Hotel Bayswater Inn ***

Bayswater Inn
5,2

Matig

80 reviews over Hotel Bayswater Inn in het Nederlands

Niet overnachten in de kamers in de kelder!

Shirley, 8-7-2017

Het personeel was vriendelijk, maar inchecken ging moeizaam.. beweerde dat onze boeking niet gemaakt was.. uiteindelijk hebben ze hem toch gevonden (na bijna een half uur) daarvoor ook nog een kwartier op de gasten voor ons staan wachten waarbij er ook iets niet goed ging. We wilde een gerenoveerde kamer, maar die '' hadden ze niet beschikbaar ''. We kregen dus een kamer in de kelder, deze zijn slecht. We hebben meerdere keren om een nieuwe kamer gevraagt. Kamer 1: bad kamer en platfond leken op instorten te staan en heel benauwd. Kamer 2: kamer met drie 1 persoonsbedden (komen daar als een stel) en ook hier leek het platfond er bijna uit te kunnen vallen en rook chemisch. Kamer 3: super klein benauwd hok, eindelijk een normaal platfond, maar hier zag de badkamer er niet uit. Uit eindelijk toch een gerenoveerde kamer gekregen! Deze zijn echt prima, heel netjes, niets over te klagen waren hier heel blij mee en de ligging van 't hotel is super.
Gereisd met partner in juli 2017

Goede ligging

Marjan, 5-3-2017

Hotel wordt gerenoveerd. Kamers in basement zijn slecht. Gerenoveerde kamer's zijn goed. Personeel heeft moeite met het indelen van de boekingen. Zijn wel aardig. Wij hadden 2 kamers in basement waar we niet tevreden over waren, werden na klacht omgeboekt naar een andere kamer.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Nooit meer!

Lena, 21-6-2016

1 pluspunt: de ligging. En voor de rest was het waardeloos. Totaal Geen aanrader, hier zien ze me nooit meer terug!
Gereisd met vrienden in december 2015

Vergane glorie

Anne, 2-5-2016

Aan renovatie toe.

1 lift defect hierdoor lang wachten.

Alles in slechte staat.

Kamers op de 4e verdieping zijn wel gerenoveerd. Nog steeds geen luxe.

Alleen ligging hotel pluspunt. Leuke wijk.

Ontbijt was voor engelse begrippen uitgebreid.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

redelijk,kamer net groot genoeg, geen stoelen

fam.Vrolijk, 2-1-2016

Hotel w.s. pas gerenoveerd, pasten net in onze kamer, ook badkamer was mini, wastafel is groot formaat fonteintje. Wel waterkoker en TV , ontbijt europees, was voldoende.Uitzicht tuin is dus gemeente plantsoen, achterkant kijk je op bebouwing andere straat.

Ligging verder prima bij Bayswater station, Hyde-en Keningtonstation.

Smal, langwerpig hotel, personeel behulpzaam.

Gereisd met vrienden in december 2015

éénmaal, nooit meer

Anita, 22-8-2015

Goede ligging, alles aanwezig op kamer.

Was alleen fijner als je er zou kunnen slapen, tot zes maal toe brandalarm s nachts, personeel antwoorden niet onze fout, maar van gasten. We weten wie het veroorzaakt zeiden ze, maar alarm ging gewoon verder door bij regelmaat, dus er viel niet te slapen, na twee nachten kapot. Op vraag wat ze er gingen aan doen, vul morgen klachten formulier in. Kregen gewoon briefpapier toegestopt. Het eten was niet overdreven maar wel genoeg alleen, kaas was verkleurt en heel bezweet, broodjes goed, als je vroeg om bij te vullen, deed men het, maar keek dan met nors gezicht. Geheel verblijf geen enkele glimlach gezien. Heb met eigen ogen gezien en gehoord hoe ze tegen andere klant antwoord gaven, deze zei dat haardroger het net deed, niet mijn probleem antwoorden de balie. Wij hebben hetzelfde meegemaakt. Zeer onvriendelijk en niet voor herhaling vatbaar. Kamer waren schoon, maar als je achter de hoekjes keek, bv trappen hal zeer smerig enz...

Gereisd met partner in augustus 2015

Dikke aanrader!

Marloes, 26-11-2014

Vanaf Bayswater station met 5 minuten lopen pal voor het hotel! Ik geloof dat ze bezig waren met verbouwingen, waardoor de ingang wat rommeling leek. De ontbijtzaal was erg kaal, maar eten voor ieder wat wils!

Hotelkamers waren echt top! Voor het geld had ik echt heel weinig verwacht, maar het was super! Goede bedden, super badkamer en alles erg schoon!

Helaas alleen betaald wifi op de kamers.

Gereisd met partner in november 2014

Aanrader, voor een goedkoop en leuk verblijf!

Angela, 30-1-2014

Het personeel is erg aardig is bereid je overal mee te helpen, van het lenen van telefoon opladers tot opzoeken wanneer de transferbus gaat. De ligging van het hotel is in het rustige maar sfeervolle Bayswater. Het metrostation 'Bayswater' is op vijf minuten loopafstand en vandaar zijn alle plekken in Londen snel te bereiken. De kamers zijn eenvoudig maar het ontbreekt aan niks. Er is zelfs een waterkoker en televisie aanwezig. Daarnaast zijn de kamers schoon en worden je kleren zelfs voor je opgevouwen! Het ontbijt is prima, het typisch engelse ontbijt is aanwezig maar voor de Nederlandse bekjes zijn er ook croissantjes en toasts. Ook verse broodjes worden rijkelijk aangeboden, net als yoghurt en fruit. Voor een goedkoop en aangenaam verblijf in Londen zeker een aanrader.
Gereisd met vrienden in januari 2014

Oud hotel, goede ligging

Rosanne, 8-1-2014

Oud hotel, prima voor een stedentrip, als je er alleen bent om te slapen. Oude kamer met krakende bedden op wieltjes. Niet heel erg schoon. Het is een 2 sterrenhotel dus je kunt er ook niet zo veel van verwachten, je betaalt niet veel maar je krijgt er ook niet veel. Vriendelijk personeel, toen onze douche kapot was kregen we meteen een nieuwe kamer. Als je niet veel wilt uitgeven en je bent niet uit op een luxe hotel.. is dit geschikt.
Gereisd met partner in januari 2014

Niet voor herhaling vatbaar..

ellie hoekstra, 27-11-2013

Wij hebben genoten van een weekend London, alleen het hotel viel tegen!

Kleine kamers, oud, versleten meubilair, gelukkig waren we er alleen om te slapen. Ontbijt redelijk, met warme toast en omelet, zelfs kaas was aanwezig als broodbeleg! Wifi alleen tegen betaling in de lounge te krijgen, dus niet op de kamer! Zeer tevreden zijn wij over de locatie, lekker dichtbij Bayswater Underground, en in een buurt met gezellige pubs en genoeg eettentjes.

Gereisd met oudere kinderen in november 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bayswater Inn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bayswater Inn in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bayswater Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bayswater Inn scoort een 5.22 uit 10 op basis van 89 reviews.