en zoet beleg.
Gereisd met partner in december 2014

Tophotel op superlocatie!

carola_2, 8-11-2014

Prachtig hotel gelegen in een rustige wijk vlakbij metro en bus. Ruime, schone kamer, mooie badkamer en lekker continentaal ontbijt. Engels ontbijt te bestellen tegen betaling. Wij hadden met z'n tweeën een 3/4 persoonskamer met een apart slaapgedeelte hoger gelegen. Dus eigenlijk twee slaapgedeeltes. Mijn dochter had dus lekker haar eigen plekje binnen de kamer. Echt super!
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2014

Rustige ligging

Linda, 17-8-2014

Grote kamer met 4 bedden. Koffie, thee en chocolademelk op de kamer. Aardig hotel in een leuk buurtje. Metro en bus zijn dichtbij. Het ontbijt was redelijk. Meestal zat het vol . Loopruimte was er niet.
Gereisd met oudere kinderen in april 2014

Super goed en schoon hotel!!!Ligging is geweldig!!

Familie Jansen, 8-8-2014

Een goed hotel met super vriendelijk personeel. Nooit is hen iets te veel. De kamers zijn super schoon en groot genoeg. De bedden liggen heerlijk na een dagje verblijven in deze prachtige stad. Goed en vers ontbijt met voldoende keuze. De ligging van het hotel is geweldig, vlakbij het openbaar vervoer in een rustige omgeving. Kort samengevat: mede door ons verblijf in Phoenix is onze vakantie SUPER geweest!!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Schoon en goed hotel

Marc, 5-1-2014

Het Phoenix hotel is erg schoon. Het ontbijt is zeer goed. Keuze uit verschillende soorten verse broodjes, sappen en muesli en fruit.

We waren met ons gezin bestaande uit twee volwassenen en onze dochter van 9 jaar. We kregen een voor Londense begrippen ruime kamer met vier bedden en een ruime badkamer met bad (kamer 14). Het hotel ligt vlak bij twee metrostations, bayswater en queensway. Het personeel is vriendelijk. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt, krijg je schone handdoeken, zeep, shampoo etc. Winkels, restaurants en toeristische trekpleisters zijn vlakbij.

Minpuntjes: hotel is oud en daarom redelijk gehorig. Bedden zijn vrij hard. Inrichting is voor onze begrippen ouderwets, typisch Engels. Het is vrij warm in het hotel maar gelukkig konden we op de kamer de verwarming uitdraaien. Al met al hebben we ons midweekse als plezierig ervaren.

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Best Western Phoenix bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Phoenix in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Phoenix zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Phoenix scoort een 7.72 uit 10 op basis van 87 reviews.