Hotel Best Western Burns ***

7,6

14 reviews over Hotel Best Western Burns in het Nederlands

Aanrader!

Muilwijk, 18-12-2015

Hotel is goed bereikbaar met openbaar vervoer, keurig onderhouden. Kamer was wel wat klein, maar ruim genoeg voor 2 personen. keurig personeel.

Omdat we vroeg vertrokken, en we geen gebruik konden maken van het ontbijt, boden ze ons aan een ontbijt mee te nemen, met koffie of thee!, dit stond netjes klaas, was goed verzorgt, met zelf een ei!

We hadden trouwens wel een heerlijk bed.(of we waren erg moe ;-)

Gereisd met partner in december 2015

ideaal voor een stedentrip

shirley in de braek, 24-10-2010

heel dicht bij metrostation earls court (binnen metro zone 1), mooie, schone en ruime kamer. heel vriendelijk personeel en het ontbijtbuffet bevat alles voor een goede start van de dag (de warme chocomel is heerlijk)

wij hebben ons verblijf hier als heel prettig ervaren en zullen bij een volgend bezoek aan londen zeker terug komen.

Gereisd met partner in oktober 2010

Op zich een oke hotel

Suzan, 7-1-2010

Hotel licht dicht bij metrostation. Kamers zijn erg klein en bij sommige heb je irritant geluid van de lift. Op zich wel een oke hotel.

Het ontbijt is goed, maar niet echt veel keuze.

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

Zeer tevreden!

Francien, 15-10-2009

Dit hotel is perfect gelegen in een zeer rustige wijk. 2 minuutjes lopen van Underground Earl's Court.

Bedden zijn prima. Family room (3 pers) ruim genoeg. Alles netjes schoon.

Vriendelijk personeel.

Hotelprijs in London is gewoon zeer hoog. Dat is jammer.

Geen ontbijt hier genomen, maar bij de bakker om de hoek, waar je kon zitten. De bar beneden was ook prima.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

Leuk hotel in rustige wijk

veen, 1-6-2009

Leuk hotelletje in een zeer rustige wijk. Op 5 min lopen van metro Earls Court.

KAmer was netjes en de bedden waren goed. Ontbijt prima ( behalve de koffie)

Gereisd met partner in juni 2009

Prima hotel!

Evert, 14-12-2008

Een prima hotel op een gewelidige ligging vlakbij het metrostation.

Ontbijt viel wat tegen, voor het zelfde geld eet je in een tentje in de buurt, of haal je lekkere verse broodjes bij de supermarkt op de hoek.

Een fijn hotel, zeker een aanrader voor een bezoek aan een super stad!

Gereisd met partner in december 2008

heel dicht bij de metro

veen, 2-9-2008

Een goed hotel , prettig personeel die erg behulpzaam was. Ontbijt buffet met een redelijk keuze. Onze kamer was ruim voldoende.

ALs je incheckt moet je een handtekening zetten dat je niet rookt in het hotel , de boete is 150 pond. Pas op dus. Dit hotel is goedkoop als je het reserveert in en pakket reis ander wel erg duur.

Gereisd met partner in augustus 2008

Leuk hotel met super ligging

Richard, 13-8-2008

De ligging van het hotel is super. Binnen 5 minuten zit je in de metro naar het centrum. Verder ligt het hotel ook in een relatief rustige straat.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Mocht zonder problemen mijn boarding card uitprinten op de personeelscomputer in het kantoortje.

Het ontbijt vonden we niet top; croissants, broodjes en toast. Niet heel veel keus.

Onze kamer was erg klein! Naast een 2-persoons bed is er weinig ruimte over. Misschien omdat grond in Londen duur is... Verder wel prima schoon en alle voorzieningen aanwezig.

Verder voor de prijs is dit een prima hotel.

Gereisd met partner in augustus 2008

Prima hotel

Thea , 29-7-2008

Het hotelpersoneel was erg behulpzaam en vriendelijk. De internet deed het niet, en mocht toen het verholpen was mocht ik een uur zonder extra kosten gebruik van maken. Ook toen de metro niet reed op een bepaald stuk was de receptie bereid om de weg te wijzen.

Jammer dat het warm op de kamer was, en het raam niet open mocht.

Voor de rest een prima verblijf gehad.

Gereisd alleenreizend in juli 2008

wimbledon

Diane, 6-7-2008

We waren hier ivm Wimbledon 2008. Het hotel ligt vlakbij Earl's Court Underground. Alles is vanuit hier makkelijk te bereiken. Kamer was prima, alleen aan de kleine kant. Erg warm, er is geen airco. Badkamer is een omgebouwde kast, waar alles net in past. Personeel is vriendelijk, ontbijt kost 6,50 pond en is minimaal. Hotel is voor Londense begrippen niet duur. (rond 90 pond) Je bent binnen een kwartier in Oxford Street (met de metro).
Gereisd familie in juli 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Best Western Burns bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Burns in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Burns zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Burns scoort een 7.56 uit 10 op basis van 23 reviews.